Desemberdamenes lengste skravletråd

Hei [:D]
Hvordan har natten vært da damer?
Her sitter jeg helt sjokkert! Leah Angelica sover enda![&:]
Spiste mat sist kl 06.00...

Hva er planene for dagen da?
Her skal vi no på vår daglige trilleturer [:D]
Ellers har jeg ikke funnet ut noe enda [8|][:)]
 
Gratulerer med 4 mnd Kristoffer. [:)] Tiden har gått fort.
 
Natten har vært fin her. Helene sov frem til kvart på 6, da var det litt mat, så sov vi til kl 10 og sto opp da. Ingen store planer i dag. Det snør som bare det, så det jeg hadde planer om utgår.. hehe. Så vet ikke helt hva det blir til i dag. Vi får se. Har værtfall fått satt på en vask med tøy. [;)]
 
Gratulerer med 4 mnd til kristoffer [:)]

Natten har vært helt okei, Leah Isadora har sluttet å sove lenge om natta [8D]
Nå sover hun fra 20 til 02, så til 06 [8D] hehe
Men hun har begynt å tulle sånn ved puppen, bare gråter og gråter [&o]
Vanskelig å få i henne mat, når hun er slik =/ men, men går sikkert over snart [:)]


 
gratulerer med 4 mnd kristoffer!!!
 
i dag skal vi i banken...
tror vi satser på å binde renta...
 
ORIGINAL: Britto1987

Natta har vært eksemplarisk, sovna 19, mat 05, sov til 9! [;)] Nå pakker vi for hyttetur, blir borte til torsdag! YESS; bv fri! [:)][:D][8D]

Hytta ligger på ei ØY midt i hardangerfjorden, mrspink! [:D] Egentlig et sommehus! Men like fint året rundt!

 
Så ikke denne før nå jeg.. åja.. da så. Deilig da. [;)]
 
Dere driver med ikveld da??
 
Helene ble lagt kl 21 i dag, hun virket veldig trøtt, så tenkte jeg like godt kunne legge henne. Så gikk å la henne i sengen. Sambo skulle sitte hos henne til hun sovnet. Nå sover hun og sambo.. hehe. De har sovet en time allerede [8D] Så her sitter jeg og ser på akutten..wee.. Ikke så lenge til det blir senga her heller..
 
kvart på sju sovnet frøet. Så jeg har en deilig kveld med kake rester... Fra i morgen av er det slutt på sjesk! Et sunnere liv - here i come!
 
Får vel få denne litt oppover hvis det skal bli noen lengde på den. Har en stille formiddag enda. Mini ligger på gulvet og leker med babygymen sin. Får vel lage litt frokost snart. Etterpå skal vi på babysvømming.
 
Aksel ligger å hviler og jeg sitter inne på bv(noe som ikke er veldig uvanlig[8D]).
 
Skal spise frokost nå, og så er det snart av gårde kåre til fotsone terapi.
 
nå har frøet formiddags duppen sin. Jeg har spist frokost, og tenker meg en tur i dusjen. Skal til dyrlegen med hunden og katten og katten til bestemor etterpå. Da skal frøet være hos farmoren sin=)

I morgen drar jeg og frøet til evje! Vi skal overnatte hos ei vennide. Gleder meg til det. Vi skal ha strikke og skravle kveld =)
 
Hei [:D]
Hva bringer dagen i dag da?

Her har vi hatt ei forferdelig natt igjen [&o]
Men får trøste meg med at det er lenge til neste gang [:D] (får jeg håpe)
Så skal jeg på trilletur sammen med 4andre mammaer i dag [:)]
SÅ kos når flere samles !
Så er det tvkveld [:D]
Så skal til bestevenninen min å kose meg <3
 
Her bringer dagen husvask[:@] Får besøk av eiendomsmekler i morgen som skal gi oss en verdivurdering. Så da må det ryddes og vaskes litt, så hun ikke snubler i hybelkaninene[;)]
 
Håper du får en fin trilletur jente_88, her skinner sola så håper vi også rekker å gå en bitteliten tur.
 
ORIGINAL: jente_88

Hei [:D]
Hva bringer dagen i dag da?

Her har vi hatt ei forferdelig natt igjen [&o]
Men får trøste meg med at det er lenge til neste gang [:D] (får jeg håpe)
Så skal jeg på trilletur sammen med 4andre mammaer i dag [:)]
SÅ kos når flere samles !
Så er det tvkveld [:D]
Så skal til bestevenninen min å kose meg <3


 
4 andre mødre?[8D]
 
ORIGINAL: Jente_1988

ORIGINAL: jente_88

Hei [:D]
Hva bringer dagen i dag da?

Her har vi hatt ei forferdelig natt igjen [&o]
Men får trøste meg med at det er lenge til neste gang [:D] (får jeg håpe)
Så skal jeg på trilletur sammen med 4andre mammaer i dag [:)]
SÅ kos når flere samles !
Så er det tvkveld [:D]
Så skal til bestevenninen min å kose meg <3



4 andre mødre?[8D]


hehe [8D] 4 med meg mente jeg [8D]
 
ORIGINAL: KræsjPink

Her bringer dagen husvask[:@] Får besøk av eiendomsmekler i morgen som skal gi oss en verdivurdering. Så da må det ryddes og vaskes litt, så hun ikke snubler i hybelkaninene[;)]

Håper du får en fin trilletur jente_88, her skinner sola så håper vi også rekker å gå en bitteliten tur.


Kjedelig med husvask da!
Får håpe dere får en bra takst på huset/leiligheten da [:)]
Ja, sola skinner her også! Blir deilig å komme seg ut [:)]
(Har vært på en trilletur allerede også[8D])
 
Synes det går tregt med denne tråden jeg.
 
Hva gjør dere i kveld da jenter? 
 
Her sitter jeg og venter på at mannen min lager ostesuffle til kveldsmat.
 
nå er min kveld startet! Da damene dro på tv. Må si jeg ble skikkelig imponert over kaken den ene pappaen bakte! Lo godt da han smeltet smøret til smørkremen... Hehe... Snart er det vel unge mødre også... Og ikke minst... Frustrerte fruer!!
 
poden sovna 19.30, og jeg prøver nå desperat å trykke i meg en nutrilett! å pføy så fælt da gitt!! denne slankinga tar nuven av meg ja... dette er ikke noe for meg[8D]
 
Back
Topp