Er du langt på vei idag? ❤Jeg fikk 1-2 på mandag på CB. Venter fortsatt på svar på blodprøve. Har ikke flere Babyplan tester så vet ikke om det stiger noe mer.
Jeg må rett og slett bare vente å se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du langt på vei idag? ❤Jeg fikk 1-2 på mandag på CB. Venter fortsatt på svar på blodprøve. Har ikke flere Babyplan tester så vet ikke om det stiger noe mer.
Jeg må rett og slett bare vente å se.
Samme som meg da, innsett 1/12 med 5-dagers. Hvis du teller 5 dager bakover, altså 26/11, er det ditt nullpunkt/eggløsning/2+0. Så i dag har vi 4+4, og vi bytter til ny uke+0 hver lørdag.Hvordan finner man ut hvilken ukedag man er i jeg hadde innsett 1 desember med 5 dagers?
Ok takk. Da skal jeg teste med CB på uke 5.Samme som meg da, innsett 1/12 med 5-dagers. Hvis du teller 5 dager bakover, altså 26/11, er det ditt nullpunkt/eggløsning/2+0. Så i dag har vi 4+4, og vi bytter til ny uke+0 hver lørdag.
Det høres jo bra ut. Er jo ikke uvanlig med litt farge osv har jeg hørt såHcg mål i går var på 13000, så er en fin stigning. I dag kom det en liiten brun slimklump, men for uten om det har det ikke vært så mye spotting i dag. Får bare vente til ultralyd neste uke
Man runder fort Google i det gamet her!Ok takk. Da skal jeg teste med CB på uke 5.
Jeg har laget exel nå med dp5dt, DPO og uke. Fordi jeg klarte ikke holde orden på når ting er. Kanskje likebra jeg ikke kunne teste mer, fordi tanken om hvordan det skal gå fremover begynner å ta over hele dagen og jobben og alt. Jeg har google alle Babyplan tester som finnes på forum nå føler jeg. Så føler meg ferdig googlet til jeg får mer tydeligere svar.
Krysser fingrene for vellykket ruging!Da er jeg ruger av ett fint 4 delt, 2 dagers egg, de andre eggene gikk veldig treeegt så blir nok dessverre ingen på frys
Tusen takkKrysser fingrene for vellykket ruging!
Gratulerer!Da er jeg ruger av ett fint 4 delt, 2 dagers egg, de andre eggene gikk veldig treeegt så blir nok dessverre ingen på frys
God bedring!Dundrende hodepine og corona her nå så kan hende jeg blir borte noen dager.
Tok forøvrig nye blodprøver for å sjekke hormon amh osv på nytt. 1,5 år siden sist. Det føles godt å få sjekket opp på nytt og får nå en liten pause før ny oppstart regner jeg med.
Gratulerer så mye@Sandy01 jeg kan settes på gravid fikk enda tydeligere strek i dag, på vanlig 25 (ikke tidlig) og tok CB ukesindikator også, som viste 1-2 uker!! 3 år og endelig, selv om jeg er veldig klar over at dette kan snu Jeg er på 12 dpo i dagVis vedlegget 394198Vis vedlegget 394199
Kan den påvirkes av medisinene? Håper det går bra!Jeg har styrt syklus og har kontroll I morgen, men tok en eggløsningstest nå og den er sterk fy søren altså, håper det ikke betyr at noe follikel er stor...
Man skal ikke ha eggløsning/follikelvekst i styrt syklus, da blir det avbrutt. Så med sterk eggløsningstest så er jeg redd det betyr follikelvekst tok en til nå bare for å se om den isted var noe feil med, men er like sterk nå... vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre om det blir avbrutt igjen denne mnd på nytt. Blir på gråten av å tenke på det.Kan den påvirkes av medisinene? Håper det går bra!
Bare lurte på om medisinene kanskje kunne slå ut på LH, slik at det ikke er folikkelvekst men noe annet som påvirker testen? Jeg har hatt styrte sykluser i oktober og november, men tok aldri EL-test. Jeg målte østrogen på CD2, hadde et par UL ca 8 dager etter, slik at jeg vet at det ikke var noen follikler, og målte progesteron før jeg begynte på dét, men EL-test tok jeg som sagt ikke.Man skal ikke ha eggløsning/follikelvekst i styrt syklus, da blir det avbrutt. Så med sterk eggløsningstest så er jeg redd det betyr follikelvekst tok en til nå bare for å se om den isted var noe feil med, men er like sterk nå... vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre om det blir avbrutt igjen denne mnd på nytt. Blir på gråten av å tenke på det.
Vis vedlegget 394619
Åja, sorry jeg misforsto! Medisinene kan ikke slå ut så vidt jeg vet svaret får vi i morgen.Bare lurte på om medisinene kanskje kunne slå ut på LH, slik at det ikke er folikkelvekst men noe annet som påvirker testen? Jeg har hatt styrte sykluser i oktober og november, men tok aldri EL-test. Jeg målte østrogen på CD2, hadde et par UL ca 8 dager etter, slik at jeg vet at det ikke var noen follikler, og målte progesteron før jeg begynte på dét, men EL-test tok jeg som sagt ikke.
Ikke overdramatisk, det er mye følelser i sving i dette opplegget her! Følelser, tid, fokus, penger, håp, drømmer. Jeg skjønner inderlig godt! Jeg gikk jo selv på veggen i sommer etter bare to uttak. Jeg sier bare, for det fins jo folk som holder på i 7 år. Uff.Føler meg litt overdramatisk når jeg leser forrige innlegg på nytt men jeg er bare så utrolig sliten av å ikke engang få prøvd å bli gravid... jeg er så lei av å være infertil og ufrivillig barnløs ar jeg vil bare spy.