Desemberdamenes lengste skravletråd

tråden går ikke så fort framover assa...
 
Kom i gjen da...
 
nutrilett er jo pyton.... Skulle ønske man kunne slanke seg på en dag.!! Da hadde jeg holdt ut...
 
Mari er 2 mnd i dag

La henne ca kl 20 så nå er det rolig i huset!!! 
 
Eldstegutten har slitt med vokseverk i kveld. Ligget og hylt for han har hatt så vondt. Nå har han endelig sovna og mini har sovna så da blir det en rolig kveld (håper jeg).
 
våken æ ja...i værtfall bitte litt til...kjenne øyan bynne å lukke sæ snart[8D]
 
Har nettopp fått roa Liam og lagt han i sænga...så sku æ bare inn å sjekke nettverden og så krype under dyna...for d kommer jo en ny dag i morra å[:D]
 
Koffer e du jente_88 våken??
 
hehe [8D]
Er litt tunge øyner her også ja !
Godt at de små sover [:)]
Sambo er på nattvakt, så da tar det så lang tid før jeg blir trøtt og sovner...

 
Hær sover hele huset og da e d såååå godt å nyyyte stillheten og aleinatia bitte litt[8D]
Nu ska æ springe ut i "stormen" og ta mæ en røyk så ska æ krype under dyna til sambo hehe[8D]
Natti natt[:D]
 
julian ble tre mnd idag 3 mars... kjennes ut som om han har vært her evig, samtidig som han var født bare igår[:D]
 
Gratulerer med 3mnd [:D]

Synes det ikke er lenge siden det var "vår" måned som var her! [8|]
å nå fylles des 09 opp snart også...
 
Ja nå begynner det å nærme seg årsdagene da vi fant ut at vi var gravide. Synes tiden går så fort jeg.
 
Noen som har noen planer i dag?  Jeg har vært til foreldresamtle om storebror i barnehagen. Mini var med og sov som en stein gjennom hele praten.
 
I dag har Helene og jeg vært på besøk hos ei venninne. Vi har trillet tur, spist lunsj og koset oss!
 
I dag fikk jeg også noen scrappe ting jeg har bestilt. Så nå venter jeg bare på bildene mine så skal jeg starte med å scrappe for første gang. Spennende! Gleder meg.
 
Ellers ikveld har vi bare slappet av og koset oss. Helene er nå i seng og sover søtt! Mens jeg måtte oppdatere meg litt på BV før jeg tar kvelden [;)]
 
Idag har jeg prøvd å slappet av. Jeg hadde en skikkelig stress dag igså. Farmor havnet på sykehuset da med brudd i bekkenet[:(] Litt stress historie, men alt kommer til å gå bra med henne[:D] De sa hun kommer til og bli nesten like god som før[:D]
 
Utenom det så er alt kjempe[:D] Aksel snudde seg fra mage til rygg idag[:D] Den lille gutten min blir bare større og større[:)] Litt blandet følelser på det området. Trist fordi babyen min blir stor og glad for at han vokser og utvikler seg kjempebra...
 
Tror vi kommer til å slite litt med å få denne tråden til å bli laaaang.. hehe
 
Hvordan er været hos dere i dag da??
 
Her er det grått og trist. Fortsatt en del snø, men den smelter sakte men sikkert. [8D] Gleder meg til vår jeg nå. [;)]
 
ORIGINAL: MrsPink

Tror vi kommer til å slite litt med å få denne tråden til å bli laaaang.. hehe
 
Hvordan er været hos dere i dag da??
 
Her er det grått og trist. Fortsatt en del snø, men den smelter sakte men sikkert. [8D] Gleder meg til vår jeg nå. [;)]

Ja det trur jeg og [8D] hehe
Været idag er grått og trist egentlig, snøen smelter sakte men sikkert [:D] Deilig!
 
ja jeg får vel henge meg på her jeg også:)

etter att vi kolliderte igår så har det blitt til att vi har tatt en rolig dag, og brukt beina litt...
hehe... en positiv ting med att bilen er vrak.

ellers så sov Ole Erik hele natta, altså i 10.5 timer:) *stolt* hehe...
og vi holder på med å få di siste puslespillbitene på plass til dåpen på søndag:)
 
ORIGINAL: Emmeline

Får vel skravle litt jeg og da...
I dag er jeg så godissyk at jeg nå har gått løs på bokstavkjeksen til mini[8D][:-][:D]
Det greiene om ikke å spise godis midt i uka går ikke sånn veldig bra egentlig hehe[&:][:D]

 
har funnet ut det enkleste er å ikke spise godis i helgene[:D] 
 
Back
Topp