Desember 2025

Testdag i morgen, men har testet i noen dager allerede. Bare blanke tester. Er det håp for at det blir en svak strek i morgen tro? 17dpo, 11 dager siden innsett
Bruker du tidligtest? Burde jo kanskje vært noe der nå, men man hører jo de som tester positivt sent også. Vil ikke gi falskt håp, men vil hvertfall ikke være negativ. :Heartred

Skal ikke teste før i morgen, egentlig. Testet på onsdag, fredag og idag. Negativ, negativ, negativ! Ofc, forventet ikke noe annet.
Nå går det mot stengte avdelinger, og sikkert ny oppstart i januar. Men skal nå prøve selv å se hva vi selv kan klare. Skal også be om mer utredelse på meg selv nå siden vi har satt inn 3 ganger, å ingen antydning til graviditet engang.
Så kjedelig... :( og enig med deg, ekstra kjipt med stengte klinikker osv så man ikke kommer videre. Har de to første ungene dine vært IVF?

Da fikk jeg svar om positiv blodprøve fra OUS :D Så jeg kan settes over på gravid!
Da kan jeg flyttes over på "Gravid" :woot:

hCG på 410 i dag 11dp5dt, så det er veldig god stigning fra fredag. Håper det her blir terminspire.
Gratulerer begge to

Hvor tidlig kan man teste? Vi fikk forskyvet dag til innsett til den 16. opprinnelig hadde vi den 17 grunnet uforutsette ting på avdelingen.Vi får da 4dagers embryo. I følge første innsett dato og beskjed så blir det at vi skal teste etter 10 dager. Skal vi ta det en dag tidligere nå?

Gratulerer begge to

Hvor tidlig kan man teste? Vi fikk forskyvet dag til innsett til den 16. opprinnelig hadde vi den 17 grunnet uforutsette ting på avdelingen.Vi får da 4dagers embryo. I følge første innsett dato og beskjed så blir det at vi skal teste etter 10 dager. Skal vi ta det en dag tidligere nå?
Jeg satte inn 3-dagers og testet etter en uke, var da 10dpo. Klarte altså ikke vente mer enn det :wacky:

Vi hadde sist gang 3 dagers, fersk og alt gikk bra. Vi trodde det var negativt ettersom den andre strekken var nesten ikke til å se med øya, men når vi tok bilde så var strekken tydelig.

Back
Topp