AnetteO86
Flørter med forumet
Negativt her dessverre. 13 dpo. Gratulerer til alle dere med to streker, gjerne tag meg når jeg skal flytte dere til gravid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativt her dessverre. 13 dpo. Gratulerer til alle dere med to streker, gjerne tag meg når jeg skal flytte dere til gravid![]()

Ble skikkelig lei meg da jeg så du fikk negativ test:/ sender deg masse klemmer! Skal du begynne på medicus nå istedenfor St Olavs? Er du ikke fornøyd med dem eller er det pga ventetida? Håper sånn du lykkes neste gang!Tusen takk for klemmer og omsorg alle sammen
Jeg prøver å minne meg på at jeg egentlig er veldig heldig. Jeg bor i Norge, har en mann jeg elsker som elsker meg, og ikke minst verdens beste jente på snart to år Jeg er veldig glad i jobben min og har god helse. Nå ser dette ut som et skryteinnlegg noe som ikke var meningen, men jeg må bare skrive det ned en plass - det hjelper meg fra å grave meg lenger ned enn jeg trenger. Jeg har faktisk veldig mye å være takknemlig for.
Jeg har for øvrig allerede snakket med medicus og det blir høyst sannsynlig oppstart der rett etter jul, skal på utredningstime neste fredag. Godt å ha en ny plan!

Godt å høre at du prøver å fokusere på det positive og at du har så mye bra i livetTusen takk for klemmer og omsorg alle sammen
Jeg prøver å minne meg på at jeg egentlig er veldig heldig. Jeg bor i Norge, har en mann jeg elsker som elsker meg, og ikke minst verdens beste jente på snart to år Jeg er veldig glad i jobben min og har god helse. Nå ser dette ut som et skryteinnlegg noe som ikke var meningen, men jeg må bare skrive det ned en plass - det hjelper meg fra å grave meg lenger ned enn jeg trenger. Jeg har faktisk veldig mye å være takknemlig for.
Jeg har for øvrig allerede snakket med medicus og det blir høyst sannsynlig oppstart der rett etter jul, skal på utredningstime neste fredag. Godt å ha en ny plan!
Håper for deg på neste forsøk, godt å ha en plan så håper jeg du får en fin og god jul med familien din - så du kan være klar for ny start i januar! #IVFWarriorJa, det er så kjipt. Men jeg har i alle fall fått sjansen i høst da, i motsetning til deg. Når kommer du i gang? Håper veldig for deg ogBle skikkelig lei meg da jeg så du fikk negativ test:/ sender deg masse klemmer! Skal du begynne på medicus nå istedenfor St Olavs? Er du ikke fornøyd med dem eller er det pga ventetida? Håper sånn du lykkes neste gang!![]()
Når jeg leser innlegget på nytt så ble det kanskje vel pompøst, men hadde behov for å skrive det for egen delGodt å høre at du prøver å fokusere på det positive og at du har så mye bra i livetHåper for deg på neste forsøk, godt å ha en plan så håper jeg du får en fin og god jul med familien din - så du kan være klar for ny start i januar! #IVFWarrior

Tror julen skal bli fin jeg!Nei ikke pompøst i det hele tatt, jordnært og fint, de viktige tingene i livet man skal være takknemlig for som dessverre mange tar for gittNår jeg leser innlegget på nytt så ble det kanskje vel pompøst, men hadde behov for å skrive det for egen del
Tusen takk!Tror julen skal bli fin jeg!
Klem til deg 
Hvis du ser noe der nå, så ser du det nok enda bedre i morgen tidlig!Innsett 6/12, 4 dager siden. Testet i kveld. Synes jeg ser en svak strek som synes bedre i virkeligheten enn på bilder. Satt Otrivelle for snart 11 døgn siden. Hva tror dere? Ser dere noe?
Spennende! Jeg klarer ikke se noe på bildene, men jeg vet hvordan telefonen ikke klarer å fange opp en svaaak strek, hadde samme på 10dpo.Jeg ser strek!Innsett 6/12, 4 dager siden. Testet i kveld. Synes jeg ser en svak strek som synes bedre i virkeligheten enn på bilder. Satt Otrivelle for snart 11 døgn siden. Hva tror dere? Ser dere noe?
Jeg ser også strekInnsett 6/12, 4 dager siden. Testet i kveld. Synes jeg ser en svak strek som synes bedre i virkeligheten enn på bilder. Satt Otrivelle for snart 11 døgn siden. Hva tror dere? Ser dere noe?