Desember 2022

Da fikk jeg beskjed om at ingen av de resrerende eggene overlevde til frys så da er der vel lite håp for 2-dagers jeg satte inn, mye stikninger i underlivet i dag så er nok ikke mange dagene før mensen kommer. Ønsker dere alle en riktig god jul ❤️ krysser alt for dere ❤️
Stakk hos meg 3 dager etter innsett, tror det var da egget festet seg. Ikke gi opp ❤❤

20221217_122527.jpg

Vanlig test 13 dpo. Håper dette går riktig vei ❤ Er satt opp på tidlig ultralyd 9.januar. Er da 7+1 om lille holder seg der ❤ Skal å måle hcg onsdag og fredag neste uke.

Jeg synes tiden fram til testdagen går så utrolig sakte…! Og det til tross for at tiden fram til julaften, med tanke på alt som skal gjøres og handles, går altfor fort. Forstå det den som kan :D

Er det noen som har noen tips til å få tiden til å gå? :)

Da har jeg kommet meg gjennom helgen uten noe mer spotting. Siden jeg fikk så lav HCG verdi på 110, 12 dager etter 5 dagers innsett (dvs 17dpo) har jeg vært veldig deppa. Rett og slett fordi jeg har googlet og de forskningsartiklene jeg har sett gir denne graviditeten en sjangse på 40 prosent.

Jeg skal prøve å få tatt en ny blodprøve idag, men fastlege var ikke så bekymret som meg, men hun er jo heller ikke så manisk insatt i IVF som meg:rolleyes:. Tok clearblue i går som viser stigning. Men sånne tissetester sier jo virkelig ingenting annet enn at det er litt mer HCG enn på torsdag.

og for å øke stress er det tomt for Crinone i hele byen virker det som og leveringsproblemer. Noen andre som sliter med å få hentet ut? Jeg har til 4 dager til. Så vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal til Oslo på fredag så hvis det er greit med crinone der så kan man jo muligens rekke det i tid.
Var innom alle kjedene i trondheim på fredag. Kun ett apotek som hadde en pakke igjen og alle snakket om leveringsproblemer :oops:

Back
Topp