Desember 2022

Jeg hadde også 2000-og no, da jeg testet denne uka - 5+3. Og jeg sjekket med forrige graviditet- da hadde jeg også 2000-og no i uke 5 - og det ble barn! Så det høres ikke lavt ut i seg selv. Men det er jo stigningen som er viktig.
Ja sant, skulle egentlig ta i dag men måtte på jobb ❤️ også ultralyd tirsdag

Jeg hadde STERKE menssmerter på onsdag. Håper og tror det er livmoren som utvider seg ❤ Hadde det sist også, men kan ikke huske at de var sååå sterke som denne runden.
Hos meg har det hvertfall godt bra på tross av smertene jeg hadde. Alltid virker å være i orden! Har nå vært på ultralyd og fått bekreftet at alt er fint :Heartred Det samme gjelder helt sikkert for også:Heartred Lett og bli stresset, men etter mange tilbakemeldinger her inne virker det å være normalt med varierende grad av smerter til tider. Går det fortsatt bra med deg?

I kveld har jeg kjent litt sånn murring i underlivet som føles ut som noen kiler meg, litt sånn ekkel følelse. Hvis jeg prøver å kjenne på selve brystet så er det litt ømt men ellers føler jeg at alle symptomene er borte :(
Jeg har også hatt noen symptomer som kommer og går. Noen dager har jeg litt ømme bryst og så er det plutselig borte. Noen dager er jeg ekstremt trøtt og veldig andpusten, men så er det helt borte igjen. Ultralyd her om dagen viste likevel at alt var ok :Heartred

Hos meg har det hvertfall godt bra på tross av smertene jeg hadde. Alltid virker å være i orden! Har nå vært på ultralyd og fått bekreftet at alt er fint :Heartred Det samme gjelder helt sikkert for også:Heartred Lett og bli stresset, men etter mange tilbakemeldinger her inne virker det å være normalt med varierende grad av smerter til tider. Går det fortsatt bra med deg?
Ingen smerte her siden onsdagen ❤ Skal på TUL på mandag, grugleder meg!

Back
Topp