Desemberjentenes skravletråd

Babyen min ligger med hode ned :D

Hvordan er det med dere? :)
Min også! Men er fortsatt redd for seteleie etter sist, så puster ikke ut før det er festet eller at ting er i gang med hodet ned :p
 
Har også fått så vondt i puppene de siste dagene! Og trenger nesten ikke klemme før det kommer melk :p sist fikk jeg ikke antydning til melk før etter 2 dager og mista den etter 3 uker! Så håper dette kan tyde på at jeg skal få skikkelig melk denne gangen :D
 
Har alle hatt en fin helg så langt?
 
Ja. :) mye sprell i magen her. Lille frøken har funnet ribbeina mine nå. ;) fyrer I ovnen og skal snart bake eplekake. :)
 
Ja. :) mye sprell i magen her. Lille frøken har funnet ribbeina mine nå. ;) fyrer I ovnen og skal snart bake eplekake. :)

Høres ut som en perfekt søndag :D
 
Er alle klar for en ny uke nå da?
 
Er alle klar for en ny uke nå da?

Håper det. Egentlig klar for at frøkna skal i bhg litt igjen, for nå er jeg sliiiten :p
Hunhar vært hjemme siden onsdag
 
Ønsker alle en flott natt og en flott uke! En uke nærmere termin dere :D
 
Håper det. Egentlig klar for at frøkna skal i bhg litt igjen, for nå er jeg sliiiten :p
Hunhar vært hjemme siden onsdag

Hvorfor har hun vært hjemme da? Høstferie eller?
 
Hvorfor har hun vært hjemme da? Høstferie eller?
Hun har vært hjemme pga sykdom stakkars, så har ikke hatt vondt av å være hjemme å bli frisk. Men merker jeg har fått litt dårlig søvn og ekstra kynnere, så er helt utslitt her.

Hun er heldigvis bedre nå da, og klar for bhg i dag, så håper hun holder seg frisk nå ♡ Hun har vært litt av og på i et par uker, så hun var hjemme onsdag, torsdag og fredag to uker på rad her.
 
Hun har vært hjemme pga sykdom stakkars, så har ikke hatt vondt av å være hjemme å bli frisk. Men merker jeg har fått litt dårlig søvn og ekstra kynnere, så er helt utslitt her.

Hun er heldigvis bedre nå da, og klar for bhg i dag, så håper hun holder seg frisk nå ♡ Hun har vært litt av og på i et par uker, så hun var hjemme onsdag, torsdag og fredag to uker på rad her.

Håper hun holder seg frisk slik at du får slappet litt ekstra av nå i den siste tiden før neste baby kommer. :)
 
Da var mann og barn reist avgårde på tur, så nå sitter jeg her mutters alene ! Har planlagt å jobbe med en innleveringsoppgave, og i kveld har jeg tenkt å begynne å lage babynest. Har handlet inn eplemost som jeg skal kose meg meg til kvelden! Tror jeg og pusekatten kan få en riktig så fin helg! :cat:;)
 
Back
Topp