Desember 2025

Jaa, nå må den bare klamre seg fast videre! Jeg holder motet oppe for deg, og heier :Heartred Når hadde du innsett? Tirsdag 02.12. som meg? Jeg skal ta blodprøve nå på torsdag, så har jo testdag bare 9 dager etter innsett. Syns det er veldig tidlig jeg da:nailbiting:
Tusen takk, og i like måte!! Ja, samme deg som deg! Ååå, fy søren så spennende. Kun to dager til!! Du må oppdatere :Heartred jeg har troen!

Kjenner meg veldig igjen. Sist innsett hadde jeg mye symptomer som viste seg å bare være progesteron/bare være i hodet mitt. Mye mindre nå, men litt murringer er det jo. Ikke fulgt med på pulsen, men spennende at du har høyere hvilepuls enn normalt da. Når tester du?
Ja jeg blir helt koko av dette, gått å høre vi er flere som resserverer oss for å "håpe". På lørdag hadde jeg tidenes sammenbrudd, veldig irritabel, grein av alt å kjeftet på samboeren. Han blir jo helt forvirret. For det kom som lyn fra klar himmel. Men tror det bare blir så mye. Og jeg sover utrolig dårlig dagen før innsett og dagene etter. Min gynokolog virket nesten helt sikker på at jeg ble gravid denne gangen. På lappen skrev hun jeg skulle ta progesteron til uke 9. Vanligvis skriver hun til graviditetstestdagen.

Jeg aner ikke. Skal jo ikke teste før 16 desember. Ville egentlig idag, men er jo bare 4 dager siden så det blir for tidelig. Så tenkte jeg litt på lørdag. Men vi skal i dåp på søndag å være faddere. Så mulig det blir over helgen. Vil liksom bare leve i håpet. Å litt sånn som deg. Vil bare slutte me pregesteron støtte ved negativ test.

Jeg er veldig spent på din test, å krysser fingrene for deg :Heartpink

Tusen takk, og i like måte!! Ja, samme deg som deg! Ååå, fy søren så spennende. Kun to dager til!! Du må oppdatere :Heartred jeg har troen!
Ja det var voldsomt tidlig :nailbiting: Da vi gikk i offentlig behandling på Riksen med vår første testet jeg 14 dager etter innsett. Da vi har vært i behandling privat så har det vært mellom 10 og 11. Men nå ble da altså 9! Jeg bare håper testene ikke blir svakere nå. Tusen takk for at du har troa:Heartred

Jeg ser i Connect at hvilepuls øker og HRV synker drastisk 12dpo hos meg, ganske variert dagene før og ikke sånn «superdårlige» tall. Du er ennå tidlig om du er 4 dager etter innsett. Regner med det er blasto og at du er 9dpo? Jeg hadde megasvak strek 10dpo. Du må ikke miste motet over pulsen ennå, mener jeg å si! Heier! :happy: Man blir litt tullete av tallene, men syns også det er veldig gøy å følge med.
Stemmer det, kun 9 dpo. Så ingen grunn til panikk. Men aaaarh!
Jeg har jo ikke gitt opp helt, men aaaaarh! :laughing002 blir gal!

Ja jeg blir helt koko av dette, gått å høre vi er flere som resserverer oss for å "håpe". På lørdag hadde jeg tidenes sammenbrudd, veldig irritabel, grein av alt å kjeftet på samboeren. Han blir jo helt forvirret. For det kom som lyn fra klar himmel. Men tror det bare blir så mye. Og jeg sover utrolig dårlig dagen før innsett og dagene etter. Min gynokolog virket nesten helt sikker på at jeg ble gravid denne gangen. På lappen skrev hun jeg skulle ta progesteron til uke 9. Vanligvis skriver hun til graviditetstestdagen.

Jeg aner ikke. Skal jo ikke teste før 16 desember. Ville egentlig idag, men er jo bare 4 dager siden så det blir for tidelig. Så tenkte jeg litt på lørdag. Men vi skal i dåp på søndag å være faddere. Så mulig det blir over helgen. Vil liksom bare leve i håpet. Å litt sånn som deg. Vil bare slutte me pregesteron støtte ved negativ test.

