Desember 2022

Hold ut! :Heartred Fikk du mer informasjon om termindato på TUL? Jeg har bare brukt vanlig kalkulator, men det kan vel være litt annerledes ved IVF?
Nei, jeg spurte ikke. Jeg har hørt at man ikke skal røre termindatoen ved IVF. Jeg har regnet befruktning som 5 dager før innsett (av 5-dagers) og kommer til å kjempe for den med nebb og klør. :hilarious:

Dette forumet er kanskje ikke så aktivt lenger, siden vi er over i januar? Jeg bare fikk litt sterke mensmurringer akkurat nå og blir så stresset for å miste:arghh: jeg vet det er vanlig og at livmoren kanskje utvider seg, men jeg har liksom ikke kjent noe til det tidligere… noen kloke støttende ord å få?
Jeg har også hatt murringer, både i tidligere svangerskap som endte med fødsel, og denne gangen (5+3 i dag), så tror det er vanlig og ikke noe dårlig tegn!

Jeg var og tok hcg prøve på sykehuset i dag, fikk svar om at den var på 2011, klinikken var fornøyd med det da jeg er i uke 5+2. Jeg skal på tidlig ultralyd til tirsdag ❤️ kjenner jeg bare må roe meg ned litt ❤️
7+4 i dag. Kvalm og dårlig som fy. :sick006 Var på TUL i går og fikk se en liten bønne med hjerteslag. Gynekologen var veldig positiv og optimistisk, hun trodde dette var en "keeper". Så jeg har flyttet inn på terminforum og prøver å venne meg til tanken på at dette faktisk gikk. :schocked028
Når var det du hadde innsett, var det ikke før meg?
Ååååå :Heartred så gode nyheter! Minus kvalmen da selvsagt:shy: har du vært kvalm hele tiden eller først nå? Jeg er 7+1 og har egentlig ikke merket noe foreløpig. Jeg burde ikke ønske meg ubehag, men hadde vært fint å merke litt også! Skikkelig koselige nyheter altså. Jeg har snart TUL jeg også, krysser alt for at det er hjerteslag!
Så hyggelig lesning at vi har flere som er godt på vei! :Heartbigred Så glad på deres vegne! Xo

Vi er visst ferdig med ivf.. avslutning på dette kapittelet. Har for dårlig amh og resultater.

Føles trist, rart, sint men også letta på en gang.
Nå er det ikke mere sprøyter eller vonde tlf og forhåpninger som knuses.

Vi har mange gode år foran oss. Og jeg får være med den jeg elsker mest, noe jeg er veldig glad for. Vi skal kose oss uansett om det er uten en mini. Dra på turer og gjøre ting vi liker. Rinne nye hobbyer sammen og leve livet vårt sammen.

Selv om det er mange drømmer som går i knus nå og det så klart er veldig trist for oss.

Ønsker alle dere andre masse lykke til. :Heartpink

Å, så trist! :Heartbigred

Men som du sier, nå er det bare en vei man kan se- og det er framover. Og jeg tipper du ikke kommer til å savne alle sprøytene i hvert fall…Lykke til med post-IVF-livet!

Å, så trist! :Heartbigred

Men som du sier, nå er det bare en vei man kan se- og det er framover. Og jeg tipper du ikke kommer til å savne alle sprøytene i hvert fall…Lykke til med post-IVF-livet!
Takk. Ja jeg må prøve å være «optimistisk og se de gode tingene»

Kommer ikke Til å savne stresset rundt glemte medesiner og tidspunkter og usikkerhet på hva man ble fortalt eller ting man har glemt fordi man er i hormontåka!

Men har vært godt å ha dere her inne til spørsmål man føler man må ha svar på og for å lufte tanker osv. :Heartpink

Vi er visst ferdig med ivf.. avslutning på dette kapittelet. Har for dårlig amh og resultater.

Vi har mange gode år foran oss. Og jeg får være med den jeg elsker mest, noe jeg er veldig glad for. Vi skal kose oss uansett om det er uten en mini. Dra på turer og gjøre ting vi liker. Rinne nye hobbyer sammen og leve livet vårt sammen.

Selv om det er mange drømmer som går i knus nå og det så klart er veldig trist for oss.

Så trist og samtidig fint å lese om perspektivet ditt på livet fremover:Heartred Sender masse gode tanker din vei!

Stor klem ❤️ det er fryktelig vanskelig dette her. Så utrolig vondt når det ikke går som man ønsker seg. Masse lykke til, klem.

Veldig trust å høre men ønsker dere masse lykke til fremover uansett hva som skjer ❤️❤️mange klemmer ❤️❤️

Hei fine du❤️
Så trist å lese men beundrer din evne til å se fremover!

Mener det finnes forskning på at ufrivillige barnløse som aksepterte det og startet livet videre faktiskt er lykkeligere enn de med barn. Det var en NRK podcast mener jeg.

Uansett er det hardt å ha jobbet for så mye og skjønner virkelig at det må føles nå!

Stor klem og masse lykke til på veien videre. Livet er så uendelig fint på så mange måter. Godt å høre at partner er med på veien.❤️

Dette forumet er kanskje ikke så aktivt lenger, siden vi er over i januar? Jeg bare fikk litt sterke mensmurringer akkurat nå og blir så stresset for å miste:arghh: jeg vet det er vanlig og at livmoren kanskje utvider seg, men jeg har liksom ikke kjent noe til det tidligere… noen kloke støttende ord å få?
Jeg hadde STERKE menssmerter på onsdag. Håper og tror det er livmoren som utvider seg ❤ Hadde det sist også, men kan ikke huske at de var sååå sterke som denne runden.

I kveld har jeg kjent litt sånn murring i underlivet som føles ut som noen kiler meg, litt sånn ekkel følelse. Hvis jeg prøver å kjenne på selve brystet så er det litt ømt men ellers føler jeg at alle symptomene er borte :(

I kveld har jeg kjent litt sånn murring i underlivet som føles ut som noen kiler meg, litt sånn ekkel følelse. Hvis jeg prøver å kjenne på selve brystet så er det litt ømt men ellers føler jeg at alle symptomene er borte :(
Det trenger ikke å bety at noe er galt. Men jeg skjønner hvis du bli stressa. Jeg har det på samme måten hvis jeg har litt mindre symptomer en dag eller i en periode. De siste dagene har jeg for eks vært mye mindre oppblåst enn jeg var for en uke siden, og da blir jeg stressa av det. Men så prøver jeg å minne meg selv på at slik var det i den graviditeten som endte med barn også. At symptomene varierte litt.

Det trenger ikke å bety at noe er galt. Men jeg skjønner hvis du bli stressa. Jeg har det på samme måten hvis jeg har litt mindre symptomer en dag eller i en periode. De siste dagene har jeg for eks vært mye mindre oppblåst enn jeg var for en uke siden, og da blir jeg stressa av det. Men så prøver jeg å minne meg selv på at slik var det i den graviditeten som endte med barn også. At symptomene varierte litt.
Nei vet, men synes bare hcgen min var litt lav onsdag for å være i 5+2 så er redd og nervøs for ultralyd tirsdag ❤️

Hadde 2011 på onsdag i hcg og var visst normalt men hører om mange som har mye høyere i uke 5. Nei rekker dessverre ikke ny hcg før ultralyd
Jeg hadde også 2000-og no, da jeg testet denne uka - 5+3. Og jeg sjekket med forrige graviditet- da hadde jeg også 2000-og no i uke 5 - og det ble barn! Så det høres ikke lavt ut i seg selv. Men det er jo stigningen som er viktig.

Back
Topp