Takk for svar synes bare det er rart det har kommet siste 3 dageneJeg bruker cyclogest nå og har vært litt svimmel, men jeg har alltid lavt blodtrykk og blir svimmel av mye rart Så jeg vet ikke om det skyldes cyclogesten eller noe annet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar synes bare det er rart det har kommet siste 3 dageneJeg bruker cyclogest nå og har vært litt svimmel, men jeg har alltid lavt blodtrykk og blir svimmel av mye rart Så jeg vet ikke om det skyldes cyclogesten eller noe annet.
Jeg bruker også cyclogest og har ikke vært svimmel. Jeg har nå gått på det sammenhengende i en måned. Støtter det som er sagt tidligere, sikkert lurt å kontakte legeTakk for svar synes bare det er rart det har kommet siste 3 dagene
Er på juleferie enda, men bestemt meg for å ta hcg prøve hos gynokologen min på mandag, det blir 5 dager etter testdag da men klarer ikke ta en slik pinnetest denne gangen kjenner jegJeg bruker også cyclogest og har ikke vært svimmel. Jeg har nå gått på det sammenhengende i en måned. Støtter det som er sagt tidligere, sikkert lurt å kontakte lege
Så spennende da, imponerende at du holder ut ventingen, men det er nok veldig bra Krysser fingrene for deg!!Er på juleferie enda, men bestemt meg for å ta hcg prøve hos gynokologen min på mandag, det blir 5 dager etter testdag da men klarer ikke ta en slik pinnetest denne gangen kjenner jeg
Tusen takkSå spennende da, imponerende at du holder ut ventingen, men det er nok veldig bra Krysser fingrene for deg!!
Hei ❤ Jeg er endel svimmel, men om dey er grunnet cyclogest eller graviditeten generelt vet jeg ikke. Jeg vet at jeg går opp i vekt, får gravidmage og blir sur av cyclogest iallefallBeklager men må bare spørre, håper det går bra. Jeg har de siste kveldene vært veldig svimmel. Sliter litt med lavt blodtrykk, altså rundt 104/60,men i går var det på 130/60.holdt på å svime av i senga. Noen som har opplevd slikt av cyclogest?
Takk for svar jeg har liksom fått det siste 3 kveldene og på dagen i dag. 17 dager siden jeg begynte på cyclogestHei ❤ Jeg er endel svimmel, men om dey er grunnet cyclogest eller graviditeten generelt vet jeg ikke. Jeg vet at jeg går opp i vekt, får gravidmage og blir sur av cyclogest iallefall
Cyclogest kan gi mange bivirkninger, så forundrer meg ikke om det kan gjøre oss svimmel også..Takk for svar jeg har liksom fått det siste 3 kveldene og på dagen i dag. 17 dager siden jeg begynte på cyclogest
Ja sant, tenkte bare svimmelheta kom for lenge siden og ikke 14 dager etter oppstartCyclogest kan gi mange bivirkninger, så forundrer meg ikke om det kan gjøre oss svimmel også..
Håper svimmelheten betyr baby for deg ❤❤Ja sant, tenkte bare svimmelheta kom for lenge siden og ikke 14 dager etter oppstart
Masse sympati! Exu er no dritt. Godt å høre at du er ved godt mot og vil prøve igjen senere. Lykke til med neste forsøkJeg har siste sykemeldingsdag idag og føler at jeg har kommet meg på beina igjen etter EXU. Det var en skikkelig kjip opplevelse. Ferdig med å blø og nesten all HCG er ute av kroppen. Er klar for å prøve på nytt forsøk til våren. Gøy å se at det er flere positive tester i omløp og at mange spirer forblir. Heier på dere! Godt nyttår
Åh så godt å høre at det går bedre. Måtte du fjerne eggleder? Tenkte så mye på deg.Jeg har siste sykemeldingsdag idag og føler at jeg har kommet meg på beina igjen etter EXU. Det var en skikkelig kjip opplevelse. Ferdig med å blø og nesten all HCG er ute av kroppen. Er klar for å prøve på nytt forsøk til våren. Gøy å se at det er flere positive tester i omløp og at mange spirer forblir. Heier på dere! Godt nyttår
Åååå så fantastisk! Gratulerer så myeJeg fikk forresten 2 sterke streker i dag
Tusen takkÅååå så fantastisk! Gratulerer så mye
Vil du settes på gravid?Jeg fikk forresten 2 sterke streker i dag
Ja takkVil du settes på gravid?