Drikkeflaske
Betatt av forumet
Så god du er daSynes dette ser bra ut. Dette skal gå bra!
Tusen takk for alle heiarop!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så god du er daSynes dette ser bra ut. Dette skal gå bra!
Tusen takk for alle heiarop!!Jeg håper det!! Det har jo vært fin stigning, så nå må vi bare krysse fingrene for at det fortsetter å stigeWææ så denne nå!! Spennende, ser vel veldig lovende ut eller??

Tusen takk, og i like måte!! Ja, samme deg som deg! Ååå, fy søren så spennende. Kun to dager til!! Du må oppdatereJaa, nå må den bare klamre seg fast videre! Jeg holder motet oppe for deg, og heierNår hadde du innsett? Tirsdag 02.12. som meg? Jeg skal ta blodprøve nå på torsdag, så har jo testdag bare 9 dager etter innsett. Syns det er veldig tidlig jeg da
![]()
jeg har troen!Ja jeg blir helt koko av dette, gått å høre vi er flere som resserverer oss for å "håpe". På lørdag hadde jeg tidenes sammenbrudd, veldig irritabel, grein av alt å kjeftet på samboeren. Han blir jo helt forvirret. For det kom som lyn fra klar himmel. Men tror det bare blir så mye. Og jeg sover utrolig dårlig dagen før innsett og dagene etter. Min gynokolog virket nesten helt sikker på at jeg ble gravid denne gangen. På lappen skrev hun jeg skulle ta progesteron til uke 9. Vanligvis skriver hun til graviditetstestdagen.Kjenner meg veldig igjen. Sist innsett hadde jeg mye symptomer som viste seg å bare være progesteron/bare være i hodet mitt. Mye mindre nå, men litt murringer er det jo. Ikke fulgt med på pulsen, men spennende at du har høyere hvilepuls enn normalt da. Når tester du?

Ja det var voldsomt tidligTusen takk, og i like måte!! Ja, samme deg som deg! Ååå, fy søren så spennende. Kun to dager til!! Du må oppdaterejeg har troen!
Da vi gikk i offentlig behandling på Riksen med vår første testet jeg 14 dager etter innsett. Da vi har vært i behandling privat så har det vært mellom 10 og 11. Men nå ble da altså 9! Jeg bare håper testene ikke blir svakere nå. Tusen takk for at du har troa
Stemmer det, kun 9 dpo. Så ingen grunn til panikk. Men aaaarh!Jeg ser i Connect at hvilepuls øker og HRV synker drastisk 12dpo hos meg, ganske variert dagene før og ikke sånn «superdårlige» tall. Du er ennå tidlig om du er 4 dager etter innsett. Regner med det er blasto og at du er 9dpo? Jeg hadde megasvak strek 10dpo. Du må ikke miste motet over pulsen ennå, mener jeg å si! Heier!Man blir litt tullete av tallene, men syns også det er veldig gøy å følge med.
blir gal!Jeg kjenner meg såå igjen i det du beskriver. Sender mange gode tanker din veiJa jeg blir helt koko av dette, gått å høre vi er flere som resserverer oss for å "håpe". På lørdag hadde jeg tidenes sammenbrudd, veldig irritabel, grein av alt å kjeftet på samboeren. Han blir jo helt forvirret. For det kom som lyn fra klar himmel. Men tror det bare blir så mye. Og jeg sover utrolig dårlig dagen før innsett og dagene etter. Min gynokolog virket nesten helt sikker på at jeg ble gravid denne gangen. På lappen skrev hun jeg skulle ta progesteron til uke 9. Vanligvis skriver hun til graviditetstestdagen.
Jeg aner ikke. Skal jo ikke teste før 16 desember. Ville egentlig idag, men er jo bare 4 dager siden så det blir for tidelig. Så tenkte jeg litt på lørdag. Men vi skal i dåp på søndag å være faddere. Så mulig det blir over helgen. Vil liksom bare leve i håpet. Å litt sånn som deg. Vil bare slutte me pregesteron støtte ved negativ test.
Jeg er veldig spent på din test, å krydder fingrene for deg![]()
Sa det til ei kollega i dag (hun er eneste som vet om situasjonen nå for trengte en alliert på jobb fordi jeg ikke kunne drikke på julebordet forrige helg), at jeg blir jo nesten troende og ber til alt mulig. Må klamre meg fast til hvert minste lille halmstrå av håp. Er jo ikke rart man blir skuffet hvis det ikke går. Legger jo hele sjela si i dette her
Åå, du er heldig som får teste tidligJaa, nå må den bare klamre seg fast videre! Jeg holder motet oppe for deg, og heierNår hadde du innsett? Tirsdag 02.12. som meg? Jeg skal ta blodprøve nå på torsdag, så har jo testdag bare 9 dager etter innsett. Syns det er veldig tidlig jeg da
![]()

