Desember 2025

Ja, det er så kjipt. Men jeg har i alle fall fått sjansen i høst da, i motsetning til deg. Når kommer du i gang? Håper veldig for deg og :Heartred

Det er pga. ventetid, føler meg egentlig ganske ivaretatt på st. Olavs så handler ikke om det. Jeg var sykt heldig som fikk starte opp med en gang i høst, var vel et smutthull som bare passet perfekt. Regner ikke med det blir slik nå, og jeg orker ikke gå mange måneder å vente.
Ja.. du var veldig heldig der! :Heartpink Skal du planlegge nytt forsøk på st olavs i tilfelle det ikke går på medicus?

Vi får nytt forsøk i februar. Har tatt masse vitaminer og q10 og skal ta hysteroskopi i januar. Syns det er rart at 6 innsett med gode embryoer «bare» har gitt 1 barn. Kosttilskuddet skal taes i minst 3 måneder før stimulering og det rakk jeg nå så prøver å si til meg selv at det var bra vi måtte vente til februar. Men det er en mager trøst altså :p og jeg rakk hysteroskopi også og skal be om scratching. Betaler det selv for var ventetid på at Olavs på det.

Tusen takk for så fin tilbakemelding og støtte! Ikke meningen å rante og klage (det er jo flere her som har fått negativt utfall som jo er mye verre) :Heartred Bare følte at jeg måtte ut med frustrasjonen og redselen. Har du noen symptomer? Ikke fått svar enda. Siden jeg tok blodprøven på lokalsykehuset med rekvisisjon fra klinikken, så blir vel svaret sendt dit og de ringer meg. Regner med svar enten i morgen eller mandag:nailbiting:
Har brennende følelse i ligamentene nederst i magen/lysken, det hadde jeg sist gang og. Og nå er puppene begynt å bli ømme. Men sist gang hadde jeg sjuke drømmer, som å være på kino, hver natt fra 9 dpo, det har jeg ikke denne gangen.

Åh, håper virkelig du får svar kjapt, er grusomt å gå å vente!

Ja.. du var veldig heldig der! :Heartpink Skal du planlegge nytt forsøk på st olavs i tilfelle det ikke går på medicus?

Vi får nytt forsøk i februar. Har tatt masse vitaminer og q10 og skal ta hysteroskopi i januar. Syns det er rart at 6 innsett med gode embryoer «bare» har gitt 1 barn. Kosttilskuddet skal taes i minst 3 måneder før stimulering og det rakk jeg nå så prøver å si til meg selv at det var bra vi måtte vente til februar. Men det er en mager trøst altså :p og jeg rakk hysteroskopi også og skal be om scratching. Betaler det selv for var ventetid på at Olavs på det.
Hmm, tror du det er lov å gå gjøre det? Hvis det er lov vil jeg selvfølgelig..

Samme her, 6 innsett og bare 1 barn (men 1 SA også da..). Tror du det er noe feil i livmor altså? Hvor mye må du betalt for hysteroskopi og hvor skal du gjøre den? Hvis det går på neste så skylder vi på alle vitaminene, da er det jo verdt ventetiden :smiley-ashamed004 :gen014

Back
Topp