Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk:joyful:
Så leit å måtte oppleve både SA og BO:sorry: Men da vet dere i hvert fall at det går, og vil gå:Heartred Jeg har aldri opplevd å få en positiv test, så er ganske bekymra for det egentlig. Har fått henvisning til Riksen, men det er et halvt års ventetid nå. Det føles uendelig lenge når man gjerne skulle vært gravid i går:wideyed: Veldig lurt å be om henvisning bare for å komme seg inn ja:shy: Fint å høre at dere får støttemedisiner! Håper blødningene slutter snart, og at el er rett rundt hjørnet om ikke altfor lenge:Heartpink
Jo, jeg har en liten trøst i det, selv om den er minimal :P Jeg tenker at en henvisning gjør mye, man får liksom noe å se frem til! Gleder meg til å følge med på deg videre :Heartpink

Jo, jeg har en liten trøst i det, selv om den er minimal :p Jeg tenker at en henvisning gjør mye, man får liksom noe å se frem til! Gleder meg til å følge med på deg videre :Heartpink

Forstår godt at den er minimal når det har gått som det har gått tidligere:Heartred Krysser alt for at alle gode ting er tre:smiley-angelic001 Helt enig, det hjelper å ha et mål i sikte:joyful: Likeså! Du må holde meg litt oppdatert:D

Pp 15 - cd 20 - 7 dpo - 8 dager etter Ovitrelle

Jeg synes faktisk tiden i dpo-land flyr avgårde denne gangen! Prøver å aktivisere meg selv en del med både jobb, skole, trening og sosialt liv. Da går dagene:D I går opplevde jeg endel murringer og stikkinger i livmorområdet samt ned mot livmortappen. Jeg opplever dette hver mnd, og det gjør at jeg mister litt troa på at det har klaffet... ellers finnes ikke brystene ømme, og jeg har generelt lite «symptomer» som merkes.

Her er testene for 1dpo og dagens 7dpo. Synes fortsatt streken vises ganske godt, tatt med 25mlu, så tar en ny en igjen på torsdag. Da skal etter sigende sprøyta så å si være ute. Håper ikke jeg er en sånn person som sprøyta henger i hos i over ti dager:p Det hadde vært typisk min uflaks:hilarious:

Ha en strålende dag, sterke, fine dere!:hello2

Vedlegg

• 6205745B-36C2-4EA2-B3DC-444026605FF6.jpeg
    6205745B-36C2-4EA2-B3DC-444026605FF6.jpeg
    18,5 KB · Visninger: 97
Last edited:
Nå er det bare å vente til streken blir sterkere igjen! Blir spennende :D godt at du synes dagene går fort, det hjelper alltid!

Ha en fin dag:love2

Nå er det bare å vente til streken blir sterkere igjen! Blir spennende :D godt at du synes dagene går fort, det hjelper alltid!

Ha en fin dag:love2

Håper:smiley-angelic001 Likeså, fine:Heartred

Pp 15 - cd 21 - 8 dpo - 9 dager etter Ovitrelle

Daaa var testingen i gang:hilarious: Burde jo fortstått at jeg ikke klarer å teste annenhver dag...:confused005
fortsatt antydning til strek i dag. Tester med Makesure 25mlu. Lurer på om den blir helt blenda i morgen. Dette er litt nervepirrende kjenner jeg:happy090 Føler det er greit å notere litt til meg selv sånn at jeg kan gå tilbake og sammenligne senere. Hvilepulsen holder seg godt oppe i dag. Har litt følelsen av at mensen skal komme innimellom, ikke pga smerter, men bare en følelse der nede i livmora som er ekstremt vanskelig å beskrive. Fortsatt ikke ømme pupper. Kom igjen, kroppen:happy093.

Edit: Gode nyheter! Fikk telefon fra Riksen om at de har fått en avbestilling, så vi har fått oppstartsamtale for ivf på fredag:angel8

Sitter også og titter på hvilepulsgrafen min og sammenligner med forrige mnd. Pulsen er generelt høyere. Streken markerer eggløsning i hhv pp14 til venstre og pp15 til høyre. Vanskelig å si om det er tilfeldig eller ikke da jeg kun har forrige mnd å sammenligne med, men kan jo håpe på at det betyr noe bra og at det kan bli med bare den oppstartsamtalen:D

Vedlegg

• 861F2E27-CA7F-41E4-9A4A-851938ECC1DC.jpeg
    861F2E27-CA7F-41E4-9A4A-851938ECC1DC.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 88
  • 00B3FD08-9175-469F-86BD-76AB7D868A01.jpeg
    00B3FD08-9175-469F-86BD-76AB7D868A01.jpeg
    20,6 KB · Visninger: 85
Last edited:
Det er jo bare altfor spennende ❤️ som jeg krysser fingrene for deg!

Pp 15 - cd 22 - 9 dpo - 10 dager etter Ovitrelle

Flere enn meg som alltid våkner før hanen galer i dpo-land?:facepalm: Jaja, har jo litt å plundre med på morgnen da - sånn som å ta bilde av tester og lage sammenligninger av hvilepulsgrafer:hilarious: Streken er nesten borte i dag, men kan fortsatt skimtes. Så jeg er nok en person som Ovitrelle henger i lenge hos. Eller så har jeg begynt å produsere selv? Håper på det siste:D Hvilepulsen holder seg oppe i dag. Fortsatt generelt mye høyere enn forrige syklus. Lurer på om hcg fra Ovitrelle kan påvirke den?:bookworm: Det må jeg søke litt på. Fortatt ikke så mye symptomer, bare litt sjeldne tidvise murringer/stikkinger i livmor og sliten i korsryggen. Føler at morgendagens test blir veldig spennende...:nailbiting:

Vedlegg

• C1FD5D0F-9AB0-47E7-AB26-CB4C37910048.jpeg
    C1FD5D0F-9AB0-47E7-AB26-CB4C37910048.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 90
  • AC958ACB-EE41-4AC3-AE29-AD658B3C973D.jpeg
    AC958ACB-EE41-4AC3-AE29-AD658B3C973D.jpeg
    32,4 KB · Visninger: 90
Flere enn meg som alltid våkner før hanen galer i dpo-land?:facepalm: Jaja, har jo litt å plundre med på morgnen da - sånn som å ta bilde av tester og lage sammenligninger av hvilepulsgrafer:hilarious: Streken er nesten borte i dag, men kan fortsatt skimtes. Så jeg er nok en person som Ovitrelle henger i lenge hos. Eller så har jeg begynt å produsere selv? Håper på det siste:D Hvilepulsen holder seg oppe i dag. Fortsatt generelt mye høyere enn forrige syklus. Lurer på om hcg fra Ovitrelle kan påvirke den?:bookworm: Det må jeg søke litt på. Fortatt ikke så mye symptomer, bare litt sjeldne tidvise murringer/stikkinger i livmor og sliten i korsryggen. Føler at morgendagens test blir veldig spennende...:nailbiting:
Oi dette er spennende!!! Heier!!:smiley-bounce015

Spennende!! :nailbiting:

Så bra dere har fått time til oppstart :D

Åh, håper sånn for deg! Krysser fingrene!!

Back
Topp