Helt sant. Dette et faktisk en grusom tid. Ventetiden er den verste, uten tvil!Jeg kjenner meg såå igjen i det du beskriver. Sender mange gode tanker din veiSa det til ei kollega i dag (hun er eneste som vet om situasjonen nå for trengte en alliert på jobb fordi jeg ikke kunne drikke på julebordet forrige helg), at jeg blir jo nesten troende og ber til alt mulig. Må klamre meg fast til hvert minste lille halmstrå av håp. Er jo ikke rart man blir skuffet hvis det ikke går. Legger jo hele sjela si i dette her
![]()
Aldri vært borti det før, men forstod fort at man ikke bør ha innsett når man har dette.Støtter deg i å leve i håpet. Har funnet ut at det fungerer best for meg i alle fall, så kjipt å gå på medisiner når man har gitt opp. Jeg må også planlegge test slik at jeg har litt tid til å være lei meg etterpå, så skjønner godt at du tenker på den dåpen altså. For meg er det alltid bedre neste dag/etter en natt søvn, vet ikke hvordan det er for deg men i så fall går det kanskje bra hvis du tester på lørdag? Håper jo seff vi slipper å bli lei oss daJa jeg blir helt koko av dette, gått å høre vi er flere som resserverer oss for å "håpe". På lørdag hadde jeg tidenes sammenbrudd, veldig irritabel, grein av alt å kjeftet på samboeren. Han blir jo helt forvirret. For det kom som lyn fra klar himmel. Men tror det bare blir så mye. Og jeg sover utrolig dårlig dagen før innsett og dagene etter. Min gynokolog virket nesten helt sikker på at jeg ble gravid denne gangen. På lappen skrev hun jeg skulle ta progesteron til uke 9. Vanligvis skriver hun til graviditetstestdagen.
Jeg aner ikke. Skal jo ikke teste før 16 desember. Ville egentlig idag, men er jo bare 4 dager siden så det blir for tidelig. Så tenkte jeg litt på lørdag. Men vi skal i dåp på søndag å være faddere. Så mulig det blir over helgen. Vil liksom bare leve i håpet. Å litt sånn som deg. Vil bare slutte me pregesteron støtte ved negativ test.
Jeg er veldig spent på din test, å krysser fingrene for deg![]()

er så ubesluttsom.
Du det var et godt tips, tusen takk, idag hver gang jeg har fått dumme tanker har jeg tenkt : «ja men jeg får ikke gjort noe fra eller til», og sendt bekymringene avgårde, hadet - snakkes!Ja, det skjønner jeg så godt. Får nesten bare tenke at man ikke får gjort noe fra eller til? Men enklere sagt enn gjort. Håper og tror alt ser bra ut på TUL, tenk for en julegave det er da![]()
Håper for den beste julegaven for deg også 

Nei det var ikke sånn det skulle gå nå..! Lei meg for deg, det er så vondt med negative testerNegativt her dessverre. 13 dpo. Gratulerer til alle dere med to streker, gjerne tag meg når jeg skal flytte dere til gravid![]()

Åh, veldig lei meg for å leseNegativt her dessverre. 13 dpo. Gratulerer til alle dere med to streker, gjerne tag meg når jeg skal flytte dere til gravid![]()

Å nei! Søren o!! Sende deg ein store klemNegativt her dessverre. 13 dpo. Gratulerer til alle dere med to streker, gjerne tag meg når jeg skal flytte dere til gravid![]()

Haha, har faktisk 2 venninner som ble gravid naturlig når de ventet på oppstart med ivf!Drømte i natt at jeg var blitt gravid naturlig. Har jevnlig samleie så det er ikke så usannsynlig sett bort fra at vi har prøvd naturlig i flere år. Måtte teste mest for "gøy" - negativ. Gubben bare ristet på hodet da jeg sa jeg ville teste![]()