TydeligvisDet forsvinner hvis man stirrer lenge nok ofte Men jeg ser det jeg og.
Spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TydeligvisDet forsvinner hvis man stirrer lenge nok ofte Men jeg ser det jeg og.
Spennende!
Jeg syntes jeg skimtet noe jeg også i begynnelsen, men så gikk det på en måte litt bort, vet ikke om det bare var øynene som ønsket å se noe. IKM imorgen. Så blir spennende å se nå. Ny test ikveld tenker jeg.
Flott med min egen cheerleader Akkurat vært på do så blir testing litt senere ikveldYay!! Test test test!
Takk ❤Klikket meg inn her nå, med hjertet i halsen av spenning!
Du - det er fortsatt tidlig. Hold på håpet så lenge TR ikke har dukket opp, vennen min!
Skulle hatt den idag, syklus på 27 dager. Ok så siden jeg ikke har fått TR enda så blir den usikker altså... ja spørs om hun kommer senere idag eller holder seg unna. Lærer alltid noe nytt her inneHvor mange dager er en vanlig syklus hos deg? For hvis du vanligvis skulle ha hatt TR i går, men at den uteblir, blir linjen striplet, fordi FF blir litt usikker på syklusen din.
CD1 - IKM - TR
Da ser det ut til at TR har gjort sin entré. Uvelkommen som alltid. Nå skal jeg slappe av på sofaen med fyrstekakebiter og min kjære pepsi max, som jeg har vært uten 13 dager nå og min gode venn varmeflaska
Har fremdeles trykk i venstre side og det stråler ut mot siden. Og krampene kommer og går. Prøve meg lengst mulig med varmeflaske og ikke ibux, til TR har startet for fullt. Fortsatt veldig kvalm da
Takk søta ❤Craaaaap...
Kos deg som best, og mobiliser til neste PP!
Takk Håper det. ❤Lykke til med utredning, må spiren sitte fort med litt hjelp<3
PP14 - CD2
Smertene/krampene igår ble så ille at jeg måtte ty til ibux. Lagde middag, og måtte sette meg ned et par ganger for var så sliten, vondt, svimmel og hadde litt feber. Sta som jeg er så skulle jeg fullføre matlaginga. Men mannen kom å tok over og beordret meg i sofaen. Var veldig kvalm også, og hadde ikke så lyst på mat, men mannen lagde litt til meg og det var godt
Idag kommer og går smertene/krampene. Så varmeflaska er min gode venn selv om jeg også tar litt ibux. Fikk servert frokost på senga av mannen idag ❤
Idag var det salg på komplettapotek.no så da gikk vi til innkjøp av en fertilitetsmonitor. Så den kommer nok i løpet av uka. Vet ikke når man kan begynne på den i syklusen, så får se når jeg får begynt å bruke den. Nå kommer den i hus hvertfall Kommer til å kjøpe noen strimmeltester av de jeg bruker til vanlig også, bruke begge deler første syklus for å være sikker på at jeg ikke går glipp av noe, siden monitoren må bli kjent med kroppen først.
Imorgen blir det blodprøve siden det er CD3, blir spennende å vite svarene og hvordan det ligger an.
Ikke noe kjekt nei. Jeg jobber ikke lenger, er ufør. Men når jeg jobbet så tok jeg litt ekstra ibux, men nå prøver jeg ikke å ta så mye av det. Det verste er over nå da heldigvisHuff, føler med deg.
Sliter også med mye menssmerter selv. Varmeflaske er super hjelp
Hvordan gjør du det på jobb når du har TR?
Spennende med blodprøver da. Jeg tok det for noen uker siden.
Godt og se om det ligger noen svar i det tenker jeg.
Håper det går bra
Ikke noe kjekt nei. Jeg jobber ikke lenger, er ufør. Men når jeg jobbet så tok jeg litt ekstra ibux, men nå prøver jeg ikke å ta så mye av det. Det verste er over nå da heldigvis
Fikk du brev om svar på blodprøvene? Tenkte å nevne det til når jeg kommer til lab'en imorgen, om at jeg ønsker en kopi av svarene. Greit å ha verdiene, istedenfor at legen sier de ligger innenfor normalen, hvis de er det da
Var gyn (utredning) på sykehuset jeg ble sendt av for blodprøve. Så det er vel hun som får svarene, men kanskje fastlegen min får kopi og jeg kan ringe legekontoret å få tilsendt prøvesvarene.Okey. Bra det da
Er godt når det verste er over.
Ja og nei. Jeg spurte på sykehuset, det var de som måtte ta testene, og de sa at nei, det ble bare sendt til legen.
Men legen min sendte de til meg. Hun vet at jeg vil ha alle svar hjem.
Så det er jo bare å nevn det til legen din tenker jeg. Eller ble om utprint av de neste gang du er der