Hei! Jeg har vært fraværende lenge, livet har vært.... utfordrende. Skal ikke utbrodere, da mye av det ikke er min historie å fortelle, jeg må bare leve med alt rundt det.
Uansett, så har jeg savnet dere - men jeg har rett og slett manglet ork til å gjøre noe med det. Greia nå er at jeg trenger råd fra kloke damer, for nå skjer det ting jeg aldri har opplevd før.
I dag er det seks dager siden jeg forventet mensen, vi har ikke hatt sex siden før _forrige_ mens, så gravid er jeg selvfølgelig ikke? Er jo ikke Jomfru Maria heller. Hadde en mikroskopisk brunlig blødning den dagen jeg forventet tanta, ingenting etterpå.
Så fikk jeg et innfall i dag da, når jeg alikevel skulle på do for å tisse, og tok en eggløsningstest (for det har jeg liggende). Den ble knallpositiv. Så tenker jeg da, at det sikkert er kroppen som ikke fikk til eggløsning når den skulle, og prøver på nytt nå - men at det uansett kan være greit å utelukke graviditet. Så jeg gikk på apoteket, og kjøpte en 2pk CB (den vanlige, ikke test tidlig), og tisset på den så fort jeg kom hjem. Den ble positiv før jeg rakk å tørke meg etter dobesøket gitt. Gikk nok en tur på apoteket, og kjøpte en 2pk CB Digital med ukesindikator, og tisset på den så fort jeg kom hjem igjen, da kom det opp GRAVID 2-3 (minner om at det var tredje gangen jeg tisset på under 2 timer).
Såeh... Da er jeg gravid da? Eller? Hvor langt er jeg i så fall på vei? Aldri vært med på å ha mensblødning når jeg har vært gravid. Kanskje det er en MA? Hjelp!