TakkHåper det gikk fint på visningen![]()
Kjenner det er skummelt for en kontrollfreak som meg og ikke han kontroll på denne situasjonen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHåper det gikk fint på visningen![]()
Takkingen kjøpere ennå, men megler er positiv til at markedet tar seg opp utover høsten. Bor i en liten by
Kjenner det er skummelt for en kontrollfreak som meg og ikke han kontroll på denne situasjonen![]()
Satser på det går til sluttDet går seg nok til, vi måtte ha 4 visninger på Leiligheten våres før vi fikk solgt :/ men det satt som ett skudd til slutt..![]()
Satser på det går til slutttror ikke vi får så mye for huset, håper bare det blir solgt! Litt dårlig nedkomst til huset som trekker ned- og derfor vi flytter.
Men huset er jo til gjengeld veldig fint da(synes jeg)
![]()
Ja vi har kjøpt nyttDet gjør det nok helt sikkert. Har dere funnet noe nytt?
Ja vi har kjøpt nyttflytter forhåpentligvis på lørdag
![]()
Hei
Jeg er helt ny her. Ser ut som det er en del koselig aktivitet her inne? Har vært på mammanett sitt forum til nå, men der skjer det nesten ingen ting. Håper det er litt flere som liker å skravle her?![]()
Lang helg, lite soving på natt litt på dag istedennettopp sett eldstemann spille kamp, godt å lufte seg. Gleder meg allerede til neste helg
![]()
Tirsdag er jeg 30 uker og jeg ventet sååå på att oktober skal begynne.. da er vi liksom såå nære termin mnd vår allesammen:-D fantastisk. Og så deilig å vite att vi alle et så langt på vei, att dem små i magen vil klare seg bra detsom det skulle starte noe snart.
Da er jeg endelig i uke 28. Gleder meg så mye til jeg får treffe hun om forhåpentligvis noen mnd.![]()
Ja tenk uke 28 alt, jeg er også det i dag.
Gleder meg sååå mye til å møte prinsen