Det gjorde det jaTakk, gikk strålendeTok en god stund før noen la merke til hva som sto på kommende storebror sin body
Ble det noen gledestårer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde det jaTakk, gikk strålendeTok en god stund før noen la merke til hva som sto på kommende storebror sin body
Ikke noen gledestårer, tror ikke det har sunket helt inn for folk siden det er så kort tid siden sistDet gjorde det ja
Ble det noen gledestårer?![]()
Hvor skal dere på ferie?![]()
SkjønnerIkke noen gledestårer, tror ikke det har sunket helt inn for folk siden det er så kort tid siden sistHar en gutt som er født i 2015, og nå kommer neste allerede i årsskiftet 2016/2017 <3
Åhh! Så heldigeVi reiser til Japan! Ei drøy uke, noen dager i Tokyo og noen dager på en resort ved havet utenfor Tokyo!er redd d kan bli i varmeste laget, er meldt opp mot 30, men gleder meg altså skikkelig!
![]()
Ja, København har mye å by påKøbenhavnGodt å komme seg bort litt
![]()
Hvor skal dere på ferie?![]()
Det høres morsomt ut! God tur!Vi skal være så original at vi skal langt uti havgapet på en pitteliten øy på Helgelandskysten som heter Åsvær. Her vokste svigerfar opp, men i dag bor det ingen på øya lenger. Blir spennende, man er ofte værfast uti der!
Enig. Stussa også over det at det er så lite aktivitet på mammanett. Har blogget der selv i flere år og ble også skuffa når de la ned bloggen der inne.Litt morsomt. Er med i forum her og på mammanett som sist. Men sist har det så lite aktivitet på bv at jeg engasjerte meg ikke nok til skjult forum. Men det var masse aktivitet på mammanett. Denne gangen er det helt motsatt![]()
Bilde fra bil på vei hjem i dag. Skal være glad jeg kom meg hjem, makan til regnmasser har jeg nesten ikke sett. Motorsykkelen i motsattkjørefelt kom ikke lenger og veien var stengt i motsatt felt. Bilen min er tett da, det er godt å vite
Vis vedlegget 190289
På E6 ved Lambertseter inn mot Oslo. Veien ble helt stengt kort tid etterpå. Helt vilt.Oi hvor er dette?
Lykke til, så spennendeHatt visning i daghåper noen slår til! Krysser fingrene
![]()
Hatt visning i daghåper noen slår til! Krysser fingrene
![]()