Det største ønske

Jeg syntes jeg skimtet noe jeg også i begynnelsen, men så gikk det på en måte litt bort, vet ikke om det bare var øynene som ønsket å se noe. IKM imorgen. Så blir spennende å se nå. Ny test ikveld tenker jeg.

Yay!! Test test test! :gen014
 
Da testet jeg igjen ikveld. Og den var blenda :( Fremdeles skikkelig trykk i den ene siden, hatt det i hele dag. Murringer som kommer og går. Varm/feber, ikke feber om hverandre. Føler på meg at TR er på vei. Får se imorgen hva som skjer.

IMG_5301.JPG
 
Klikket meg inn her nå, med hjertet i halsen av spenning!

Du - det er fortsatt tidlig. Hold på håpet så lenge TR ikke har dukket opp, vennen min! :Heartred
 
Klikket meg inn her nå, med hjertet i halsen av spenning!

Du - det er fortsatt tidlig. Hold på håpet så lenge TR ikke har dukket opp, vennen min! :Heartred
Takk ❤
 
CD28 - 12dpo - IKM idag.

Fremdeles blenda test. Ingen TR enda, men føler hun lurker i kulissene, føler sterkere murringer i dag. Er veldig kvalm.
Idag fikk jeg en stiplet linje, i stedenfor den faste streken som var, i FF for når EL var. Hvorfor vet jeg ikke...

Dagens test
IMG_5304.JPG




IMG_5305.JPG
 
Hvor mange dager er en vanlig syklus hos deg? For hvis du vanligvis skulle ha hatt TR i går, men at den uteblir, blir linjen striplet, fordi FF blir litt usikker på syklusen din.
 
Hvor mange dager er en vanlig syklus hos deg? For hvis du vanligvis skulle ha hatt TR i går, men at den uteblir, blir linjen striplet, fordi FF blir litt usikker på syklusen din.
Skulle hatt den idag, syklus på 27 dager. Ok så siden jeg ikke har fått TR enda så blir den usikker altså... ja spørs om hun kommer senere idag eller holder seg unna. Lærer alltid noe nytt her inne :)
 
CD1 - IKM - TR
Da ser det ut til at TR har gjort sin entré. :banghead: Uvelkommen som alltid. Nå skal jeg slappe av på sofaen med fyrstekakebiter og min kjære pepsi max, som jeg har vært uten 13 dager nå :laughing002 og min gode venn varmeflaska ;)
Har fremdeles trykk i venstre side og det stråler ut mot siden. Og krampene kommer og går. Prøve meg lengst mulig med varmeflaske og ikke ibux, til TR har startet for fullt. Fortsatt veldig kvalm da :yuck:
 
Last edited:
CD1 - IKM - TR
Da ser det ut til at TR har gjort sin entré. :banghead: Uvelkommen som alltid. Nå skal jeg slappe av på sofaen med fyrstekakebiter og min kjære pepsi max, som jeg har vært uten 13 dager nå :laughing002 og min gode venn varmeflaska ;)
Har fremdeles trykk i venstre side og det stråler ut mot siden. Og krampene kommer og går. Prøve meg lengst mulig med varmeflaske og ikke ibux, til TR har startet for fullt. Fortsatt veldig kvalm da :yuck:

Craaaaap... :arghh:

Kos deg som best, og mobiliser til neste PP! :Heartred
 
Lykke til med utredning, må spiren sitte fort med litt hjelp<3
Takk :) Håper det. ❤
Fikk ikke noe nå på utredningen, for alt så fint ut, men skal tilbake i begynnelsen av april hvis vi ikke klarer det selv nå.
 
PP14 - CD2

Smertene/krampene igår ble så ille at jeg måtte ty til ibux. Lagde middag, og måtte sette meg ned et par ganger for var så sliten, vondt, svimmel og hadde litt feber. Sta som jeg er så skulle jeg fullføre matlaginga. Men mannen kom å tok over og beordret meg i sofaen. Var veldig kvalm også, og hadde ikke så lyst på mat, men mannen lagde litt til meg og det var godt :)
Idag kommer og går smertene/krampene. Så varmeflaska er min gode venn selv om jeg også tar litt ibux. Fikk servert frokost på senga av mannen idag ❤

Idag var det salg på komplettapotek.no så da gikk vi til innkjøp av en fertilitetsmonitor. Så den kommer nok i løpet av uka. Vet ikke når man kan begynne på den i syklusen, så får se når jeg får begynt å bruke den. Nå kommer den i hus hvertfall :) Kommer til å kjøpe noen strimmeltester av de jeg bruker til vanlig også, bruke begge deler første syklus for å være sikker på at jeg ikke går glipp av noe, siden monitoren må bli kjent med kroppen først.

Imorgen blir det blodprøve siden det er CD3, blir spennende å vite svarene og hvordan det ligger an.
 
