Desemberdamenes lengste skravletråd

Elisabeth87

Gift med forumet
Var inne på januar -08- forumet, og de hadde en slik tråd! De har kommet opp i 20.128 innlegg og 1007 sider med skravel...
Så hva sier dere damer? Skal vi prøve også?[:D]

vi kan prate om ALT!![;)]
 
 
ingen drikking her nei...
Har en tendens til og ligge 3 dager i bakrus[:'(]  hihi[:)]
gleder deg til turen nå da?[:)]
 
ja, kan tenke meg de er gira på å passe Olve... [:D]
Blir fantastisk herlig å ha gubben hjemme i 1 uke da!!
 
deilig med hotell da! Fyll er jeg ikke særlig fristet av. Selv skal vi ha barnedåp i helgen. Og snart kommer min tante med masse stash etter min fetter som er 7år. Så det blir spennende å se om vi kan bruke noe av det til frøet! Siden skal vi til byen å møte noen vennineds. Full dag i dag ja!
 
ORIGINAL: litefrø

deilig med hotell da! Fyll er jeg ikke særlig fristet av. Selv skal vi ha barnedåp i helgen. Og snart kommer min tante med masse stash etter min fetter som er 7år. Så det blir spennende å se om vi kan bruke noe av det til frøet! Siden skal vi til byen å møte noen vennineds. Full dag i dag ja!

 
oioi, barnedåp til helgen[:)]  Hvilket navn har lille frøet fått da? [:D]
Er sååå herlig å få ting i arv[:D]
 
jeg er nå litt skeptisk til å legge ut for mye informasjon her jeg da... Hehe... Derfor er ikke navnet nevnt her... Men det er jo ikke så farlig med et fornavn akkurat...

Han skal oppkalles etter min onkel Kjetil =) og døpes i dåpskjolen som min oldermor har heklet =)
 
ORIGINAL: litefrø

jeg er nå litt skeptisk til å legge ut for mye informasjon her jeg da... Hehe... Derfor er ikke navnet nevnt her... Men det er jo ikke så farlig med et fornavn akkurat...

Han skal oppkalles etter min onkel Kjetil =) og døpes i dåpskjolen som min oldermor har heklet =)


Det var et fint navn på frøet [:)] Koselig at han er oppkalt også.

Masse lykke til med dåpen i helgen.
 
ja jeg synes det er veldig fint. Også er det enkelt, og ikke veldig vanlig, men alle har hørt det så man får ikke kommentarer på det =)
 
ORIGINAL: litefrø

jeg er nå litt skeptisk til å legge ut for mye informasjon her jeg da... Hehe... Derfor er ikke navnet nevnt her... Men det er jo ikke så farlig med et fornavn akkurat...

Han skal oppkalles etter min onkel Kjetil =) og døpes i dåpskjolen som min oldermor har heklet =)


Skjønner du er litt skeptisk ja!
Legger bare ut fornavn jeg også [8D]
 
ORIGINAL: litefrø

ja jeg synes det er veldig fint. Også er det enkelt, og ikke veldig vanlig, men alle har hørt det så man får ikke kommentarer på det =)


Nei, det er vel ikke så vanlig i disse dager. [:)] Samboeren min ble så glad når han fant ut at Eirik ikke var blant topp 20 [:D]
 
det er akkurat det! Jeg tenkte det var greit om han ble alene om navnet sitt i klassen sin =) og odsa er jo gode for det. Så kjedelig når det er tre stk med samme navn i samme klasse...
 
ORIGINAL: Double Action

dytt

 
neeh, må skrive noe mer spennende enn det da, slik at vi får fortsetta/ starta en  ny samtale[8D]
 
ORIGINAL: jente_88

Spør her og jeg da [8D]
Hvordan få en link under et ord?


 
aner ikke jeg[&:]  har mange ganger lurt på det selv.. Skal se etter om jeg finner ut noe[;)]
 
For en nydelig signatur du har forresten elisabeth87 [:D] Kristoffer er så nydelig <3
 
ORIGINAL: jente_88

Spør her og jeg da [8D]
Hvordan få en link under et ord?


Svarte deg i link tråden din jeg? Skjønte du ikke hva jeg mente?
 
Back
Topp