Desember 2025

Hadde visst glemt at det var blitt desember så hold fremdeles på i Novembergruppa :laughing002 Jeg vil gjerne settessom ruger :happy:

Kassy92 - 33 - B2 - HUS - IVF1 - GonalF, Fyremandel, Ovitrelle, Utrogestan - hadde innsetting 2. desember og skal ta blodprøve 16. desember
Såg du fortsatte å skrive i november gruppa, vurderte om jeg skulle si noe :laughing002

Er det noe spesielt dere gjør i syklusen dere skal ha innsett? Kjenner at jeg opplever stress siste dagene på jobb og skal ha innsett rundt 15.desember. Jeg tar magnesium og multi vet ikke om det er noe mer jeg bør ta.

Hvor fort var dere tilbake til normalen etter egguttak? Jeg hadde uttak onsdag morgen og er fortsatt ganske øm i magen, kjenner det godt når jeg hoster og er veldig oppblåst og «full». Går på cyclogest, og skal bruke den i 15 dager, vet ikke om det har noe å si.

Hvor fort var dere tilbake til normalen etter egguttak? Jeg hadde uttak onsdag morgen og er fortsatt ganske øm i magen, kjenner det godt når jeg hoster og er veldig oppblåst og «full». Går på cyclogest, og skal bruke den i 15 dager, vet ikke om det har noe å si.
Jeg ble overstimulert etter hvert eneste uttak (høy AMH, så ble overstimulert selv om vi brukte lave doser), så tok nok nesten 2 uker for min del. Kanskje mer. Tipper det normaliserer seg mye raskere om man ikke blir overstimulert da.

Da er innsett overstått, så kan settes over på "ruger" :) Testdato er om 14 dager, altså 1

Gikk ca en uke hos meg. Når du får den borrfallsblødningen, hjelper det mye

Back
Topp