Desember 2025

Ser eg ikkje har introdusert meg:woot:

AnetteO86- 38- første forsøk på barn #3. Haugesund sykehus.
Synarela, Bemfola 300,Gonal F 450, ovitrelle og Cyclogest.
Satt inn 4.des og har testdato 16 des, men blir nesten hver dag.
Velkommen! Er de andre barna dine ivf også?

Våknet i dag og magen var stor som en ballong :dead: Er det mulig å bli overstimmulert først ETTER innsetting? Jeg hadde innsetting av en 5 dagers blasto forrige tirsdag. Var oppblåst og hadde litt forhøyede verdier under simuleringen, men i uken som var har kroppen mer og mer komt tilbake til vanlig. Når jeg våknet i dag var jeg plutselig rund som en ballong og det har egentlig bare blitt verre ila dagen :schocked028 Er det ikke litt sent å bli overstimulert?

Våknet i dag og magen var stor som en ballong :dead: Er det mulig å bli overstimmulert først ETTER innsetting? Jeg hadde innsetting av en 5 dagers blasto forrige tirsdag. Var oppblåst og hadde litt forhøyede verdier under simuleringen, men i uken som var har kroppen mer og mer komt tilbake til vanlig. Når jeg våknet i dag var jeg plutselig rund som en ballong og det har egentlig bare blitt verre ila dagen :schocked028 Er det ikke litt sent å bli overstimulert?
Hvis du produserer hcg kan overstimulering bli verre sa de til meg!

Som nevnt kan graviditet gjøre overstimulering verre. Det kan bli ganske ille med mye væske i buken blant annet (snakker av erfaring), så ville tatt kontakt med klinikken :Heartred

Jeg har jo skrevet flere ganger at jeg ikke har trua, og det er delvis sant, men kjenner nå på at det nok først og fremst er en skikkelig forsvarsmekanisme. Når det nå nærmer seg testing kjenner jeg at jeg er nervøs og håpefull likevel.., selv om jeg prøver å overbevise meg om at negativt resultat går "bra". Har lagt masse planer som om det ikke har gått bra og prøver virkelig å innstille meg på det. Får se om den taktikken gjør en evt negativ test lettere å takle. Må ha nytt uttak hvis negativt nå. Blir test i morgen kveld eller onsdag.

Jeg har jo skrevet flere ganger at jeg ikke har trua, og det er delvis sant, men kjenner nå på at det nok først og fremst er en skikkelig forsvarsmekanisme. Når det nå nærmer seg testing kjenner jeg at jeg er nervøs og håpefull likevel.., selv om jeg prøver å overbevise meg om at negativt resultat går "bra". Har lagt masse planer som om det ikke har gått bra og prøver virkelig å innstille meg på det. Får se om den taktikken gjør en evt negativ test lettere å takle. Må ha nytt uttak hvis negativt nå. Blir test i morgen kveld eller onsdag.
Sniker og heier på deg fra sidelinjen og håper så inderlig for deg :gen014 :Heartred

1000013225.jpg
4 dager etter innsett av 5-dagers! Den her er tatt nå i kveld, og er sterkere enn den i dag tidlig :woot: Jeg er veldig flink å gi meg selv angst med den testinga her, så nå får vi se om dette blir en kjemisk eller om det faktisk kan bli noe....:nailbiting:

Tok Ovitrelle, men streken skal jo ikke bli sterkere av den :P Den var ute av systemet rundt 7 dpo da jeg ble gravid med mars-ungen for 3,5 år siden.

Vis vedlegget 4755114 dager etter innsett av 5-dagers! Den her er tatt nå i kveld, og er sterkere enn den i dag tidlig :woot: Jeg er veldig flink å gi meg selv angst med den testinga her, så nå får vi se om dette blir en kjemisk eller om det faktisk kan bli noe....:nailbiting:

Tok Ovitrelle, men streken skal jo ikke bli sterkere av den :P Den var ute av systemet rundt 7 dpo da jeg ble gravid med mars-ungen for 3,5 år siden.
Spennende :gen014 :love7 ser vel lovende ut det der? Ut i fra det jeg har sett av ovitrelle-streker

Tusen takk du :Heartred har veldig lyst til å joine deg i augustgjengen! Går det fint foreløpig?
Håper så at du blir med inn i august og at vi begge blir værende der :smiley-angelic001 :Heartred Går fint her men er jo engstelig og overanalyserer alt, som nå i kveld er jeg ikke trøtt lenger :bag: Må bare forholde meg rolig inntil TUL om 14 dager…

Kjenner så inderlig godt igjen følelsene du har, og den forsvarsmekanismen. Føler det kunne vært meg som skrev nøyaktig det du skrev her. Sender en stor styrkeklem <3 Håper og krysser fingrene for mange positive tester for oss her i desembergruppen!!

Back
Topp