Desemberdamenes lengste skravletråd

kanskje vi burde lage en avstemning på det? Om det skal være vinter eller vår nå? På kanskje de som styrer været kan se hva de må gjøre for å bli litt mer poppulær? =)
 
ORIGINAL: litefrø

kanskje vi burde lage en avstemning på det? Om det skal være vinter eller vår nå? På kanskje de som styrer været kan se hva de må gjøre for å bli litt mer poppulær? =)

 
En god ide HAHA [8D]
 
Huff, i kveld var jammen denne siden helt håpløs! Fikk litt abstinenser når jeg ikke kom inn[;)]
 
Hehe ja det fikk jeg og, satt å lurte veldig på hva jeg skulle finne på når jeg ikke kom inn!! [8D]
Haha, bv- avhening JA! [:D]
 
Godt jeg ikke var her da.. hvis ikke hadde jeg nok blitt irritert.. Haha [8D]
 
ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: MrsPink

ORIGINAL: dripdrop

Da fikk jeg brent noen kroner på nettet idag og! [:-]


Hva har du kjøpt?? Bare litt nysgjerrig jeg.. [8D]

Ja, det er lett å bruke ting penger på nettet. Er jo liksom bare et tastetrykk.. fort gjort.. hehe

Kjøpte 2 ammer topper til meg selv, og 2 pysjer til Leah Isadora [:)]


Link? [:D]
 
Skulle aldri snakket om snø i går. Gjett hvor det snør nå liksom??!!!! Vil ha vår jeg nå!!
 
Litefrø: Som regel er jeg klar for å legge meg kl 22. Men ikke alltid jeg er så veldig trøtt, men sovner som regel ganske fort. Det hender noen ganger at jeg sitter lengre opp. Men som regel legger jeg meg samtidig som sambo, syns det er litt koselig. [;)]
 
Hva driver dere med i dag da jenter?
Her slapper vi av som bare det. Har koset oss med deilig frokost. Varme rundstykker og egg i dag også. [;)] Helene ligger ute å sover i vogna si, mens sambo ser på tv, og jeg sitter med pc. Må få laget invitasjoner til dåpen.
I kveld får jeg besøk av ei venninne. Det blir koselig! [;)]
 
ORIGINAL: *Krusedull*

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: MrsPink

ORIGINAL: dripdrop

Da fikk jeg brent noen kroner på nettet idag og! [:-]


Hva har du kjøpt?? Bare litt nysgjerrig jeg.. [8D]

Ja, det er lett å bruke ting penger på nettet. Er jo liksom bare et tastetrykk.. fort gjort.. hehe

Kjøpte 2 ammer topper til meg selv, og 2 pysjer til Leah Isadora [:)]


Link? [:D]

H&M [;)]
 
ORIGINAL: Enaj

Hvorfor skal jeg aldri lære ?

Jeg har vært trøtt om morran flere dager på rad nå, lover meg selv at "I kveld skal jeg legge meg tidlig altså!!"
Olivia sovnet kl 20.30 i kveld, våkner vel rundt 07.00 i morgen tenker jeg, men hvor sitter jeg !? Joda... VÅKEN, føler meg lysvåken og lurer på å sette på en dvdfilm jeg har vært å leid. Så da blir det vel nærmere kl 03.00 i natt også, at jeg aldri skal lære, vedder en tier på at jeg er drit trøtt i morgen tidlig og banner over at jeg ikke gikk tidlig til sengs.

Hehe [8D]
Du får komme deg i seng tidligere enaj! [:D]
 
Det snør og det snør...hvordan er været hos dere?
 
ORIGINAL: Britto1987

Her kom det MYE snø igår (tyyyypisk, var jo nesten blitt bare veier!) [:@] Og nå regner det! Så her er det grått og god gammeldags SLAPPS som alltid. Håvard å Olve ser prosjekt X, jeg spiser chips og drikker mozell. Dagen derpå JA! [8D] Imorgen drar vi på hyttetur, så da blir det ingen BV på meg før torsdag! [;)] Spent på hvor lang skravletråden er da ja! [:D]

 
Slapps er noe drit!!!!!!! Blir vel det her også etter vært. For det er meldt mildere vær til uka.
Dere får kose dere masse på hyttetur. hvor ligger hytta? [;)]
 
Noem som har spilt Game of life?
Utrolig morsomt brettspill.. [:D]
 
Imorgen er det SLUTT på ALT som heter søtsaker!
Nå er jeg dritt lei å se den feite kroppen min i speilet!!! [&o][:'(]

Trenger litt motivasjon jenter [:D] hehe
 
Her er det oxo slutt på søtsaker...
Men klarer ikke i helgene da...
Men det som er digg er at etter noen uker uten brus i uka så er jeg i mye bedre i magen min...

