Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor mange dpo er du nå?Jeg ser en svak svak skygge, som kom opp før tidsfristen i dag. Men kan jo være innbilning. Jeg er testegal… Hadde vært så fantastisk hvis det klaffet!

9/10 dpo… fem dager siden innsett av femdagers blastocyst. Så er jo lov å håpe at noe kan skje videre. Aldri hatt fryseforsøk før, så alt er nytt! Gratulerer så mye til deg med graviditeten!hvor mange dpo er du nå?![]()

Jeg tror den der er positiv jeg9/10 dpo… fem dager siden innsett av femdagers blastocyst. Så er jo lov å håpe at noe kan skje videre. Aldri hatt fryseforsøk før, så alt er nytt! Gratulerer så mye med deg med graviditeten!![]()

Ååå, håper, håper håper!! Liker at du har troenJeg tror den der er positiv jeg![]()

Takk9/10 dpo… fem dager siden innsett av femdagers blastocyst. Så er jo lov å håpe at noe kan skje videre. Aldri hatt fryseforsøk før, så alt er nytt! Gratulerer så mye til deg med graviditeten!![]()
Jeg hadde kjempesvak strek 10dpo, men så ble det ikke tvil dagen etter!Åh, så spennende! Håper det gjelder det samme her ogTakkJeg hadde kjempesvak strek 10dpo, men så ble det ikke tvil dagen etter!
Jeg ser også noe herJeg ser en svak svak skygge, som kom opp før tidsfristen i dag. Men kan jo være innbilning. Jeg er testegal… Hadde vært så fantastisk hvis det klaffet!

Synes jeg ser noeJeg ser en svak svak skygge, som kom opp før tidsfristen i dag. Men kan jo være innbilning. Jeg er testegal… Hadde vært så fantastisk hvis det klaffet!

Hadde det likt som deg. Var helt ferdig dagen jeg hadde uttak. Vondt å oppblåst. I morgen er det 1 uke siden og i dag er første dagen jeg ikke kjenner noenting.Hvor fort var dere tilbake til normalen etter egguttak? Jeg hadde uttak onsdag morgen og er fortsatt ganske øm i magen, kjenner det godt når jeg hoster og er veldig oppblåst og «full». Går på cyclogest, og skal bruke den i 15 dager, vet ikke om det har noe å si.
Dagen etter innsettNår starter dere å teste?![]()
det var for å sjekke om ovitrelle slo ut. Det gjor den med svak strek. Dagen etter var det blankt. Skal ta en test i morgen(4 dager etter innsett) fordi jeg er så spent.
Såå spennende!! Lykke til med morgendagens testDagen etter innsettdet var for å sjekke om ovitrelle slo ut. Det gjor den med svak strek. Dagen etter var det blankt. Skal ta en test i morgen(4 dager etter innsett) fordi jeg er så spent.
![]()

Dagen etter innsettdet var for å sjekke om ovitrelle slo ut. Det gjor den med svak strek. Dagen etter var det blankt. Skal ta en test i morgen(4 dager etter innsett) fordi jeg er så spent.
![]()
TakkSåå spennende!! Lykke til med morgendagens test![]()

Blir vel dagen etter som er dag 1Hvordan teller dere, jeg satt inn på fredag. Men starter jeg å telle fra lørdag av, at lørdag er dag 1 liksom? Eller teller dere innsett dagen som dag nr 1![]()
Okei, då har jeg tenkt rettBlir vel dagen etter som er dag 1![]()