Desember 2025

Jeg ser en svak svak skygge, som kom opp før tidsfristen i dag. Men kan jo være innbilning. Jeg er testegal… Hadde vært så fantastisk hvis det klaffet!

Vedlegg

• IMG_2182.jpeg
    IMG_2182.jpeg
    251,7 KB · Visninger: 33
hvor mange dpo er du nå? :cat:
9/10 dpo… fem dager siden innsett av femdagers blastocyst. Så er jo lov å håpe at noe kan skje videre. Aldri hatt fryseforsøk før, så alt er nytt! Gratulerer så mye til deg med graviditeten! :Heartred

Vedlegg

• IMG_2179.jpeg
    IMG_2179.jpeg
    22,5 KB · Visninger: 27
Last edited:
Hvor fort var dere tilbake til normalen etter egguttak? Jeg hadde uttak onsdag morgen og er fortsatt ganske øm i magen, kjenner det godt når jeg hoster og er veldig oppblåst og «full». Går på cyclogest, og skal bruke den i 15 dager, vet ikke om det har noe å si.
Hadde det likt som deg. Var helt ferdig dagen jeg hadde uttak. Vondt å oppblåst. I morgen er det 1 uke siden og i dag er første dagen jeg ikke kjenner noenting.

Dagen etter innsett:happy090 det var for å sjekke om ovitrelle slo ut. Det gjor den med svak strek. Dagen etter var det blankt. Skal ta en test i morgen(4 dager etter innsett) fordi jeg er så spent.:nailbiting:

Jeg testet også samme dag som innsett og hadde da negativ test. To dager før var den svak positivt, så tolker det som at Otrivelle var ute av kroppen dagen det var innsett :)

Hvordan teller dere, jeg satt inn på fredag. Men starter jeg å telle fra lørdag av, at lørdag er dag 1 liksom? Eller teller dere innsett dagen som dag nr 1 :hilarious:

Back
Topp