Det hadde jo vært koselig med en til?

Er det fra deg smilehullene er kommet? :D

Forstår virkelig godt at han ikke har så stor preventiv effekt, så skjønn som han var :hilarious: og elsker disse smilene med to små tenner :D

Ja, det er mine smilehull. :) Han er ellers veldig lik pappaen sin, så det er greit å finne noe av meg der også. :knegg:

Så gøy da. Her tenker vi det kanskje holder med en! :p
Men det har med helse og kapasitet å gjøre. :)

Viktig å kjenne på egne begrensninger. Nå er det jo ikke så mange år til mine eldste begynner å flytte ut, skal de ha høyere utdanning må de ut av bygda.
 
Baah, jeg skulle komme i gang med temping i dag, men lillebror har sovet så dumt i natt, at jeg var mer våken enn sovende. :arghh: Jaja, har bare termometer med en desimal enn så lenge uansett, så jeg er usikker på om det er noen vits i å prøve. Venter dessuten på en haug med eggløsningstester fra ebay, selv om jeg fint har greid å finne EL uten sånt før.

Planen er å gå ned noen kilo før vi begynner å prøve. Jeg kan ikke starte på enda et svangerskap, med kiloene fra de to forrige stuck på kroppen. Da havner jeg etterhvert over på tresifra antall kilo. :bag: All erfaring tilsier at jeg ikke går ned noe særlig når jeg ammer, og det vil jeg jo fortsette med til han selv bestemmer at det er nok, men det blir sukkerkutt og mer aktivitet når tirsdag kommer altså. :dead: Tror kanskje styrketrening kan være lurt også, for å styrke musklene rundt bekkenet.
 
Ja, det er mine smilehull. :) Han er ellers veldig lik pappaen sin, så det er greit å finne noe av meg der også. :knegg:



Viktig å kjenne på egne begrensninger. Nå er det jo ikke så mange år til mine eldste begynner å flytte ut, skal de ha høyere utdanning må de ut av bygda.
Herlig :D her har minsten fått smilehull på den ene siden (broren til samboer og onkel til samboer er eneste jeg vet som har det) :p
 
Ikke den mest spennende prøvedagboken dette. Har ikke kommet i gang med temping, og EL-testene har enda ikke ankommet. Jeg vet at når jeg først begynner å åpne skikkelig opp for at vi skal prøve, så kommer det til å ta over, så jeg tør liksom ikke.

Dessuten, så bør jeg egentlig ned ganske mange kilo først. :arghh: I hvert fall sju kilo, men helst ti.
 
Jeg kjenner til det med at når man først bestemmer seg så tar det helt over :hilarious: Hvor gammel er din minste? :) Er det terminmåned som gjør at dere vil vente litt?

Jeg bør også ned i hvert fall 10 min vil egentlig ikke vente på det heller. Jeg har lagt om kostholdet veldig, da, og tatt opp igjen styrketreningen. Så får jeg gjøre det beste ut av det så lenge som mulig :) Alt hjelper, og jeg tenker at det vil gjøre det lettere og bli gravid også.

Han blir 11 måneder den 4. mai, født samme dag som XuperB sin lille. :) Vi ønsker helst termin i mai/juni, men til neste år har vi konfirmant i mai, så det er jo egentlig litt dumt å få baby midt oppi alt det. Litt usikker på hvordan vi skal løse det, kanskje må vi bare finne oss i å ha termin en annen tid på året.

Jeg burde nok ha fokus på å styrke, og bygge muskler jeg også. Særlig med tanke på hvor dårlig jeg var i bekkenet sist.
 
Utfordrende det der. Å prøve time termin ift store ting som skal skje..
 
Her skjer det fint lite altså, derav ingen oppdateringer. Syklusdag 27 i dag, og IKM om alt fra 3-7 dager, ikke helt regelmessig etter fødsel enda. Med min flaks kommer den 17. mai. :arghh:

Går inn i min siste ferieuke i morgen. 20. mai er det å komme seg ut av senga igjen 04.45, og tilbake til "hverdagen". Jeg GRUER meg mer enn jeg gleder meg, såpass ærlig må jeg være med meg selv.
 
Lykke til med jobbstart
 
Her skjer det fint lite altså, derav ingen oppdateringer. Syklusdag 27 i dag, og IKM om alt fra 3-7 dager, ikke helt regelmessig etter fødsel enda. Med min flaks kommer den 17. mai. :arghh:

Går inn i min siste ferieuke i morgen. 20. mai er det å komme seg ut av senga igjen 04.45, og tilbake til "hverdagen". Jeg GRUER meg mer enn jeg gleder meg, såpass ærlig må jeg være med meg selv.
Lykke til med jobbstart :)
 
Har dere prøvd denne syklusen? Eller har dere ikke helt bestemt dere ennå?

Det forstår jeg godt. Det var veldig tidlig også! Nyt den siste ferieuken :)

Ehh, vi har ikke hatt sex enda etter fødsel vi. :bag: Det er en av de mer nødvendige tingene vi må få på plass før vi starter prøving. :knegg: :oops:
 
Ehh, vi har ikke hatt sex enda etter fødsel vi. :bag: Det er en av de mer nødvendige tingene vi må få på plass før vi starter prøving. :knegg: :oops:

Det er så godt vi er flere som drøyde det lenge! Da det ble klaff her var jo første gang vi hadde sex etter fødsel. :hilarious:
 
Ooooog, mensen. 28-dagers syklus denne gangen, mot 30 dager forrige runde. Skal se om jeg får kombinert jobboppstart med temping, eller om lillebror våkner for mye til at det er noen vits i det.
 
Ehh, vi har ikke hatt sex enda etter fødsel vi. :bag: Det er en av de mer nødvendige tingene vi må få på plass før vi starter prøving. :knegg: :oops:
I aller høyeste grad en fordel ja
 
CD12 - Negativ EL-test, og lav temp. Som forventet egentlig, da EL vanligvis er mellom CD 15 og 17 et sted.

Første uke på jobb overstått. Jeg har kollapset i seng før klokka 21 hver kveld. :arghh: Alarmen står på klokka 04.45, men lillebror har fått det med å våkne i firetiden for pupp, så jeg er basically oppe fra da, liten vits i å legge seg igjen når det er 20 minutter til klokka ringer liksom. :hungover: Jeg savner babyen min hele arbeidsdagen, og synes ikke det er litt kjekt å være tilbake på jobb en gang, det er dessuten VELDIG hektisk, for det er mange oppgaver som bare har blitt lagt på vent til "Siadle kommer tilbake". :banghead: Det kjenner jeg provoserer litt! Måtte også "krangle" for å få lov til å komme tilbake, sjefen hadde fått det for seg at jeg skulle ta en ferieuke til nemlig. Hell no, har planer for årets fem uker med ferie thank you very much.

Og, vi har hatt sex. Nesten to år siden sist! :bag: Var i beste fall rart, håper det går seg til.
 
Kan jeg spørre, hvordan er det med kroppen etter 6 svangerskap og fødsler? Merker du noen store endringer eller ubehag?
 
Kan jeg spørre, hvordan er det med kroppen etter 6 svangerskap og fødsler? Merker du noen store endringer eller ubehag?

Ingen store endringer, det meste har gått fint tilbake til normalen etter svangerskap og fødsler. Kroppen er ganske amazing slik!

Størst forskjell etter det siste svangerskapet nå, bekkenet mitt er fortsatt ikke 100% ett år etter fødsel.
 
Back
Topp