Pp 15 - cd 12 - Ovitrelle
Jeg klarte det! Haha, føler meg så dum som har vært nervøs for om jeg kom til å klare og sette sprøyte på meg selv. Det var null problem
Da var altså Ovitrelle satt. Eggløsningstesten viste ikke positiv i dag (men litt mer utslag enn i går), så det var litt skuffende. Statistisk så er sannsynligheten for fullklaff større dersom man setter hcg sammen med lh-økning. Men det skal nok gå fint likevel, for jeg tror egget har prima størrelse På ul fredag ettermiddag målte den i underkant av 15mm. Ved stimulering vokser folikkelen ca 0,17mm i døgnet. Dvs folikken skal være like i underkant av 20mm nå - og da vil være ca 20-21mm når det slipper om ca 36 timer
Nå kjenner jeg at jeg er såå spent. Sliter fortsatt litt med å være optimistisk, men prøver hardt. Sender masse gode vibber nedover til magen
Aksjer ble lagt inn i går. Vi sparer opp litt i dag, også legges det inn rundt ettermiddagstider i morgen - omtrent 30 timer etter Ovitrelle I tillegg legger vi inn onsdag, ca 48 timer etter. Håper det blir gulloppskriften
Jeg regner eggløsningsdagen i morgen, cd 13. Dvs at jeg starter med Lutinus på torsdag, 2dpo
Høres dette fornuftig ut for dere andre med litt erfaring?
Åhh, det høres ut som en babyoppskrift spør du meg! Blir såå spennende å følge med framover!! Krysser alt jeg har!