Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nærmer seg da! Er det naturlig syklus?@Malave Ser jeg har skrevet feil på innsett, mente uke 51![]()
Velkommen! Er de andre barna dine ivf også?Ser eg ikkje har introdusert meg
AnetteO86- 38- første forsøk på barn #3. Haugesund sykehus.
Synarela, Bemfola 300,Gonal F 450, ovitrelle og Cyclogest.
Satt inn 4.des og har testdato 16 des, men blir nesten hver dag.
JaVelkommen! Er de andre barna dine ivf også?
Er det mulig å bli overstimmulert først ETTER innsetting? Jeg hadde innsetting av en 5 dagers blasto forrige tirsdag. Var oppblåst og hadde litt forhøyede verdier under simuleringen, men i uken som var har kroppen mer og mer komt tilbake til vanlig. Når jeg våknet i dag var jeg plutselig rund som en ballong og det har egentlig bare blitt verre ila dagen
Er det ikke litt sent å bli overstimulert?Hvis du produserer hcg kan overstimulering bli verre sa de til meg!Våknet i dag og magen var stor som en ballongEr det mulig å bli overstimmulert først ETTER innsetting? Jeg hadde innsetting av en 5 dagers blasto forrige tirsdag. Var oppblåst og hadde litt forhøyede verdier under simuleringen, men i uken som var har kroppen mer og mer komt tilbake til vanlig. Når jeg våknet i dag var jeg plutselig rund som en ballong og det har egentlig bare blitt verre ila dagen
Er det ikke litt sent å bli overstimulert?
Som nevnt kan graviditet gjøre overstimulering verre. Det kan bli ganske ille med mye væske i buken blant annet (snakker av erfaring), så ville tatt kontakt med klinikkenVåknet i dag og magen var stor som en ballongEr det mulig å bli overstimmulert først ETTER innsetting? Jeg hadde innsetting av en 5 dagers blasto forrige tirsdag. Var oppblåst og hadde litt forhøyede verdier under simuleringen, men i uken som var har kroppen mer og mer komt tilbake til vanlig. Når jeg våknet i dag var jeg plutselig rund som en ballong og det har egentlig bare blitt verre ila dagen
Er det ikke litt sent å bli overstimulert?

Naturlig syklus jaNærmer seg da! Er det naturlig syklus?
Med letrozol og evt Ovitrelle hvis behov. Det var suksess for 2 år siden, så krysser fingrene for at det gjentar seg
Det krysser vi for!Naturlig syklus jaMed letrozol og evt Ovitrelle hvis behov. Det var suksess for 2 år siden, så krysser fingrene for at det gjentar seg
![]()

Hvis du produserer hcg kan overstimulering bli verre sa de til meg!

Skal på jobbreise i morgon så ringte legevakten for å forhøre meg om hva de synes. Legen skulle ringe tilbakeSom nevnt kan graviditet gjøre overstimulering verre. Det kan bli ganske ille med mye væske i buken blant annet (snakker av erfaring), så ville tatt kontakt med klinikken![]()

Sniker og heier på deg fra sidelinjen og håper så inderlig for degJeg har jo skrevet flere ganger at jeg ikke har trua, og det er delvis sant, men kjenner nå på at det nok først og fremst er en skikkelig forsvarsmekanisme. Når det nå nærmer seg testing kjenner jeg at jeg er nervøs og håpefull likevel.., selv om jeg prøver å overbevise meg om at negativt resultat går "bra". Har lagt masse planer som om det ikke har gått bra og prøver virkelig å innstille meg på det. Får se om den taktikken gjør en evt negativ test lettere å takle. Må ha nytt uttak hvis negativt nå. Blir test i morgen kveld eller onsdag.

Tusen takk duSniker og heier på deg fra sidelinjen og håper så inderlig for deg![]()
![]()
har veldig lyst til å joine deg i augustgjengen! Går det fint foreløpig?
Jeg er veldig flink å gi meg selv angst med den testinga her, så nå får vi se om dette blir en kjemisk eller om det faktisk kan bli noe....
SpennendeVis vedlegget 4755114 dager etter innsett av 5-dagers! Den her er tatt nå i kveld, og er sterkere enn den i dag tidligJeg er veldig flink å gi meg selv angst med den testinga her, så nå får vi se om dette blir en kjemisk eller om det faktisk kan bli noe....
Tok Ovitrelle, men streken skal jo ikke bli sterkere av denDen var ute av systemet rundt 7 dpo da jeg ble gravid med mars-ungen for 3,5 år siden.
ser vel lovende ut det der? Ut i fra det jeg har sett av ovitrelle-strekerAbsolutt lovende ja, får bare se hvordan det utvikler seg de neste dagene..Spennende![]()
ser vel lovende ut det der? Ut i fra det jeg har sett av ovitrelle-streker
Håper så at du blir med inn i august og at vi begge blir værende derTusen takk duhar veldig lyst til å joine deg i augustgjengen! Går det fint foreløpig?
Går fint her men er jo engstelig og overanalyserer alt, som nå i kveld er jeg ikke trøtt lenger
Må bare forholde meg rolig inntil TUL om 14 dager…Kjenner så inderlig godt igjen følelsene du har, og den forsvarsmekanismen. Føler det kunne vært meg som skrev nøyaktig det du skrev her. Sender en stor styrkeklem <3 Håper og krysser fingrene for mange positive tester for oss her i desembergruppen!!Jeg har jo skrevet flere ganger at jeg ikke har trua, og det er delvis sant, men kjenner nå på at det nok først og fremst er en skikkelig forsvarsmekanisme. Når det nå nærmer seg testing kjenner jeg at jeg er nervøs og håpefull likevel.., selv om jeg prøver å overbevise meg om at negativt resultat går "bra". Har lagt masse planer som om det ikke har gått bra og prøver virkelig å innstille meg på det. Får se om den taktikken gjør en evt negativ test lettere å takle. Må ha nytt uttak hvis negativt nå. Blir test i morgen kveld eller onsdag.