Desember 2022

God jul til alle dere fine damene her inne! Dere er gull verdt ❤️

Jeg våknet tik blod i dag :crybaby2 jeg er bare 7 dpo så det er jo helt krise om det er mensen som kommer. Jeg har styrt syklus så mensen skal jo heller ikke komme av seg selv egentlig.. samtidig var det rødt og for mye til å håpe på at det er festeblødning. Uff, spent på de neste timene om dette gir seg
Sender deg en varm klem! :Heartbigred

God jul til alle dere fine damene her inne! Dere er gull verdt ❤️

Jeg våknet tik blod i dag :crybaby2 jeg er bare 7 dpo så det er jo helt krise om det er mensen som kommer. Jeg har styrt syklus så mensen skal jo heller ikke komme av seg selv egentlig.. samtidig var det rødt og for mye til å håpe på at det er festeblødning. Uff, spent på de neste timene om dette gir seg
Håper det var helt uskyldig ❤️ krysser alt for deg ❤️❤️

13 og 14 dager dpo! Jeg turte ikke tro på det i går, så jeg måtte ta en ny test i dag for å være helt sikker på at det ikke var eggløsningssprøyta :) Nå håper jeg så inderlig at vi kommer i mål og at det ikke blir en ny SA, MA eller exu…!
30351E16-A6FE-459F-A409-38B02C6523F2.jpeg

13 og 14 dager dpo! Jeg turte ikke tro på det i går, så jeg måtte ta en ny test i dag for å være helt sikker på at det ikke var eggløsningssprøyta :) Nå håper jeg så inderlig at vi kommer i mål og at det ikke blir en ny SA, MA eller exu…!Vis vedlegget 395392
Så spennede! :HeartpinkGratulerer!

9dpo og en strek som sees godt i ekte liv, men som er litt svak på kamera enda :) er livredd, men håper dette bare er begynnelsen på noe ekte :crybaby2
Vis vedlegget 395406
Vis vedlegget 395407
Spennende, jeg ser streken :Heartpink gratulerer!

Blir et hav av innlegg fra meg her nå, men pytt pytt. Her var testene svakere i dag tidlig noe som kunne være pga morgenurin (selv om jeg i desperasjon tok tre stk). Tok en til nå på god urin, som også er svakere. Det er nok kjemisk hos meg dessverre :sad010så ingen septemberbaby på meg. Har jo vært gjennom dette mange nok ganger til å forstå at løpet er kjørt, men fortsetter å ta medisin og å teste, bare for å være en grei pasient.

Er kjempelei meg, men var godt å kjenne på håpet i to dager. Er også på en helt syk måte litt letta, fordi jeg er så redd for ny abort. Å måtte gå og og håpe i noen uker, ha en dårlig ultralyd og måtte vente på ny ultralyd for bekreftelse, smertefull cytotecbehandling og forlenga ventetid på eggdonasjon. Jeg er at peace med utfallet, for å si det slik :)

Lykke til alle andre og Sandy, trenger ikke flytte meg til gravid likevel ❤️

Blir et hav av innlegg fra meg her nå, men pytt pytt. Her var testene svakere i dag tidlig noe som kunne være pga morgenurin (selv om jeg i desperasjon tok tre stk). Tok en til nå på god urin, som også er svakere. Det er nok kjemisk hos meg dessverre :sad010så ingen septemberbaby på meg. Har jo vært gjennom dette mange nok ganger til å forstå at løpet er kjørt, men fortsetter å ta medisin og å teste, bare for å være en grei pasient.

Er kjempelei meg, men var godt å kjenne på håpet i to dager. Er også på en helt syk måte litt letta, fordi jeg er så redd for ny abort. Å måtte gå og og håpe i noen uker, ha en dårlig ultralyd og måtte vente på ny ultralyd for bekreftelse, smertefull cytotecbehandling og forlenga ventetid på eggdonasjon. Jeg er at peace med utfallet, for å si det slik :)

Åå kjære deg! :Heartpink så leit, ord blir litt tomme! Bra du har noe å se frem i mot og starten på et nytt kapittel.
Klem

Så trist ❤️❤️ sender deg mange varme klemmer ❤️

Så utrolig leit! Sender deg varme tanker! :Heartpink

Beklager men må bare spørre, håper det går bra. Jeg har de siste kveldene vært veldig svimmel. Sliter litt med lavt blodtrykk, altså rundt 104/60,men i går var det på 130/60.holdt på å svime av i senga. Noen som har opplevd slikt av cyclogest?

Beklager men må bare spørre, håper det går bra. Jeg har de siste kveldene vært veldig svimmel. Sliter litt med lavt blodtrykk, altså rundt 104/60,men i går var det på 130/60.holdt på å svime av i senga. Noen som har opplevd slikt av cyclogest?
Jeg har aldri brukt det så vet ikke men syns du du bør kontakte legen din for sikkerhetsskyld. Er jo ikke bra hvis du plutselig besvimer.

Tagger noen av dere som bruker cylogest og kanskje har erfaring? @Vil_Bli_Mamma <3 @Lillebille89 @Håperallegodetinger3

Jeg bruker cyclogest nå og har vært litt svimmel, men jeg har alltid lavt blodtrykk og blir svimmel av mye rart ;) Så jeg vet ikke om det skyldes cyclogesten eller noe annet.

Back
Topp