Desember 2025

Vis vedlegget 4755114 dager etter innsett av 5-dagers! Den her er tatt nå i kveld, og er sterkere enn den i dag tidlig :woot: Jeg er veldig flink å gi meg selv angst med den testinga her, så nå får vi se om dette blir en kjemisk eller om det faktisk kan bli noe....:nailbiting:

Tok Ovitrelle, men streken skal jo ikke bli sterkere av den :P Den var ute av systemet rundt 7 dpo da jeg ble gravid med mars-ungen for 3,5 år siden.
Oiii, så spennende!! Her er det tydelig strek! Krysser alt for at det er en liten spire som klamrer seg fast <3

Blærh, jeg ligger å fyller med på pulsklokken min... Pulsen begynner å synke, og stress er normalisert... Da begynner jeg også å miste motet.

Her er mine tester fra 10DPO. Aldri brukt rfsu sine, men de gir åpenbart svakere utslag enn makesure sine. Men siden i går har de enten bare stagnert eller blitt svakere syns jeg. Den nederste røde og den nederste blå er fra i dag tidlig. Jeg er nå 12dpo. Burde jo vært sterkere :arghh: Da med tanke på sammenlikning med de andre. Fikk positiv digital clearblue søndag også, med 1-2 uker. Huff, blir så kvalm av dette opplegget.

Vedlegg

• IMG_9859.jpeg
    IMG_9859.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 39
Wææ, strekene har blitt tydeligere!!

7 dager siden innsett av blastocyst, og dermed 12 dpo i dag. Jeg har null sammenlikningsgrunnlag, utenom ferskforsøket med 3-dagers firedelt celle. Da var de sterkere enn dette på 12 dpo… Man går jo rundt å bekymrer seg for alt. Har dere noen tanker? Jeg er så nervøs :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_2224.jpeg
    IMG_2224.jpeg
    80,4 KB · Visninger: 37
Her er mine tester fra 10DPO. Aldri brukt rfsu sine, men de gir åpenbart svakere utslag enn makesure sine. Men siden i går har de enten bare stagnert eller blitt svakere syns jeg. Den nederste røde og den nederste blå er fra i dag tidlig. Jeg er nå 12dpo. Burde jo vært sterkere :arghh: Da med tanke på sammenlikning med de andre. Fikk positiv digital clearblue søndag også, med 1-2 uker. Huff, blir så kvalm av dette opplegget.
Synes disse ser kjempefine ut jeg?! :Heartred

Synes disse ser kjempefine ut jeg?! :Heartred
Ja de er fine sånn sett, men jeg tenkte mer på utviklingen. Bør de ikk bli sterkere når hcg nivået har doblet seg på 2 døgn?:( Har to graviditeter å sammenlikne med, og da har de blitt markant sterkere dag for dag. Men skal bruke makesure sine fremover mot testdag nå, syns de gir litt klarere «svar»:Heartred

7 dager siden innsett av blastocyst, og dermed 12 dpo i dag. Jeg har null sammenlikningsgrunnlag, utenom ferskforsøket med 3-dagers firedelt celle. Da var de sterkere enn dette på 12 dpo… Man går jo rundt å bekymrer seg for alt. Har dere noen tanker? Jeg er så nervøs :nailbiting:
Synes disse ser veldig fine ut, og stigningen har jo vært veldig tydelig hos deg:Heartred:hello2

Ja de er fine sånn sett, men jeg tenkte mer på utviklingen. Bør de ikk bli sterkere når hcg nivået har doblet seg på 2 døgn?:( Har to graviditeter å sammenlikne med, og da har de blitt markant sterkere dag for dag. Men skal bruke makesure sine fremover mot testdag nå, syns de gir litt klarere «svar»:Heartred
Aah, jeg forstår. Synes stigningen ser bra ut! Blir spennende å se om du tar en test i kveld eller i morgen tidlig igjen, for å sammenligne med den fra 11 DPO. Jeg har godfølelsen for deg!! <3

Blærh, jeg ligger å fyller med på pulsklokken min... Pulsen begynner å synke, og stress er normalisert... Da begynner jeg også å miste motet.
Uff, jeg følger også mye med på klokka! Aldri hatt så lav HRV eller så høy hvilepuls som nå og er bare 4+1. Har den endret seg over flere dager, eller skjedde det plutselig?

