Desember 2022

endelig fått svar etter å ha funnet ut at prøvesvaret var på ville veier.
med beta på 110 12 dager etter innsett sier jo ikke så mye annet uten stigning. Men jeg tenker at jeg bare slår meg til ro nå.
Det er jo lang løype igjen og jeg kan ikke kontrollere dette uansett. Har ikke spottet mer i dag så får se over helgen.

God helg til dere alle :santa

med beta på 110 12 dager etter innsett sier jo ikke så mye annet uten stigning. Men jeg tenker at jeg bare slår meg til ro nå.
Det er jo lang løype igjen og jeg kan ikke kontrollere dette uansett. Har ikke spottet mer i dag så får se over helgen.

Hvor mange dager var egget du fikk satt inn?
Håper for deg :love7

Krysser alt for deg ❤️❤️

Tok en test i dag, 9 dpo, og syntes jeg ser en strek. 11 dager siden Ovitrelle, håper det ikke er den :nailbiting:

Vedlegg

• 65181424-237A-4DF3-9457-7B4D8FAC5018.jpeg
    65181424-237A-4DF3-9457-7B4D8FAC5018.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 78
Da fikk jeg beskjed om at ingen av de resrerende eggene overlevde til frys så da er der vel lite håp for 2-dagers jeg satte inn, mye stikninger i underlivet i dag så er nok ikke mange dagene før mensen kommer. Ønsker dere alle en riktig god jul ❤️ krysser alt for dere ❤️

Da fikk jeg beskjed om at ingen av de resrerende eggene overlevde til frys så da er der vel lite håp for 2-dagers jeg satte inn, mye stikninger i underlivet i dag så er nok ikke mange dagene før mensen kommer. Ønsker dere alle en riktig god jul ❤️ krysser alt for dere ❤️
Det vai leit med eggene som ikke overlevde. håper på at det er gode stikkinger, det kan jo like gjerne være det! Heier på spiren din:Heartpink

Jeg ble gravid med datteren min med en to-dagers. Ingen av de andre som overlevde til frys. Så det er håp!

Det var leit å høre. :sorry: Krysser fingrene for rugingen! ❤️

Tror det blir å slutte med cyclogest, ikke noe håp lenger ❤️
Nå vil jeg være litt streng med deg. Det er tre dager siden innsett, det er for tidlig å gi opp! Ikke slutt med medisinen før det du har fått beskjed om, vær så snill. Det er ikke sikkert det går bra, det er sant, men gi egget en sjanse. ❤️

@Sandy01 fint om du kan slette meg fra lista ❤️
Jeg flytter deg så klart om du vil, hvis du syns det er lettere for deg og følelsene dine. Det hR jo ikke noe å si for resultatet uansett.
Jeg syns det er leit å høre Hvirdan du føler det, jeg skjønner deg så godt. men unsett så heier jeg på deg og håper det går veien. :Heartpink

Back
Topp