Drømte i natt at vannet gikkbegynner å gå opp for meg at om 1 mnd så kan fødselen starte når som helst
![]()
Jeg er også begynt å drømme mer om fødselen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømte i natt at vannet gikkbegynner å gå opp for meg at om 1 mnd så kan fødselen starte når som helst
![]()
Har raket løv og epler i Hagen, vært i skateparken med barna, syklet på tur og lekt på stranden med barna, laget Halloween kostymer og besøkt svigersHva har dere gjort på i helgen da?![]()
Vært på besøk hos svigersHva har dere gjort på i helgen da?![]()
Har ryddet rommet som skal bli barnerommet. Så nå håper jeg det blir malt i løpet av uken. Skal få kjøpt nytt gulv i morgen. Så endelig er ting på gang med å få ting klart til lille kommer. Håper på å få storesøster vandt med nytt rom før babyen kommer. Men det forutsetter at vi får ryddet og pusset opp vårt soverom snart.Hva har dere gjort på i helgen da?![]()
Har raket løv og epler i Hagen, vært i skateparken med barna, syklet på tur og lekt på stranden med barna, laget Halloween kostymer og besøkt svigers![]()
Vært på besøk hos svigers![]()
Har ryddet rommet som skal bli barnerommet. Så nå håper jeg det blir malt i løpet av uken. Skal få kjøpt nytt gulv i morgen. Så endelig er ting på gang med å få ting klart til lille kommer. Håper på å få storesøster vandt med nytt rom før babyen kommer. Men det forutsetter at vi får ryddet og pusset opp vårt soverom snart.
Hva har dere gjort på i helgen da?![]()

Nei så uflaks! Har du forsøkt å ringe DNB å høre om det er noen måte å få det til raskere? Ville forsøkt å forklare situasjonen til kjøper.Har en ting som jeg har prøvd Å få solgt i flere mnd nå, også i kveld så var det en som ville kjøpe den og betale med Vipps. Jeg har bare Vippset en gang før og er helt uerfaren.
Og jammen klarte jeg å oppgi feil nr
Tror ikke det nr han Vippset til er i bruk også vidt jeg har lest meg til så får han pengene tilbake om 2 uker.
Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Det er jo min feil, så jeg får vel bare sende han tingen og håpe på å få betalt til slutt da.
Er snakk om 2660kr...![]()
Vi fikk ordnet det! Han får pengene tilbake om 3 dager. Og han Vippset på nytt til meg i dag og jeg har sendt varen.Nei så uflaks! Har du forsøkt å ringe DNB å høre om det er noen måte å få det til raskere? Ville forsøkt å forklare situasjonen til kjøper.
Så bra det har ordnet segVi fikk ordnet det! Han får pengene tilbake om 3 dager. Og han Vippset på nytt til meg i dag og jeg har sendt varen.
Puh![]()
Ja, veldig lettet! Godt han ikke trakk seg..Så bra det har ordnet seg![]()
Så bra!!Vi fikk ordnet det! Han får pengene tilbake om 3 dager. Og han Vippset på nytt til meg i dag og jeg har sendt varen.
Puh![]()
Jippi! BRING ringte! På onsdag kommer stellebordet hjemer som et barn på julaften! Gleder meg så masse
![]()