Desember 2022

Jeg bruker også cyclogest og har ikke vært svimmel. Jeg har nå gått på det sammenhengende i en måned. Støtter det som er sagt tidligere, sikkert lurt å kontakte lege❤️
Er på juleferie enda, men bestemt meg for å ta hcg prøve hos gynokologen min på mandag, det blir 5 dager etter testdag da men klarer ikke ta en slik pinnetest denne gangen kjenner jeg ❤️

Beklager men må bare spørre, håper det går bra. Jeg har de siste kveldene vært veldig svimmel. Sliter litt med lavt blodtrykk, altså rundt 104/60,men i går var det på 130/60.holdt på å svime av i senga. Noen som har opplevd slikt av cyclogest?
Hei ❤ Jeg er endel svimmel, men om dey er grunnet cyclogest eller graviditeten generelt vet jeg ikke. Jeg vet at jeg går opp i vekt, får gravidmage og blir sur av cyclogest iallefall :p

Hei ❤ Jeg er endel svimmel, men om dey er grunnet cyclogest eller graviditeten generelt vet jeg ikke. Jeg vet at jeg går opp i vekt, får gravidmage og blir sur av cyclogest iallefall :p
Takk for svar ❤️ jeg har liksom fått det siste 3 kveldene og på dagen i dag. 17 dager siden jeg begynte på cyclogest

Jeg har siste sykemeldingsdag idag og føler at jeg har kommet meg på beina igjen etter EXU. Det var en skikkelig kjip opplevelse. Ferdig med å blø og nesten all HCG er ute av kroppen. Er klar for å prøve på nytt forsøk til våren. Gøy å se at det er flere positive tester i omløp og at mange spirer forblir. Heier på dere! Godt nyttår:smiley-bounce016

Jeg har siste sykemeldingsdag idag og føler at jeg har kommet meg på beina igjen etter EXU. Det var en skikkelig kjip opplevelse. Ferdig med å blø og nesten all HCG er ute av kroppen. Er klar for å prøve på nytt forsøk til våren. Gøy å se at det er flere positive tester i omløp og at mange spirer forblir. Heier på dere! Godt nyttår:smiley-bounce016
Masse sympati! Exu er no dritt. Godt å høre at du er ved godt mot og vil prøve igjen senere. Lykke til med neste forsøk :)

Åh så godt å høre at det går bedre. Måtte du fjerne eggleder? Tenkte så mye på deg. :Heartpink

Jeg håper også på nytt forsøk Til våren. Men veldig spent på hormonprøver, og om de i de heletatt vil gi oss flere forsøk.

Back
Topp