Desember 2022

Da ruger jeg på en topp rated blasto ❤️ veldig spent. Det er rart hvor annerledes det føles, fordi de siste innsettene mine har vært ferske 2 dagers. Jeg føler meg på en måte allerede gravid, at det er noe inni der som er veldig klar til å grave seg ned. Jeg håper!
Masse lykke til:happy:

Da ruger jeg på en topp rated blasto ❤️ veldig spent. Det er rart hvor annerledes det føles, fordi de siste innsettene mine har vært ferske 2 dagers. Jeg føler meg på en måte allerede gravid, at det er noe inni der som er veldig klar til å grave seg ned. Jeg håper!
Veldig gode nyheter! Tenk at den har klart seg uten for sitt naturlige element så lenge. :Heartpink Da må det være en vinner! Klem

I dag tok jeg digital er 5+5 og fikk heldigvis 3 pluss. Men har begynt å spotte og småblø. Spottet i går og litt småblødninger idag. Fyller ikke truseinnlegget men kommer blid hver gang jeg tørker. Har svake mensensmerter. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Det er vel ikke annet enn å bare vente å se om blødningene tiltar eller slutter. Hva ville dere gjort?
Så kjipt det er ikke no god følelse. Men jeg ville gitt det tid. Som høsteple sier, så er det veldig vanlig også der det resulterer i barn. Så prøv å ikke stress med det. Så godt det lar seg gjøre. Ta hcg prøve hos lege om du kan.

Ikke gi opp, og ikke slutt på progesteron hvis du går på det. Da vil du bare angre etterpå og tenke om det var noe mer du kunne gjort. :Heartpink

I dag tok jeg digital er 5+5 og fikk heldigvis 3 pluss. Men har begynt å spotte og småblø. Spottet i går og litt småblødninger idag. Fyller ikke truseinnlegget men kommer blid hver gang jeg tørker. Har svake mensensmerter. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Det er vel ikke annet enn å bare vente å se om blødningene tiltar eller slutter. Hva ville dere gjort?
Hadde det samme i går, blødde fra kl 10 til 16. Ikke noe moro. :( Jeg fikk beskjed om å stoppe med blodfortynnende og ta det rolig.

Så kult! Lykke til!

Hadde det samme i går, blødde fra kl 10 til 16. Ikke noe moro. :( Jeg fikk beskjed om å stoppe med blodfortynnende og ta det rolig.

Ja jeg har freaket ut idag. Håper du får en rolig dag i morgen. Jeg tok fri fra jobb. Ville ikke og klarte ikke jobbe når jeg blødde som jeg gjorde.
Det har roet seg litt her med blødninger. Jeg må ta dette svangerskapet dag for dag føles det som.

Ja jeg har freaket ut idag. Håper du får en rolig dag i morgen. Jeg tok fri fra jobb. Ville ikke og klarte ikke jobbe når jeg blødde som jeg gjorde.
Det har roet seg litt her med blødninger. Jeg må ta dette svangerskapet dag for dag føles det som.
Håper det gir seg helt, og at du deretter får 8 udramatiske måneder!

Jeg fikk endelig kranglet meg inn til UL på sykehuset. Fikk påvist EXU og må fjerne eggleder.

Så jeg kan settes som ikke gravid.
Ånei så leit! Huff det var trist :Heartpink viste du at du hadde problemer med eggleder?
Hvordan går det med deg? Har du noen å snakke med? Klem

Jeg fikk endelig kranglet meg inn til UL på sykehuset. Fikk påvist EXU og må fjerne eggleder.

Nei, er det sant?! Så utrolig leit :( og i jula også da. Mange gode tanker fra meg. Det er skikkelig kjipt, har vært gjennom det selv. Gos klem!

Kjære Alaska, så forferdelig! :sorry: Håper du har god støtte rundt deg nå. God klem. ❤️

Så bra du kranglet deg inn (ikke at du måtte det, sånn burde det ikke være)❤️ Veldig trist å høre.. jeg har også vært gjennom det. Håper du har gode folk rundt deg gjennom dette. Ta vare på deg selv❤️

God jul til alle dere fine damene her inne! Dere er gull verdt ❤️

Jeg våknet tik blod i dag :crybaby2 jeg er bare 7 dpo så det er jo helt krise om det er mensen som kommer. Jeg har styrt syklus så mensen skal jo heller ikke komme av seg selv egentlig.. samtidig var det rødt og for mye til å håpe på at det er festeblødning. Uff, spent på de neste timene om dette gir seg

God jul til alle dere fine damene her inne! Dere er gull verdt ❤️

Jeg våknet tik blod i dag :crybaby2 jeg er bare 7 dpo så det er jo helt krise om det er mensen som kommer. Jeg har styrt syklus så mensen skal jo heller ikke komme av seg selv egentlig.. samtidig var det rødt og for mye til å håpe på at det er festeblødning. Uff, spent på de neste timene om dette gir seg
Håper det ordner seg! Ekstra kjipt å oppleve på julaften. :sorry: God klem! ❤️

Ånei! Det er helt forferdelig! Og så på julaften! Jeg har selv hatt exu hvor egglederen sprakk og måtte akuttopereres. Sender deg masse varme tanker! :Heartbigred

Back
Topp