Håper på det Spennende hvordan tempen er i morgen og hvordan testen blir Prøver å ikke ha for høye forhåpninger, men vanskelig å la være.Oæh! Festedipp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på det Spennende hvordan tempen er i morgen og hvordan testen blir Prøver å ikke ha for høye forhåpninger, men vanskelig å la være.Oæh! Festedipp!
Åååh, gleder meg til å se bilde (for det er obligatorisk), hååååper så på en fin test med to strekerPP14 - CD24 - 9DPO
Har i dag vært litt kvalm. Kjenner litt stikk på begge sider men mest på venstre side, som en nål som stikker på en måte. Brystene blir mer og mer øm, begynte for noen dager siden, men det bruker jeg som regel å ha rundt denne tiden i syklusen. Kneet har ikke vært vondt i dag. Kjenner noen ganger i dag en velkjent følelse i livmorområdet. Men det varer ikke lenge, og i tillegg litt nye følelser også. Blir spennende i morgen, men prøver å ikke ha for store forhåpninger.
Så kjekt å se alle de som har fått positiv test allerede i ikm gruppa denne uka, og håper virkelig jeg kan joine de i desember gruppa ❤ Syns det er min tur også nå
Ca 7 timer til testing
Håper jeg så inderlig også Ja bilde skal det bli om den er positiv eller eiÅååh, gleder meg til å se bilde (for det er obligatorisk), hååååper så på en fin test med to streker
Takk ❤Krysser fingrene for deg
Takk ❤Tempen ser jo veldig bra ut dafortsatt tidlig for testen å vise noe. Heia heia!
Takk ❤Godt å vite at dere får hjelp om det ikke skulle klaffe denne pp da. Men krysser fortsatt fingrene for deg[emoji4]
Det ordner seg for snille jenter på den ene eller andre måtenPP14 - CD26 - 11DPO
Nærmer seg ikm dato, og tror ikke noe på at vi fikk det til denne gangen. Tempen droppet og blenda g-test i dag. Kjente jeg var kald i kroppen når jeg testet i dag, det samme kjente jeg for tre dager siden også, og da var det også en dropp i temp.
I går så hadde jeg den veldig kjente følelsen i livmora om at TR er på vei, men innimellom så var det ilinger trykk, og en klipefølelse jeg ikke har hatt før. Var også oppblåst i går.
I dag er jeg litt oppblåst, kjenner svak murring på en måte og trykk i venstre side, og ømme bryst.
Så mye som jeg skulle ønske vi hadde klart det selv, så må vi nok nå ha hjelp. Om to uker er det oppfølgingstime hos gyn. og så får vi se hvilken hjelp hun kan tilby oss, hva vi begynner på først.
Vis vedlegget 221443
Vis vedlegget 221444
Det gjør det til slutt ❤H
Det ordner seg for snille jenter på den ene eller andre måten
Me too Halvveis-murringene har roet seg litt utover dagen. Så fremdeles et lite håp ❤Håper fortsatt for deg i det lengste!
Me too Halvveis-murringene har roet seg litt utover dagen. Så fremdeles et lite håp ❤
Måtte tenke litt, om hvem vi har snakket om/nevnt, før jeg googlet Fikk meg en latter her jeg sitter og er snart klar for senga og sove litt.En stor mann sa en gang "There´s a hope in a hanging snore"! Klarer du å gjette hvem?
Håper på deg også Kjedelig å bli møtt av blanke testerHåper på positiv test! Venter også på mensen Fredag, tester ivrig med testene er blanke... Blæh...