Uff, jeg følger også mye med på klokka! Aldri hatt så lav HRV eller så høy hvilepuls som nå og er bare 4+1. Har den endret seg over flere dager, eller skjedde det plutselig?
Hvilepulsen min et fortsatt høyere enn normalt, pleier å ligge på 60, nå ligger den på 73. Men rett etter innsett og de 2-3 dagene etterpå var den på 78-80 så føler liksom den synker. Å det har den gjort de andre gangene jeg ikke har blitt gravid. Overreagerer sikkert.

Sist var jeg jo helt sikker på at jeg var gravid. Hadde så mange symptomer at eg tenkte "jeg trenger ikke å teste engang" men så var testen helt blenda typ 7-8 dager etter innsett å jeg gikk rett i kjelleren. Å begynte å hate cyclogest mer enn noensinne.

Nå har jeg ingen symptomer at all, litt mens murring og kramper men ellers ingenting.

Håper så at du blir med inn i august og at vi begge blir værende der :smiley-angelic001 :Heartred Går fint her men er jo engstelig og overanalyserer alt, som nå i kveld er jeg ikke trøtt lenger :bag: Må bare forholde meg rolig inntil TUL om 14 dager…
Ja, det skjønner jeg så godt. Får nesten bare tenke at man ikke får gjort noe fra eller til? Men enklere sagt enn gjort. Håper og tror alt ser bra ut på TUL, tenk for en julegave det er da :love7

Kjenner så inderlig godt igjen følelsene du har, og den forsvarsmekanismen. Føler det kunne vært meg som skrev nøyaktig det du skrev her. Sender en stor styrkeklem <3 Håper og krysser fingrene for mange positive tester for oss her i desembergruppen!!
Sender en stor klem tilbake :Heartred:Heartred Hvordan ligger du an med testing?

Wææ så denne nå!! Spennende, ser vel veldig lovende ut eller??

Synes dette ser bra ut. Dette skal gå bra!

Hvilepulsen min et fortsatt høyere enn normalt, pleier å ligge på 60, nå ligger den på 73. Men rett etter innsett og de 2-3 dagene etterpå var den på 78-80 så føler liksom den synker. Å det har den gjort de andre gangene jeg ikke har blitt gravid. Overreagerer sikkert.

Sist var jeg jo helt sikker på at jeg var gravid. Hadde så mange symptomer at eg tenkte "jeg trenger ikke å teste engang" men så var testen helt blenda typ 7-8 dager etter innsett å jeg gikk rett i kjelleren. Å begynte å hate cyclogest mer enn noensinne.

Nå har jeg ingen symptomer at all, litt mens murring og kramper men ellers ingenting.
Kjenner meg veldig igjen. Sist innsett hadde jeg mye symptomer som viste seg å bare være progesteron/bare være i hodet mitt. Mye mindre nå, men litt murringer er det jo. Ikke fulgt med på pulsen, men spennende at du har høyere hvilepuls enn normalt da. Når tester du?

Jeg ser i Connect at hvilepuls øker og HRV synker drastisk 12dpo hos meg, ganske variert dagene før og ikke sånn «superdårlige» tall. Du er ennå tidlig om du er 4 dager etter innsett. Regner med det er blasto og at du er 9dpo? Jeg hadde megasvak strek 10dpo. Du må ikke miste motet over pulsen ennå, mener jeg å si! Heier! :happy: Man blir litt tullete av tallene, men syns også det er veldig gøy å følge med.

Åh, så kjekt du sier det! Nå må bare lille spire klamre seg fast inni der, og fortsette å stige! Skal du ta blodprøve/testdag? Jeg har testdag neste tirsdag. Føles uendelig lenge til!
Jaa, nå må den bare klamre seg fast videre! Jeg holder motet oppe for deg, og heier :Heartred Når hadde du innsett? Tirsdag 02.12. som meg? Jeg skal ta blodprøve nå på torsdag, så har jo testdag bare 9 dager etter innsett. Syns det er veldig tidlig jeg da:nailbiting:

Back
Topp