Desemberdamenes lengste skravletråd

Dåkker får ha ei go hælg jenter[:D]
Blir sikker minimalt hær inne i hælga[:(]
 
Ska overta Liam nu...pappan har sikkert gått ei mil over stugolvet me han nu.
Ska bare springe på do og ta en røyk...så ska æ gå me han og prøve å få nån ml inni i han...har sååå vondt i mammahjærte. Fy f...æ HATE kolikk.[:@][:@][:@][:@] Sku ønske ongan blei født me en ventil på magen så man kunne ha sluppet ut all lufta[8D]
Så ska pappan ta å gjøre litt husarbeid så ho mor slæpp d[8D]
 
nå har frøet fått kveldsmat, og er klar for sengen. Men vil drøye til sju om det går... Nå sitter han i vippestolen og leker. Og hunden til mamma og de er på besøk, skal være her over helgen. Går kjempe fint med frøet og hunden =)
 
Maie83:

Huff, skjønner det er tungt ja!
Har dere prøvd kiropraktor eller? Det hjelpe oss kjempe masse [:)]
 
To sandkorn gikk på tur i ørken da den ene sa til den andre:
- døh.. eg tror vi blir forfulgt!!![8|][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Jeg har barnefri for første gang!! Det er kjemperart!! [:-][8|]... og litt deilig med litt tid for seg selv [:)]
 
ORIGINAL: Elisabeth87

tusen takk dripdrop[:D]
koslig å få skryt[:D]

Bare hyggelig vettu [:D]
 
ORIGINAL: Elisabeth87

ORIGINAL: karinm

får besøk av familien min fra sverige! guri kor jeg gleder meg!! [:D][:D][:D]


endelig litt mere hjelp å få[;)]

blir koslig med besøk fra sverige da!=)  Skjønner godt at du gleder deg ja=)


ja litte hjelp å avlastning er ikke noe man takker nei til [:)]

å imårn er det meldt knallvær så da blir det trilling deluxe hehe [:D]
 
ORIGINAL: litefrø

da er jeg tilbake! Jeg har nå vært å postet samme pakken som igår... For igår greide jeg nemlig å sende den til meg selv.... Snakk om ammetåke da!


hihi. Godt gjort [:D]
 
jippiiiiii nå kommer gutta mine snart hjem igjen [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
vi har bestilt takkekort (litt treige hehe) i morgen skal vi hente de også skal jeg skrive på fjellet! håper de har blitt FINE!
 
Småtrollene mine sover, jeg sitter her og må sinnsykt på do, men klarer ikke å gå fra dataen[8D]
 
Sambo er i Oslo på jobb. Han kommer hjem igjen imorgen og da skal jeg UT[:D] Skal feire bestevenninna mi sin bursdag[:D] Gleder meg, gleder meg[:D]
 
Hehe jeg må også på do, men akkurat nå satt jeg jævelig godt i senga [8D][8D]
 
Hehe... Jeg hater å holde på med eller være oppslukt av noe, også plutselig må jeg på do. Må mange ganger springe på do, for jeg holder meg så lenge[8D]
 
god morgen damer! Nå har vi stått opp og spist frokost. Snart skal jeg ut å hente kakene til dåpen! Gleder meg til i morgen nå. Akkurat nå ligger frøet i babygynem og koser seg. Deilig å høre på kose lydene =)
 
kaker [:D][:D]
Håper dere får en super dåp da [:)]
Nå skal jeg å Leah Angelica ut å trille snart [:D]
Ellers skal jeg på salg (tips av kiratoh [:D])

Ha en super dag da damer :)
Husk alle konkurranser og "våre viktigste tråder" [;)]
 
jeg fikk kjøpt litt ulltøy til halv pris igår =) kjøpte så det passer til neste år =) nå er det snart vår og sommer. Da kan vi rydde vekk ulltøyet! =)
 
Jeg kjøpte også mye ulltøy på halv pris...Elsker ull til mini! [:D][:D] Vi kommer til å bruke ull lenge tenker jeg...Når han gulper eller sikler så blir han jo ikke kald når det er ull! Helt supert!
 
Jeg holder på med å sette opp bokhyllene som jeg kjøpte på ikea igår[:D] Gleder meg til jeg blir ferdig med det ja[;)] Jeg skal ut ikveld[:D][:D] Gleder meg noe sinnsykt!
 
Back
Topp