Hvis de har kapasitet er det helt "normalt" og greitVet noen om det er vanlig å få gå rett på neste fryseforsøk i naturlig syklus (med Lutinus)?
Har ventet på svar fra sykehuset i to dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis de har kapasitet er det helt "normalt" og greitVet noen om det er vanlig å få gå rett på neste fryseforsøk i naturlig syklus (med Lutinus)?
Skjønner godt at det er vanskelig!Jeg synes dette er så vanskelig. Vårt aller siste innsett av eget embryo. Nå er vi heldige fordi vi vet veien videre og på mange måter har jeg økt selvtillit i at vi vil lykkes ifht eggdonasjon. Men, alt det symbolske rundt siste innsett. Den siste turen til Trondheim. Det siste egget mitt. Det gjør skikkelig vondt! Har ikke mye forhåpninger til egget. Det ble fryst på dag 6 og var ikke topp ratet. Men det er veldig viktig å gjennomføre innsette likevel, fordi da kan vi endelig sette strek. Reisen har vært så endelig lang. Jeg kan nesten ikke tro vi er ved veis ende
Takk for svar, da håper jeg detHvis de har kapasitet er det helt "normalt" og greit
Vet dessverre ikkeVet noen om det er vanlig å få gå rett på neste fryseforsøk i naturlig syklus (med Lutinus)?
Jeg synes dette er så vanskelig. Vårt aller siste innsett av eget embryo. Nå er vi heldige fordi vi vet veien videre og på mange måter har jeg økt selvtillit i at vi vil lykkes ifht eggdonasjon. Men, alt det symbolske rundt siste innsett. Den siste turen til Trondheim. Det siste egget mitt. Det gjør skikkelig vondt! Har ikke mye forhåpninger til egget. Det ble fryst på dag 6 og var ikke topp ratet. Men det er veldig viktig å gjennomføre innsette likevel, fordi da kan vi endelig sette strek. Reisen har vært så endelig lang. Jeg kan nesten ikke tro vi er ved veis ende
Gratulerer! Så gøy Var den testen fra i dag? Den var jo veldig tydeligJeg kan settes på gravid kan ikke helt forstå at det gikk på første søskenforsøk, når vi trengte 4 ferskforsøk på nr 1. Tror det stemmer at når kroppen har vært gravid tidligere er det lettere å bli gravid igjen.
Vil bare si til dere som enda ikke har fått positiv test: IKKE gi opp! Med nr 1 var jeg helt i kjelleren etter 3 mislykkede forsøk, hadde mistet helt troen på at det noen gang kom til å gå. Men på neste forsøk gikk det. Har også veldig troen på Q10. Tok det før forsøket med storesøster og også denne gangen. Fikk da mye bedre kvalitet på embryoene, og var visst det som skulle til.
Takk, kjære deg! Den var fra i dag ja, 13 dpoGratulerer! Så gøy Var den testen fra i dag? Den var jo veldig tydelig
Hatt veldig mye murringer de siste dagene. Kjennes ut som en blanding av menssmerter og ligamentsmerter. Har fått positiv test, så det var positivt for megHei jeg må bare spørre, jeg har hatt mye murringer siden innsett men i går og i dag har murringene vært litt vonde. Er 10dpo i dag. Får aldri smerter ved mensen, bare litt kvalme. Andre som har opplevd slikt? Har sendt mld til klinikken og
Tusen takk for svar Gratulerer så myeHatt veldig mye murringer de siste dagene. Kjennes ut som en blanding av menssmerter og ligamentsmerter. Har fått positiv test, så det var positivt for meg
Hadde veldig mye murringer fra innsett til veke 6 (mistet i veke 7, uten sammenheng forøvrig), varierende i styrke men kunne til tider vere ganske vonde. Er visst bare livmoren som tilpasser seg Var et godt tegn i mitt tilfelle. Krysser fingreneHei jeg må bare spørre, jeg har hatt mye murringer siden innsett men i går og i dag har murringene vært litt vonde. Er 10dpo i dag. Får aldri smerter ved mensen, bare litt kvalme. Andre som har opplevd slikt? Har sendt mld til klinikken og
Uff det er vondt å se blod, men heldigvis er det mange det går bra for også tror noe ala 1 av 4 opplever blødninger tidlig i et svangerskap der de likevel får barn ut av det. Dessverre ikke noe annet å gjøre enn å vente og se, evnt måle hcg hos legen. Lykke tilI dag tok jeg digital er 5+5 og fikk heldigvis 3 pluss. Men har begynt å spotte og småblø. Spottet i går og litt småblødninger idag. Fyller ikke truseinnlegget men kommer blid hver gang jeg tørker. Har svake mensensmerter. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Det er vel ikke annet enn å bare vente å se om blødningene tiltar eller slutter. Hva ville dere gjort?
Sniker her og ønsker deg masse lykke til! Heie lille blasto!Da ruger jeg på en topp rated blasto veldig spent. Det er rart hvor annerledes det føles, fordi de siste innsettene mine har vært ferske 2 dagers. Jeg føler meg på en måte allerede gravid, at det er noe inni der som er veldig klar til å grave seg ned. Jeg håper!
Masse masse lykke til du har blitt gravid på 2-dagers og?Da ruger jeg på en topp rated blasto veldig spent. Det er rart hvor annerledes det føles, fordi de siste innsettene mine har vært ferske 2 dagers. Jeg føler meg på en måte allerede gravid, at det er noe inni der som er veldig klar til å grave seg ned. Jeg håper!
Ja, har det takkMasse masse lykke til du har blitt gravid på 2-dagers og?