Desemberdamenes lengste skravletråd

Artig med en laaaaang skravletråd! [;)] 
 
Hvordan går det i dag jenteR? [;)]
 
Her er alt bare bra,Mrs.Pink[:)] 
Kristoffer hadde 39 i feber i går, ligger normalt på 36.. Spørs om det er slik *tannunderveis* .. Så han sov i heeele går..
Han er likens i dag. Sover og sover.. Men han er nede på 37 nå da[:D]
Hvordan er det der da Mrs.Pink?
 
ORIGINAL: Elisabeth87

Her er alt bare bra,Mrs.Pink[:)] 
Kristoffer hadde 39 i feber i går, ligger normalt på 36.. Spørs om det er slik *tannunderveis* .. Så han sov i heeele går..
Han er likens i dag. Sover og sover.. Men han er nede på 37 nå da[:D]
Hvordan er det der da Mrs.Pink?

 
Uff da, ikke noe gøy når de har feber. God bedring til Kristoffer. Bra han er på bedringensvei da.
 
Her er alt bare bra. Til morgen i dag våknet jeg til en veldig blid Helene. Stort sett det jeg våkner til hver dag, er jo bare så herlig. Nå ligger Helene å sover i vogna si ute. Mens jeg sitter her å slapper av etter jeg har gjort rent. Burde vel egentlig gått meg en tur til, er jo sååå strålende vær.
 
ORIGINAL: MrsPink

ORIGINAL: Elisabeth87

Her er alt bare bra,Mrs.Pink[:)] 
Kristoffer hadde 39 i feber i går, ligger normalt på 36.. Spørs om det er slik *tannunderveis* .. Så han sov i heeele går..
Han er likens i dag. Sover og sover.. Men han er nede på 37 nå da[:D]
Hvordan er det der da Mrs.Pink?


Uff da, ikke noe gøy når de har feber. God bedring til Kristoffer. Bra han er på bedringensvei da.
 
Her er alt bare bra. Til morgen i dag våknet jeg til en veldig blid Helene. Stort sett det jeg våkner til hver dag, er jo bare så herlig. Nå ligger Helene å sover i vogna si ute. Mens jeg sitter her å slapper av etter jeg har gjort rent. Burde vel egentlig gått meg en tur til, er jo sååå strålende vær.

 
her er det også såååå herlig vær[:D]  masse sol!![:)]
 
Det er deilig. Får ordentlig vår følelse.. bortsett fra at det er hvitt ute.. hehe.
 
ORIGINAL: MrsPink

Det er deilig. Får ordentlig vår følelse.. bortsett fra at det er hvitt ute.. hehe.

 
ja, her har det snødd masse i natt/dag[&:]  Syns våren kan begynne å komme nå! Gleder meg til  å trille på bar asfalt, istedet for de humpene som er nå om vinteren...
 
ORIGINAL: Elisabeth87

ORIGINAL: MrsPink

Det er deilig. Får ordentlig vår følelse.. bortsett fra at det er hvitt ute.. hehe.


ja, her har det snødd masse i natt/dag[&:]  Syns våren kan begynne å komme nå! Gleder meg til  å trille på bar asfalt, istedet for de humpene som er nå om vinteren...

 
Her er det faktisk noen veier med bar asfalt. Deilig å trille der ja! [;)]
 
ORIGINAL: MrsPink

ORIGINAL: Elisabeth87

ORIGINAL: MrsPink

Det er deilig. Får ordentlig vår følelse.. bortsett fra at det er hvitt ute.. hehe.


ja, her har det snødd masse i natt/dag[&:]  Syns våren kan begynne å komme nå! Gleder meg til  å trille på bar asfalt, istedet for de humpene som er nå om vinteren...


Her er det faktisk noen veier med bar asfalt. Deilig å trille der ja! [;)]

 
så herlig med veier som er bar![:)]
 
ser ut som det blir bare oss to som vil prøve å få til den lengste tråden på des-08-[8D]  Så vi har litt å sette fingrene i[:)]   *hihi*
 
Ser sånn ut ja.. [8D]
hehe, ja, får litt å henge fingrene i da. [:D]
 
får besøk av familien min fra sverige! guri kor jeg gleder meg!! [:D][:D][:D]
 
Hei og hopp.
skal være hjemme i helga og kose meg med familien.
Ellers har prinsessa blitt 4900.
god helg
 
ORIGINAL: karinm

får besøk av familien min fra sverige! guri kor jeg gleder meg!! [:D][:D][:D]

 
endelig litt mere hjelp å få[;)]
 
blir koslig med besøk fra sverige da!=)  Skjønner godt at du gleder deg ja=)
 
ORIGINAL: camjul

Hei og hopp.
skal være hjemme i helga og kose meg med familien.
Ellers har prinsessa blitt 4900.
god helg

 
så herlig=)  Her skal vi å bare kose oss[:)]  Eller.. Det blir vel litt farting da å handle inn siste rest til dåpen som er om 2 uker[:D]
 
da er jeg tilbake! Jeg har nå vært å postet samme pakken som igår... For igår greide jeg nemlig å sende den til meg selv.... Snakk om ammetåke da!
 
ORIGINAL: Elisabeth87

skal i helgen da? [:)]

 
Ingen store planer her. Blir vel bare å slappe av og kose oss med at det er helg. Får satse på litt fint vær i helgen. Dere da? [;)]
 
Jippi, da har vi fått litt hjelp, ikke verst [8D][8D]
 
Kan jo hive mæ litt me hær inne[8D]
Kossn d går og ka vi ska i hælga???
Ja sambo ska jobbe 12 timer skift fra kl 7-19 så hær blir d fullerulle me 2 onga...og æ merke æ e såååå sliten etter all skriking fra Liam pga av kolikken hannes, men æ vet jo at d e jo ikke stakkars hannes feil. Men alt blir en vond sirkel når han skrik så mye spis han lite, og når han ikke har spist mye så sover han ikke godt, og våkner etter ei lita stund, så e d prøve å spise mere igjæn..men d ender bestandig me at vi har en liten overtrøtt gutt som hylskrik av mangel på søvn og magesmerter om kvelden, og vi styrer me han til mella 1 og 2 om natta[:(]
 men æ ser ikke lyst på hælga for å si d sånn.
Har sagt til sambo at han ikke kan bare sette sæ i sofan me beina på bordet når han kommer hjæm fra jobb...han e faktisk nødttil å hjælpe mæ for æ e å sliten etter en heeel dag me 2 små[:)]
 
men ellers så har æ ingen planer enn at æ ska bomse middag hos pappa og brossan i hele hælga[8D]
og så ska æ ringe helsesøstra på mandag for å snakke me ho om ka vi kan gjøre me lillebror.
 
Herregud æ glæde mæ såååå til Liam blir litt større.
 
Sorry va ikke meninga å klage men men godt å få d ut[:)]
 
 
det må du tro dama på posten også gjorde... Så jeg fikk gratis porto for å sende den rett!
 
hehe, bra jobba, Litefrø [8D]
 
Back
Topp