Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PP14 - CD3
I dag var jeg å tok blodprøven i forbindelse med utredningen. Tok en g-test just in case i dag også, før jeg dro får å ta blodprøve. Der kom det opp en ultrasvak strek, helt sikkert bare skyggestrek. Men når vi kom til lab'en så spurte vi om de kunne sjekke hcg'en også og det gikk greit. Ble tatt 9 blodprøveglass i dag. Tok litt tid før de fant blodårene, for de kan være litt vanskelige, gjemmer seg og ruller unna, eller krymper
Har ikke tatt så mye smertestillende denne gangen, og det har gått egentlig veldig greit (utenom på lørdagen da, da jeg ble svimmel og dårlig pga smertene/krampene). Varmeflaska har vært god å ha I natt da jeg skulle sove, orket jeg ikke å gå ned å hente ibux, så da fylte jeg på en varmeflaske for å roe krampene og det gikk fort over. Sovnet fort etterpå gjorde jeg også.
Våknet i dag med sterke murringer og vondt. Klarte ikke sitte rett opp og ned for det ble sånn press på livmor området. Fortsatt veldig kvalm, på en måte litt svimmel og oppblåst. Kjenner trykk av og til på venstre og høyre side også. Og vondt i ryggen har jeg. TR ser ut til å begynne å pakke sammen tingene sine for å dra. Håper hun er borte i løpet av dagen
Ikke rart jeg er svimmel Nei da9 glass? Det var en del.
Mener jeg bare tok to... Da har du nok litt mer utvidet test enn meg sikkert
Venter de da på at den skal dukke opp eller stikker de deg og prøver ut? Det hadde vært mitt mareritt. Ikke glad i nåler..
Ikke rart jeg er svimmel Nei da
Har ikke peiling hva de skulle test utenom en ting, tror det var AMH. Glemte å sjekke skjemaet jeg ga ifra meg...
De prøver å lure frem årene, trykke/"banke" på de. De kan stikke men så fort de begynner å rote inne i der, så blir jeg dårlig. Men de er veldig flinke her, og de prøver å ikke stikke unødvendig. De bruker gjerne en "butterfly" nål når de stikker, den er mindre og man kan se om de traff åren før de setter i glassene.
Var å tok en annen blodprøve på tirsdag. Og etter å ha stukket på begge armer så måtte de til slutt stikke oppå hånden. Gikk greit det da
Skjønner deg veldig godt å ikke være en prøvekanin for en lærling. Her får de bare et stikk pr arm, hånd, for av og til blir jeg veldig dårlig.Ah. Men så bra da
Sist jeg tok prøve hadde de en lærling med. Men da ble jeg skikkelig pyse og måtte si nei
Har fått noen mega blåmerker før, så det sitter litt i fortsatt.
Så bra at de bruker "butterfly" da! Har ikke engang fått høre det som alternativ jeg.. Men det går jo som regel bra da.
På mine tester var det AMH, LH, FSH, TSH, Østradiol og progresteron som ble tatt. De fleste var "default" på listen tror jeg
Fikk også veldig bra svar, når det sto standard verdier per fase også i arket. (folikkel/midtsyklus/lutefase)
Kan hende det.. Hvis det er kjemisk (og ikke bare en tullestrek), hvor lenge kan evt hcg sitte i kroppen etterpå?Syns den streken du fikk her etter fristen var så tydelig og rosa at jeg tenker du kan ha hatt en kjemisk?
Sender deg uansett en kjempestor klem!
Leit at det skulle ende sånn, ble så glad når jeg så den svake, rosa streken hos deg
Kan hende det.. Hvis det er kjemisk (og ikke bare en tullestrek), hvor lenge kan evt hcg sitte i kroppen etterpå?
Ja ble litt optimistisk selv når jeg så den streken. Får bare prøve igjen og håper den sitter snart Og det samme gjelder deg Nå er det din tur *Klemmer*
Tok en hcg blodprøve på sykehuset i går, samtidig som jeg tok blodprøvene som skulle taes på cd3. Så tenkte bare om det kanskje vistes noe på den prøven, hvis det hadde vært kjemisk. Men det var jo noen dager etter så ikke sikkert det hadde vistest på blodprøven likevel.Det er jeg usikker på, mine har ikke blitt positive igjen etter at streken forsvinner, som i ditt tilfelle..
Tusen takk for det
Begynner å bli mer og mer innstilt på at dette kan ta sin tid da.. Men det går bra
Håper for oss begge Klem til deg også!
Masse god bedring. Godt du har en mann som passer på degPP14 - CD4
Da har TR pakket sakene sine og dratt. Bare litt spotting i dag. Ingen kramper eller murringer i dag, men kjenner fremdeles trykk/svakt ubehag på venstre side.
Ellers har dagen vært kjedelig og lei. Veldig kvalm, uvel/svimmel, vondt i hodet og halvveis feber. Tilbrakt mesteparten av dagen på sofaen eller i godstolen. Mannen lagde middag og passer på at jeg har nok drikke og at jeg slapper av ❤ Sov en times tid på sofaen i ettermiddag også. Var veldig godt, og kjenner jeg trengte det.
Da er det bare å forberede seg på prøvinga denne pp og håper det resulterer i noe
Takk for det Mye bedre i dag heldigvisMasse god bedring. Godt du har en mann som passer på deg
Lykke til denne pp
Det er bra.Takk for det Mye bedre i dag heldigvis
Takk, og det samme til degDet er bra.
Ha en flott dag
Vi følger hverandre vi Min test var også tydelig negativ idag Når er ikm, hvor lang lf har du? Og når satser du på første test?PP14 - CD15
Endelig ble EL testen tydelig negativ. Var litt i tvil om testene i går var positiv eller negativ, men i dag er det ingen tvil Har hatt stikninger, ilinger og trykk følelese på begge sider i dag. Så hvilken side egget slippes fra denne gangen er jeg ikke sikker på. Og ilinger og stikk i rygg og i bryst. Har ikke kjent så mye før.
Dagens EL test og grafen
Vis vedlegget 220539 Vis vedlegget 220540
Vi gjør visst detVi følger hverandre vi Min test var også tydelig negativ idag Når er ikm, hvor lang lf har du? Og når satser du på første test?