Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Pp 16 - 7 dpo

Dette er så surrealistisk at jeg måtte ha litt tid før jeg faktisk klarte å skrive det i dagboka. Men... i dag fikk jeg telefon fra St. Olavs. Fra sykepleier. Med den nydelige nyheten om at vi får KOMME I GANG NESTE SYKUS. Altså! Skal vi plutselig få litt medgang nå? Virkelig? Er dette virkelig? Jeg begynner på sprøyter om en ukes tid, når tr kommer. Jeg tror det ikke. Seriøst? Jeg ble så paff. «Vi skal få det til før jul!». St. Olavs er virkelig det mest fantastiske jeg har vært borti. Oppdatering følger...
Guuuh nå ble jeg glad!!! Julespire! Sååå spennende!!!:happy093.:greet008:Heartbigred

Pp 16 - 7 dpo

Dette er så surrealistisk at jeg måtte ha litt tid før jeg faktisk klarte å skrive det i dagboka. Men... i dag fikk jeg telefon fra St. Olavs. Fra sykepleier. Med den nydelige nyheten om at vi får KOMME I GANG NESTE SYKUS. Altså! Skal vi plutselig få litt medgang nå? Virkelig? Er dette virkelig? Jeg begynner på sprøyter om en ukes tid, når tr kommer. Jeg tror det ikke. Seriøst? Jeg ble så paff. «Vi skal få det til før jul!». St. Olavs er virkelig det mest fantastiske jeg har vært borti. Oppdatering følger...
Herlighet, så fantastisk!! :Heartred Enn at du får komme igang allerede nå!! Håper veldig du får et fint forsøk og sitter igjen med førstepremien!:love017 Jeg er på cd31 nå, venter på TR sånn at jeg kan få starte frøsforsøk. Men aner ikke når el var, så må vel bare vente og se.. Har skjønt at første tr etter en SA kan være ganske forsinket. Men SÅ blir det frøsforsøk på meg!:love017 Haha oppdaterte litt på meg selv i samme slengen jeg :hilarious: Masse masse lykke til!!!! Jeg heier og heier:Heartred

Åh, herregud! Så spennende ❤️ nå gleder jeg meg til å følge deg gjennom denne prosessen. Håper vi kommer etter med IVF om noen få uker ❤️

Helt fantatisk spennende! Det er jo NÅ STRAKS! Herregud, jeg kan ikke forstå det. Krysser alt for at dere kommer kjapt etter! Det hadde vært kjempefint å følges på reisen❤️

Herlighet, så fantastisk!! :Heartred Enn at du får komme igang allerede nå!! Håper veldig du får et fint forsøk og sitter igjen med førstepremien!:love017 Jeg er på cd31 nå, venter på TR sånn at jeg kan få starte frøsforsøk. Men aner ikke når el var, så må vel bare vente og se.. Har skjønt at første tr etter en SA kan være ganske forsinket. Men SÅ blir det frøsforsøk på meg!:love017 Haha oppdaterte litt på meg selv i samme slengen jeg :hilarious: Masse masse lykke til!!!! Jeg heier og heier:Heartred

Det er helt vilt! Håper så sterkt, men er også veldig bevisst på at det er bare 30-40% sannsynlighet for klaff. Men det er mer enn utgangspunktet:D Åå, så koselig at du oppdaterer om deg selv! Har virkelig tenkt så mye på deg. Heier på at el er rett rundt hjørnet, og at vi kan følges i graviditeten om noen uker:angel8Heier masse tilbake!!

Fantastisk at du får kommet i gang nå med en gang ♥️♥️ Da blir det kanskje bare to-tre uker mellom forsøkene våre? :) Jeg er på sprøytedag 4 nå, skal ha kontroll neste uke for å se an hvordan det står til. :) Håper på snarlig uttak ♥️

Fantastisk at du får kommet i gang nå med en gang ♥️♥️ Da blir det kanskje bare to-tre uker mellom forsøkene våre? :) Jeg er på sprøytedag 4 nå, skal ha kontroll neste uke for å se an hvordan det står til. :) Håper på snarlig uttak ♥️

Jaa, så gøy at vi kan følges så tett! Hun sa at det nok blir uttak og sånt i uke 49 hvis tr kommer til tiden og alt går som det skal, så noe sånt, ja:joyful: Hun sa også at hun sendte med henvisning til samarbeidende gyn her i Oslo for kontroll, så foreløpig synes jeg alt går på skinner her:D Det blir veldig veldig spennende å høre hvordan det utvikler seg hos deg!:nailbiting: Hvordan er formen, merker du noe til sprøytene?

Jaa, så gøy at vi kan følges så tett! Hun sa at det nok blir uttak og sånt i uke 49 hvis tr kommer til tiden og alt går som det skal, så noe sånt, ja:joyful: Hun sa også at hun sendte med henvisning til samarbeidende gyn her i Oslo for kontroll, så foreløpig synes jeg alt går på skinner her:D Det blir veldig veldig spennende å høre hvordan det utvikler seg hos deg!:nailbiting: Hvordan er formen, merker du noe til sprøytene?

Ja, blir mulig uke 47 her, hvis alt går som det skal. Får se på onsdag :O håper..!!

Nei, Bemfolaen går ganske fint. Skal ta Fyremadel fra i morgen av, mer spent på den...

Hurra! Bare én uke til ny syklus nå:smiley-bounce016

Ja, blir mulig uke 47 her, hvis alt går som det skal. Får se på onsdag :O håper..!!

Nei, Bemfolaen går ganske fint. Skal ta Fyremadel fra i morgen av, mer spent på den...

Du får oppdatere litt etterhvert, utrolig kult å være rett etter deg:D spent på onsdag, og Heier på uke 47!!:angel8

Blir kjempespennende å følge deg fremover! Masse lykke til!!! :D

Pp 16 - 9 dpo - cd 20

Da begynner jeg å nærme meg slutten av denne pp’n... Håper jeg:hilarious: Er såå klar for å begynne på neste kapittel nå. Etter at jeg fikk positiv el-test cd 10, har pulsen gått én vei, som ikke akkurat stemmer overens med el. Se 9 dpo forrige syklus kontra 9 dpo denne syklusen:wideyed: Men har både hatt murringer i livmor og korsrygg, samt at jeg i dag har fått en superøm pupp (samme hver gang, bare den ene:hilarious:), så alle de symptomene er jo forenelig med at el har vært... Akkurat når jeg tror jeg forstår meg på kroppen, så kliner den til og forvirrer nok en gang:hilarious:

Tar en test i morgen 10 dpo, har bare Makesure 25mlu, men det får holde:joyful: Ja; selv med ivf i sikte så gir jeg ikke helt opp:p

Vedlegg

• 89864527-DC39-412A-A378-0008C1DF55C3.jpeg
    89864527-DC39-412A-A378-0008C1DF55C3.jpeg
    24,7 KB · Visninger: 50
Back
Topp