Desemberdamenes lengste skravletråd

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: MammaMia98

ORIGINAL: dripdrop

Sover de små? [:)]
Leah Isadora sover ikke enda, ligger ved siden av meg i senga
finner ikke helt roen, men hun klager ikke, bare ligger å ser rundt seg [:)]



ja, vekte han fra dupp kl 19.15, skifta på han og ga han mat.......så kolapsa han i fanget mitt 19.40. Bare å legge ned, så nå er det bare terror igjen her... og hu legger seg vel etter meg tenker jeg...

Trøtt lille Herman da [:)]
Hehe, Terror er så herlig kallenavn [8D] lenge oppe hun altså?


Herman er et skikkelig murmeldyr ja. Det var Mia som liten også, men det tok jaggu slutt. Hun må gå på rommet før 23 i helgene, men erfaringsmessig er det aktivitet der lenge etterpå. I kveld er gubben på Købentur så bare oss to hjemme. Sitter i stua med hver vår laptop. HUn på msn og jeg her. Så ser vi litt tv og ler. Gidder ikke be henne gå på rommet i kveld før jeg går. Kanskje hun vil ligge inne hos meg og Herman også [:)]
 
ORIGINAL: MammaMia98

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: MammaMia98

ORIGINAL: dripdrop

Sover de små? [:)]
Leah Isadora sover ikke enda, ligger ved siden av meg i senga
finner ikke helt roen, men hun klager ikke, bare ligger å ser rundt seg [:)]



ja, vekte han fra dupp kl 19.15, skifta på han og ga han mat.......så kolapsa han i fanget mitt 19.40. Bare å legge ned, så nå er det bare terror igjen her... og hu legger seg vel etter meg tenker jeg...

Trøtt lille Herman da [:)]
Hehe, Terror er så herlig kallenavn [8D] lenge oppe hun altså?


Herman er et skikkelig murmeldyr ja. Det var Mia som liten også, men det tok jaggu slutt. Hun må gå på rommet før 23 i helgene, men erfaringsmessig er det aktivitet der lenge etterpå. I kveld er gubben på Købentur så bare oss to hjemme. Sitter i stua med hver vår laptop. HUn på msn og jeg her. Så ser vi litt tv og ler. Gidder ikke be henne gå på rommet i kveld før jeg går. Kanskje hun vil ligge inne hos meg og Herman også [:)]


Kristine la seg for en drøy halvtime siden...
Så no koser jeg og Sivert (katta) oss på sofaen med Cheeze doodles :)
 
ORIGINAL: carpus

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: carpus

ORIGINAL: dripdrop

Sover de små? [:)]
Leah Isadora sover ikke enda, ligger ved siden av meg i senga
finner ikke helt roen, men hun klager ikke, bare ligger å ser rundt seg [:)]



Snuppa her har sovet i en halvtime nå. Har endelig begynt å få henne inn i en form for rutine, og det er så godt! [:)]

Deilig med litt rutine da [:)]


Ja, det er det. Hun har jo alltid lagt seg samtidig som meg, men den siste uka har hun lagt seg halv ti.
Det er godt å få en time eller to for seg selv om kvelden, så man får gjort unna litt småtteri.. eller som i kveld; bare stappe i meg masse snop og ligge på sofaen foran tv'n!! [;)]

Ja, Leah Isadora pleier å legge seg rundt 20 - 21 men sovner sjeldent før 21:30, deilig å ha litt alenetid.
 
ORIGINAL: MammaMia98

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: MammaMia98

ORIGINAL: dripdrop

Sover de små? [:)]
Leah Isadora sover ikke enda, ligger ved siden av meg i senga
finner ikke helt roen, men hun klager ikke, bare ligger å ser rundt seg [:)]



ja, vekte han fra dupp kl 19.15, skifta på han og ga han mat.......så kolapsa han i fanget mitt 19.40. Bare å legge ned, så nå er det bare terror igjen her... og hu legger seg vel etter meg tenker jeg...

Trøtt lille Herman da [:)]
Hehe, Terror er så herlig kallenavn [8D] lenge oppe hun altså?


Herman er et skikkelig murmeldyr ja. Det var Mia som liten også, men det tok jaggu slutt. Hun må gå på rommet før 23 i helgene, men erfaringsmessig er det aktivitet der lenge etterpå. I kveld er gubben på Købentur så bare oss to hjemme. Sitter i stua med hver vår laptop. HUn på msn og jeg her. Så ser vi litt tv og ler. Gidder ikke be henne gå på rommet i kveld før jeg går. Kanskje hun vil ligge inne hos meg og Herman også [:)]

Hehe herlig da [:D]
Det hørtes koselig ut, jentekveld [:D] 
 
Tror jammen meg jeg skal joine snuppa mi og ta kveld jeg.. kanskje jeg kommer meg opp på babysvømming i morgen også da.. [:)]
 
God natt damer! [;)]
 
da har jeg strikke ferdig sommerfugl lua jeg startet på igår. Deilig å få tid til litt hobby igjen! =) frøet sovnet da hodet traff sengen... 18.50... Så jeg har hatt god tid i kveld! Nå stuper jeg i seng =)
 
ORIGINAL: litefrø

da har jeg strikke ferdig sommerfugl lua jeg startet på igår. Deilig å få tid til litt hobby igjen! =) frøet sovnet da hodet traff sengen... 18.50... Så jeg har hatt god tid i kveld! Nå stuper jeg i seng =)


Åh.? Hvordan ser den ut? Høres spennende ut!!
 
ORIGINAL: dripdrop

Trur jeg og skal hoppe i seng nå, trøtt ja! [8D]


Me too..... ZZZzzzz...
 
blir snart senga her også..
 
ORIGINAL: Chicita

ORIGINAL: litefrø

da har jeg strikke ferdig sommerfugl lua jeg startet på igår. Deilig å få tid til litt hobby igjen! =) frøet sovnet da hodet traff sengen... 18.50... Så jeg har hatt god tid i kveld! Nå stuper jeg i seng =)


Åh.? Hvordan ser den ut? Høres spennende ut!!


Skal se om ikke jeg får lagt inn et bilde i morgen =) ble ganske kul!
 
ja lua ja! Jeg skal få lagt det inn i løpet av kvelden, jeg skal bare lage pizzafyll først =)
 
Her ser vi det store korslaget [;)]
 
Noen flere som merker det er stille her for tiden?
Må få igang skravling da jenter [:D]
 
Skravling er det dårlig med ja..
 
nja.. [8|]

Hvordan er det med de små i kveld da?
Her sover hun [:D]

Nå er det snart bare 1 uke til babysvøm [:D][:D]
Sammen med kiraoth og jente_1988 [:D]
Flere som har vært på det?
 
Back
Topp