Det største ønske

Vi gjør visst det :)
Ikm er 24.mars, de siste to pp har jeg hatt en lf på 11 dager, men i desember var den på 14 dager. Syklusen har vært like lang hele tiden. Tenkte å teste 10dpo og det blir vel rundt 21.mars. Du da?
I forhold til siste syklus (som er den korteste jeg har hatt til nå) er ikm 22/3, mens det ligger på 24/3 på tidligere :) satser på at jeg hvertfall drøyer til 21/3, jeg også ;)

I forhold til siste syklus (som er den korteste jeg har hatt til nå) er ikm 22/3, mens det ligger på 24/3 på tidligere :) satser på at jeg hvertfall drøyer til 21/3, jeg også ;)
Da har vi kanskje en testedate :D

PP14 - CD18 - 3DPO

Idag kom krysset i FF :) Tror jeg er 3dpo i dag (mulig 5 dpo). Denne måneden var ikke de to tempingene jeg tar enig om hvilken dag jeg hadde EL på. (Bruker FF på begge målingene) Den ene sier jeg hadde el på torsdag, den andre sier el på lørdag. Tar jeg bort el testene på den ene og går bare etter tempen så er den enig med den andre om at EL var på lørdag. Så får gå utifra at EL var på lørdag, det var den dagen jeg kjente mest stikninger og ilinger. Da blir det testing 10dpo, tirsdag neste uke :)
Onsdag hadde jeg første dag med positiv test, selv om den kom litt etter tiden, så usikker om jeg skal telle den som positiv eller ikke. For det er den el-testen som klusser med når FF mener jeg hadde EL. Får bare vente å se :) Stresser ikke med noe. Nå er det bare "the waiting game" som er i gang.
Etter EL bruker jeg å være ganske tørr nedentil, men i dag, var det langt fra det, som er veldig uvanlig... Ellers er jeg fremdeles kvalm (4 uker nå).
IMG_5569.jpg

PP14 - CD18 - 3DPO

Idag kom krysset i FF :) Tror jeg er 3dpo i dag (mulig 5 dpo). Denne måneden var ikke de to tempingene jeg tar enig om hvilken dag jeg hadde EL på. (Bruker FF på begge målingene) Den ene sier jeg hadde el på torsdag, den andre sier el på lørdag. Tar jeg bort el testene på den ene og går bare etter tempen så er den enig med den andre om at EL var på lørdag. Så får gå utifra at EL var på lørdag, det var den dagen jeg kjente mest stikninger og ilinger. Da blir det testing 10dpo, tirsdag neste uke :)
Onsdag hadde jeg første dag med positiv test, selv om den kom litt etter tiden, så usikker om jeg skal telle den som positiv eller ikke. For det er den el-testen som klusser med når FF mener jeg hadde EL. Får bare vente å se :) Stresser ikke med noe. Nå er det bare "the waiting game" som er i gang.
Etter EL bruker jeg å være ganske tørr nedentil, men i dag, var det langt fra det, som er veldig uvanlig... Ellers er jeg fremdeles kvalm (4 uker nå).
Vis vedlegget 220719

Hurra for kryss og DPO-land! :)

PP14 - CD20 - 5DPO

Dagene snegler seg av gårde. Mye trøtt de siste dagene, og har sovet opp til 10 timer på natta. Kjenner trykk i venstre side som kommer og går, og trykker opp mot venstre hoftekam (har vært sånn siden EL pp13..) og kjenner litt ilinger på høyre side. Kjenner også litt ned mot lysken/låret på høyre side. Oppblåst av og til men ikke i nærheten av forrige pp. I dag kjente jeg noe nytt, og det var sånne vonde ilinger under venstre bryst, ikke det at det betyr noe spesielt men ser jo etter tegn ;) Kjenner ikke det nå men det var der tidlig i dag, ilte når jeg lå på venstre side.
Bare 5 dager til testdaten :)

Chart Overlayen for de tre siste pp.
revFN1MZV.png

FF_Feb.png

Du fikk til chart overlay jo! :thumleft Du plottet ikke inn mars i samme slengen? Måtte dagene flakse avgårde! :D

Du fikk til chart overlay jo! :thumleft Du plottet ikke inn mars i samme slengen? Måtte dagene flakse avgårde! :D
Ja fikk det til når jeg fikk noen gratis VIP dager der nå :)
Den turkise er for denne pp :)

Amagad - det er det jeg har sagt hele tiden! Svima meg... :p Men herlig du er i DPO-land, gleder meg til du skal teste! :dance008
Bare fem dager til testing så håper dagene flyr av gårde ;)

Må jo det selv om du har flere å telle ned dagene sammen med, men siden jeg ikke har noe nedtelling selv, hjelper jeg bare til litt så jeg ikke føler jeg helt utafor. :hilarious:
Ja du må ikke føle deg utafor, du er jo en del av gjengen ;) Kanskje om to uker så er det du som har nedtellingsdager ;)

Back
Topp