Ja, det har demHar de 3D ultralydapparat der dere skal på ul? Har forstått at det ikke har vært så vanlig med 3D på oul, men noek plasser har fått det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har demHar de 3D ultralydapparat der dere skal på ul? Har forstått at det ikke har vært så vanlig med 3D på oul, men noek plasser har fått det.
Ja de har der vi skalHar de 3D ultralydapparat der dere skal på ul? Har forstått at det ikke har vært så vanlig med 3D på oul, men noek plasser har fått det.
Ligge på sofaen og se på tvHva skal dere i dag jenter?![]()
Fortelle min side av familien om lille i magen, de kommer på middag og kake. Tidlig bursdags feiring for meg selv med en overraskelseHva skal dere i dag jenter?![]()
Så bra at du kan slappe av å ta vare på deg selvLigge på sofaen og se på tvRyggen er ikke helt ok i dag, og kjenner jeg trenger litt pause før ny jobb uke=)
Så spennende! Det er jo en stor dagFortelle min side av familien om lille i magen, de kommer på middag og kake. Tidlig bursdags feiring for meg selv med en overraskelse![]()
Ja de har der vi skal![]()
Jeg er også heldig å bo en plass hvor de har 3D. Bare 2,5 uke til UL nå! Er så sykt spentJa, det har dem![]()
Hva skal dere i dag jenter?![]()
Så gøyJeg er også heldig å bo en plass hvor de har 3D. Bare 2,5 uke til UL nå! Er så sykt spent
Rydde og pakke litt til ferie i morgenHva skal dere i dag jenter?![]()
Hurra for ferie! Hvor skal du?Rydde og pakke litt til ferie i morgen![]()
Skal til København en turHurra for ferie! Hvor skal du?![]()
Skal til København en turDeilig å komme seg bort litt. Har 3 uker ferie foran meg nå, kjenner jeg trenger det
Har du noen planer i sommer da?
Oii! Japan!Å Køben er herlig! <3 jeg drar til Paris i morgen for å møte samboeren som har vært på festival i Frankrike. Å så drar vi til Japan en uke! Gleder meg sykt! Vi tenkte d var greit å gjøre unna en lang tur mens vi fortsatt er bare to, og Tokyo har vært høyt på lista vår lenge!![]()
Takk, gikk strålendeSå spennende! Det er jo en stor dag
Lykke til![]()
Hvor skal dere på ferie?Pakker og vasker til ferie! Med noen orange is the new black-pauser innimellom!![]()
Hvor skal dere på ferie?Rydde og pakke litt til ferie i morgen![]()