Desemberjentenes skravletråd

Hei da melder jeg meg ut her etter en spontan abort(mest sansynlig) lykke til videre dere andre, kort varig glede på meg bedre lykke neste mnd
Huff da, så leit :( Lykke til videre med neste forsøk ❤️

Hei da melder jeg meg ut her etter en spontan abort(mest sansynlig) lykke til videre dere andre, kort varig glede på meg bedre lykke neste mnd
Så trist! :(
Håper spiren sitter fort igjen <3

Ååå! Får man dem av legen?? Funker de? :)
Jeg fikk det hvertfall fordi jeg ikke fungerer i hverdagen nå også begynner jeg i ny jobb på mandag som jeg helst må følge opp :) Jeg tok første tablett igår og våknet opp idag til å ikke være kvalm! Det er en stund siden.

Ser at mange av dere sliter med kvalme. Når startet det for dere? Jeg er 6+1 i dag, og foreløpig bare småkvalm når jeg er sulten, men stopper når jeg spiser

Hos meg begynte det ganske med en gang. For mange begynner det ikke før uke 5-6 når hjertet har begynt å slå har jeg lest.

Så artig at de første jentene med julaftenspirer flytter inn nå :) synes ikke det er lenge siden vi startet opp desember forumet.

Og at de og de kommende innflyttere kan ende opp med nyttårsbabyen eller 2017-spire

Så koselig med en skravle tråd! Kaster meg inn her :) Er ca.5+2, noe usikert da jeg ble gravid rett etter p-pille slutt og ingen mens å regne fra. Symtomer er "menssmerter"/stikking i livmorområdet og er uggen! Moro og merke på kroppen at noe skjer :)

Gruer til seinvakt. Er så sykt trøtt! Våkna fra dupp men skulle ønske jeg kunne sove enda lenger..

I dag måtte jeg fortelle 2 på jobb om spira siden jeg er så trøtt og til tider ubrukelig, folk tror jo jeg er syk :-P

Jeg melder meg inn sammen med dere :) Om svangerskapet går bra så får vi tidenes julegave, termin 20.desember ❤️ 4+4 i dag.

Back
Topp