Så motivasjonen min er at kroppen blir mye bedre av å holde seg unna søtsaker...
Oxo er jeg blitt flink til å gå lange turer med Mari nesten hver eneste dag...
Satser på det i morra oxo...

Har forresten meldt meg på babysvømming og starter mandag om en uke... flere som er på det? jeg gleder meg!!!
 
ORIGINAL: sivabeth

Her er det oxo slutt på søtsaker...
Men klarer ikke i helgene da...
Men det som er digg er at etter noen uker uten brus i uka så er jeg i mye bedre i magen min...

Så motivasjonen min er at kroppen blir mye bedre av å holde seg unna søtsaker...
Oxo er jeg blitt flink til å gå lange turer med Mari nesten hver eneste dag...
Satser på det i morra oxo...

Har forresten meldt meg på babysvømming og starter mandag om en uke... flere som er på det? jeg gleder meg!!!

Ja litt godis i helgene skal jeg spise [;)] hehe
Men i uke dagene er det HELT slutt! Håper jeg bare klarer det, får være flink å drikke masse vann osv [:D]

Må bli flinkere å gå turer jeg og, men nå er det så mye snø ute at det er vanskelig å komme seg noen steder [&o]
men når snøen går vekk og veiene blir fine igjen, skal ut å gå masse [:D]
 
Huff... Idag er jeg litt fyllesyk og skikkelig trøtt. Feiret bestevenninna mi sin bursdag og den ble vel litt fuktig for oss jentene som gikk ut igår[;)] Men vi storkoste oss, så vi får vel tåle litt dagen derpå[8D]
 
Det blir nok slutt på søtsaker imorgen her også... Vil prøve å få litt finere kropp til dåpen i april. Har allerede begynt med turer, men pga bekkenet mitt, kan jeg ikke gå så langt om gangen og jeg må gå i et behagelig tempo ellers klarer jeg nesten ikke å gå i slutten[8D]
 
Skulle egentlig gå til hun som skal ha barselgruppe imorgen, men sambo har bursdag imorgen og da har jeg en del ting jeg må ordne etter det.
 
ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: sivabeth

Her er det oxo slutt på søtsaker...
Men klarer ikke i helgene da...
Men det som er digg er at etter noen uker uten brus i uka så er jeg i mye bedre i magen min...

Så motivasjonen min er at kroppen blir mye bedre av å holde seg unna søtsaker...
Oxo er jeg blitt flink til å gå lange turer med Mari nesten hver eneste dag...
Satser på det i morra oxo...

Har forresten meldt meg på babysvømming og starter mandag om en uke... flere som er på det? jeg gleder meg!!!

Ja litt godis i helgene skal jeg spise [;)] hehe
Men i uke dagene er det HELT slutt! Håper jeg bare klarer det, får være flink å drikke masse vann osv [:D]

Må bli flinkere å gå turer jeg og, men nå er det så mye snø ute at det er vanskelig å komme seg noen steder [&o]
men når snøen går vekk og veiene blir fine igjen, skal ut å gå masse [:D]


Alt med små bebiser blir enklere når det blir litt varmere og vår...
Gleder meg allerede!!!
Da blir det enda flere turer ut!!!
Merker faktisk at både turene mine og brus og sjokolade slutt i uka hjelper...
Bunaden SKAL brukes 17. mai... og dåpen 1. juni
 
ORIGINAL: sivabeth

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: sivabeth

Her er det oxo slutt på søtsaker...
Men klarer ikke i helgene da...
Men det som er digg er at etter noen uker uten brus i uka så er jeg i mye bedre i magen min...

Så motivasjonen min er at kroppen blir mye bedre av å holde seg unna søtsaker...
Oxo er jeg blitt flink til å gå lange turer med Mari nesten hver eneste dag...
Satser på det i morra oxo...

Har forresten meldt meg på babysvømming og starter mandag om en uke... flere som er på det? jeg gleder meg!!!

Ja litt godis i helgene skal jeg spise [;)] hehe
Men i uke dagene er det HELT slutt! Håper jeg bare klarer det, får være flink å drikke masse vann osv [:D]

Må bli flinkere å gå turer jeg og, men nå er det så mye snø ute at det er vanskelig å komme seg noen steder [&o]
men når snøen går vekk og veiene blir fine igjen, skal ut å gå masse [:D]


Alt med små bebiser blir enklere når det blir litt varmere og vår...
Gleder meg allerede!!!
Da blir det enda flere turer ut!!!
Merker faktisk at både turene mine og brus og sjokolade slutt i uka hjelper...
Bunaden SKAL brukes 17. mai... og dåpen 1. juni

Ja, alt er nok mye lettere da, gleder meg kjempe masse [:D]
Budnad ja, da må jeg gå ned 3 bh str. [8D] haha
 
Back
Topp