Jeg er veldig spent på din test, å krydder fingrene for deg :Heartpink
Jeg kjenner meg såå igjen i det du beskriver. Sender mange gode tanker din vei:Heartred Sa det til ei kollega i dag (hun er eneste som vet om situasjonen nå for trengte en alliert på jobb fordi jeg ikke kunne drikke på julebordet forrige helg), at jeg blir jo nesten troende og ber til alt mulig. Må klamre meg fast til hvert minste lille halmstrå av håp. Er jo ikke rart man blir skuffet hvis det ikke går. Legger jo hele sjela si i dette her:Heartred

Jaa, nå må den bare klamre seg fast videre! Jeg holder motet oppe for deg, og heier :Heartred Når hadde du innsett? Tirsdag 02.12. som meg? Jeg skal ta blodprøve nå på torsdag, så har jo testdag bare 9 dager etter innsett. Syns det er veldig tidlig jeg da:nailbiting:
Åå, du er heldig som får teste tidlig :happy:
Jeg hadde også innsett 02.12 (5 dagers blasto), men skal ikke teste før 16. :smiley-ashamed004

Jeg kjenner meg såå igjen i det du beskriver. Sender mange gode tanker din vei:Heartred Sa det til ei kollega i dag (hun er eneste som vet om situasjonen nå for trengte en alliert på jobb fordi jeg ikke kunne drikke på julebordet forrige helg), at jeg blir jo nesten troende og ber til alt mulig. Må klamre meg fast til hvert minste lille halmstrå av håp. Er jo ikke rart man blir skuffet hvis det ikke går. Legger jo hele sjela si i dette her:Heartred
Helt sant. Dette et faktisk en grusom tid. Ventetiden er den verste, uten tvil!

Urk, var på kontroll i dag. Slimhinne på over 9mm, og rett før eggløsning på venstre side. Perfekt og alt i rute for innsett på tirsdag neste uke. MEN så fant de noe som de tror er en liten polypp :sorry: Aldri vært borti det før, men forstod fort at man ikke bør ha innsett når man har dette.
Siden vi har så mange embryo på frys, er valget litt opp til oss om vi vil fortsette eller avbryte… Skal ha ekstra kontroll på fredag.
Noen som har erfaring med innsett og polypp?

Jeg er veldig spent på din test, å krysser fingrene for deg :Heartpink
Støtter deg i å leve i håpet. Har funnet ut at det fungerer best for meg i alle fall, så kjipt å gå på medisiner når man har gitt opp. Jeg må også planlegge test slik at jeg har litt tid til å være lei meg etterpå, så skjønner godt at du tenker på den dåpen altså. For meg er det alltid bedre neste dag/etter en natt søvn, vet ikke hvordan det er for deg men i så fall går det kanskje bra hvis du tester på lørdag? Håper jo seff vi slipper å bli lei oss da :smiley-angelic001 :smiley-angelic001

Klarer nok ikke å vente helt til neste uke så blir nok å teste til helga om jeg ikke ryker på en i morgen. :hilarious: er så ubesluttsom.
Ja jeg må også sørge. Sist sørget jeg ikke egentlig. Noe som er ganske sykt da jeg var ganske sikker. Men tror mitt lille utbrudd på lørdag var noe som hang igjen, aner ikke.

Skulle du teste idag? :Heartpink

Jeg er så testegal. Holdt meg flere timer nå… haha. Håper så inderlig de blir sterkere :smiley-angelic001:smiley-angelic001 føler de er svakere enn i morges… jeg vet det er dumt å teste så ofte, men klarer ikke ikke gjøre det! :bag:

Vedlegg

• IMG_2240.jpeg
    IMG_2240.jpeg
    138,4 KB · Visninger: 28
Last edited:
Ja, det skjønner jeg så godt. Får nesten bare tenke at man ikke får gjort noe fra eller til? Men enklere sagt enn gjort. Håper og tror alt ser bra ut på TUL, tenk for en julegave det er da :love7
Du det var et godt tips, tusen takk, idag hver gang jeg har fått dumme tanker har jeg tenkt : «ja men jeg får ikke gjort noe fra eller til», og sendt bekymringene avgårde, hadet - snakkes! :greet025 Håper for den beste julegaven for deg også :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Drømte i natt at jeg var blitt gravid naturlig. Har jevnlig samleie så det er ikke så usannsynlig sett bort fra at vi har prøvd naturlig i flere år. Måtte teste mest for "gøy" - negativ. Gubben bare ristet på hodet da jeg sa jeg ville teste :joyful:

Drømte i natt at jeg var blitt gravid naturlig. Har jevnlig samleie så det er ikke så usannsynlig sett bort fra at vi har prøvd naturlig i flere år. Måtte teste mest for "gøy" - negativ. Gubben bare ristet på hodet da jeg sa jeg ville teste :joyful:
Haha, har faktisk 2 venninner som ble gravid naturlig når de ventet på oppstart med ivf!

Jeg var drit stressa når vi skulle sette inn.. For vi hadde jo hatt sex når jeg hadde eggløsning for jeg skulle "styrke kjangsen" følte meg mer gravid før innsett enn nå etter innsett :laughing002

Back
Topp