PP14 - CD2

Smertene/krampene igår ble så ille at jeg måtte ty til ibux. Lagde middag, og måtte sette meg ned et par ganger for var så sliten, vondt, svimmel og hadde litt feber. Sta som jeg er så skulle jeg fullføre matlaginga. Men mannen kom å tok over og beordret meg i sofaen. Var veldig kvalm også, og hadde ikke så lyst på mat, men mannen lagde litt til meg og det var godt :)
Idag kommer og går smertene/krampene. Så varmeflaska er min gode venn selv om jeg også tar litt ibux. Fikk servert frokost på senga av mannen idag ❤

Idag var det salg på komplettapotek.no så da gikk vi til innkjøp av en fertilitetsmonitor. Så den kommer nok i løpet av uka. Vet ikke når man kan begynne på den i syklusen, så får se når jeg får begynt å bruke den. Nå kommer den i hus hvertfall :) Kommer til å kjøpe noen strimmeltester av de jeg bruker til vanlig også, bruke begge deler første syklus for å være sikker på at jeg ikke går glipp av noe, siden monitoren må bli kjent med kroppen først.

Imorgen blir det blodprøve siden det er CD3, blir spennende å vite svarene og hvordan det ligger an.

Huff, føler med deg.
Sliter også med mye menssmerter selv. Varmeflaske er super hjelp :)
Hvordan gjør du det på jobb når du har TR?

Spennende med blodprøver da. Jeg tok det for noen uker siden.
Godt og se om det ligger noen svar i det tenker jeg.
Håper det går bra :)
 
Huff, føler med deg.
Sliter også med mye menssmerter selv. Varmeflaske er super hjelp :)
Hvordan gjør du det på jobb når du har TR?

Spennende med blodprøver da. Jeg tok det for noen uker siden.
Godt og se om det ligger noen svar i det tenker jeg.
Håper det går bra :)
Ikke noe kjekt nei. Jeg jobber ikke lenger, er ufør. Men når jeg jobbet så tok jeg litt ekstra ibux, men nå prøver jeg ikke å ta så mye av det. Det verste er over nå da heldigvis :)
Fikk du brev om svar på blodprøvene? Tenkte å nevne det til når jeg kommer til lab'en imorgen, om at jeg ønsker en kopi av svarene. Greit å ha verdiene, istedenfor at legen sier de ligger innenfor normalen, hvis de er det da :)
 
Ikke noe kjekt nei. Jeg jobber ikke lenger, er ufør. Men når jeg jobbet så tok jeg litt ekstra ibux, men nå prøver jeg ikke å ta så mye av det. Det verste er over nå da heldigvis :)
Fikk du brev om svar på blodprøvene? Tenkte å nevne det til når jeg kommer til lab'en imorgen, om at jeg ønsker en kopi av svarene. Greit å ha verdiene, istedenfor at legen sier de ligger innenfor normalen, hvis de er det da :)

Okey. Bra det da :)
Er godt når det verste er over.
Ja og nei. Jeg spurte på sykehuset, det var de som måtte ta testene, og de sa at nei, det ble bare sendt til legen.
Men legen min sendte de til meg. Hun vet at jeg vil ha alle svar hjem.
Så det er jo bare å nevn det til legen din tenker jeg. Eller ble om utprint av de neste gang du er der :)
 
Okey. Bra det da :)
Er godt når det verste er over.
Ja og nei. Jeg spurte på sykehuset, det var de som måtte ta testene, og de sa at nei, det ble bare sendt til legen.
Men legen min sendte de til meg. Hun vet at jeg vil ha alle svar hjem.
Så det er jo bare å nevn det til legen din tenker jeg. Eller ble om utprint av de neste gang du er der :)
Var gyn (utredning) på sykehuset jeg ble sendt av for blodprøve. Så det er vel hun som får svarene, men kanskje fastlegen min får kopi og jeg kan ringe legekontoret å få tilsendt prøvesvarene.
 
PP14 - CD3

I dag var jeg å tok blodprøven i forbindelse med utredningen. Tok en g-test just in case i dag også, før jeg dro får å ta blodprøve. Der kom det opp en ultrasvak strek, helt sikkert bare skyggestrek. Men når vi kom til lab'en så spurte vi om de kunne sjekke hcg'en også og det gikk greit. Ble tatt 9 blodprøveglass i dag. Tok litt tid før de fant blodårene, for de kan være litt vanskelige, gjemmer seg og ruller unna, eller krymper :hilarious:
Har ikke tatt så mye smertestillende denne gangen, og det har gått egentlig veldig greit (utenom på lørdagen da, da jeg ble svimmel og dårlig pga smertene/krampene). Varmeflaska har vært god å ha :) I natt da jeg skulle sove, orket jeg ikke å gå ned å hente ibux, så da fylte jeg på en varmeflaske for å roe krampene og det gikk fort over. Sovnet fort etterpå gjorde jeg også.
Våknet i dag med sterke murringer og vondt. Klarte ikke sitte rett opp og ned for det ble sånn press på livmor området. Fortsatt veldig kvalm, på en måte litt svimmel og oppblåst. Kjenner trykk av og til på venstre og høyre side også. Og vondt i ryggen har jeg. TR ser ut til å begynne å pakke sammen tingene sine for å dra. Håper hun er borte i løpet av dagen :p
 
Back
Topp