Er det fra deg smilehullene er kommet?
Forstår virkelig godt at han ikke har så stor preventiv effekt, så skjønn som han varog elsker disse smilene med to små tenner
![]()
Ja, det er mine smilehull.

Så gøy da. Her tenker vi det kanskje holder med en!
Men det har med helse og kapasitet å gjøre.![]()
Viktig å kjenne på egne begrensninger. Nå er det jo ikke så mange år til mine eldste begynner å flytte ut, skal de ha høyere utdanning må de ut av bygda.
og elsker disse smilene med to små tenner
Jaja, har bare termometer med en desimal enn så lenge uansett, så jeg er usikker på om det er noen vits i å prøve. Venter dessuten på en haug med eggløsningstester fra ebay, selv om jeg fint har greid å finne EL uten sånt før.
All erfaring tilsier at jeg ikke går ned noe særlig når jeg ammer, og det vil jeg jo fortsette med til han selv bestemmer at det er nok, men det blir sukkerkutt og mer aktivitet når tirsdag kommer altså.
Tror kanskje styrketrening kan være lurt også, for å styrke musklene rundt bekkenet.
Jeg savner babyen min hele arbeidsdagen, og synes ikke det er litt kjekt å være tilbake på jobb en gang, det er dessuten VELDIG hektisk, for det er mange oppgaver som bare har blitt lagt på vent til "Siadle kommer tilbake".
Det kjenner jeg provoserer litt! Måtte også "krangle" for å få lov til å komme tilbake, sjefen hadde fått det for seg at jeg skulle ta en ferieuke til nemlig. Hell no, har planer for årets fem uker med ferie thank you very much.