Ja, det gjør de på Hausken hvertfallNoen som vet om de graderer 2 dagers egg også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjør de på Hausken hvertfallNoen som vet om de graderer 2 dagers egg også?
Når hadde du uttak? Vil tro det er helt normalt. 6/8 befruktet er kjempe braFikk litt mer info nå, 8 var moden så var 2 som ikke hadde blitt befrukta, kanskje ikke så verst resultat? Bare redd det ikke blir innsett i morgen, litt blødninger fortsatt i dag men det er vel normalt etter uttak?
Krysser fingrene. Er fortsatt veldig tidlig, mange som ikke tester positivt før 10-12 dpoJeg har fremdeles negative tester 9 dpo
Hadde uttak i går, 12 egg ut, 8 modne og 6 befruktaNår hadde du uttak? Vil tro det er helt normalt. 6/8 befruktet er kjempe bra
Hei jeg har ikke noe godt svar å dette men kanskje noen andre vet noe.Hei!
Håperallegodetinger3 - 28 - barn nr 1 - St.Olav - forsøk 3 - Progynova/cyclogest -
Innsett 25.11
Har vært stille her inne, men fulgt med og lest det meste. Jeg har hatt to fryseforsøk tidligere i år som begge endte i kjemisk.
Hadde mitt tredje fryseforsøk nå i november, innsett 25.11. Testet før helgen og testene var kjempe positive (altså veldig sterke streker). Tok blodprøve på fredag (var da 4+5), og målte hcg på 4500. Tatt ny blodprøve i dag, og venter spent på svaret som jeg skal få i morgen.
Men i dag begynte jeg å spotte bittelitt lysebrunt i restene fra Cyclogest. Og er kjempe nervøs for at det er kjemisk igjen.
Kan mildt sagt bli gal av det her.
Må det være negativt å spotte lysebrunt? Er 5+1 i dag.
8 befrukta er jo veldig bra resultat!Fikk litt mer info nå, 8 var moden så var 2 som ikke hadde blitt befrukta, kanskje ikke så verst resultat? Bare redd det ikke blir innsett i morgen, litt blødninger fortsatt i dag men det er vel normalt etter uttak?
Det må ikke være negativt nei.. Det er vanlig å spotte litt i første trimester. Man får også skjørere slimhinner av progresteron..Hei!
Håperallegodetinger3 - 28 - barn nr 1 - St.Olav - forsøk 3 - Progynova/cyclogest -
Innsett 25.11
Har vært stille her inne, men fulgt med og lest det meste. Jeg har hatt to fryseforsøk tidligere i år som begge endte i kjemisk.
Hadde mitt tredje fryseforsøk nå i november, innsett 25.11. Testet før helgen og testene var kjempe positive (altså veldig sterke streker). Tok blodprøve på fredag (var da 4+5), og målte hcg på 4500. Tatt ny blodprøve i dag, og venter spent på svaret som jeg skal få i morgen.
Men i dag begynte jeg å spotte bittelitt lysebrunt i restene fra Cyclogest. Og er kjempe nervøs for at det er kjemisk igjen.
Kan mildt sagt bli gal av det her.
Må det være negativt å spotte lysebrunt? Er 5+1 i dag.
Jeg har bare gått på spray en gang så har ikke så mye innsikt, men kanskje noen av de andre jentene vet. @Sofia87 ?Nå er jeg litt redd for at jeg har satt meg opp i feil gruppe siden uttak ikke er før i januar?
Men dere virker så rutta alle sammen her sp jeg prøver meg på et bittelite spørsmål allikevel og håper det er greit.
Jeg har gått på Synarela i 7 dager nå (7 dager igjen før time på riksen) og fikk i helga litt problemer med sprayen. Av og til kom det ikke spray (mist) ut, men rett og slett vann som bare rant rett ut av nesa. Når dette skjedde sprayet jeg igjen og da gikk det liksom greit. Jeg tok det på egen kappe og tenkte at her er det noen som er dårlig på å bruke nesespray ( som jeg ikke engang trodde var mulig før), men så syns jeg også at bivirkningene har blitt mildere de siste dagene og da slo paranoiaen inn for fullt.
Nå har jeg nettopp vært på apoteket og fått ny spray. De mente det hørtes ut som det var noe feil med den forrige og skal reklamere på den. Min frykt nå er at jeg ikke kommer til å få full effekt av sprayen før timen neste mandag. Er det noen som har vært borti noe lignende som har noen tips?
Du er også velkommen inn i januar gruppen hvis du vil- vi er bare to stk til nåNå er jeg litt redd for at jeg har satt meg opp i feil gruppe siden uttak ikke er før i januar?
Men dere virker så rutta alle sammen her sp jeg prøver meg på et bittelite spørsmål allikevel og håper det er greit.
Jeg har gått på Synarela i 7 dager nå (7 dager igjen før time på riksen) og fikk i helga litt problemer med sprayen. Av og til kom det ikke spray (mist) ut, men rett og slett vann som bare rant rett ut av nesa. Når dette skjedde sprayet jeg igjen og da gikk det liksom greit. Jeg tok det på egen kappe og tenkte at her er det noen som er dårlig på å bruke nesespray ( som jeg ikke engang trodde var mulig før), men så syns jeg også at bivirkningene har blitt mildere de siste dagene og da slo paranoiaen inn for fullt.
Nå har jeg nettopp vært på apoteket og fått ny spray. De mente det hørtes ut som det var noe feil med den forrige og skal reklamere på den. Min frykt nå er at jeg ikke kommer til å få full effekt av sprayen før timen neste mandag. Er det noen som har vært borti noe lignende som har noen tips?
Jeg har gått to runder på spray, men ikke hatt lignende problem, så vet ikke helt. Ville hørt med klinikken hva de sierJeg har bare gått på spray en gang så har ikke så mye innsikt, men kanskje noen av de andre jentene vet. @Sofia87 ?
Tror det går greit men kan du ikke høre med klinikken?
6 befrukta, altså 8 var moden, 2 ikke befrukta, men 6 ble befrukta8 befrukta er jo veldig bra resultat!
Hcg mål i går var på 13000, så er en fin stigning. I dag kom det en liiten brun slimklump, men for uten om det har det ikke vært så mye spotting i dag. Får bare vente til ultralyd neste ukeHei jeg har ikke noe godt svar å dette men kanskje noen andre vet noe.
Hvordan går det idag?
Absolutt!Vis vedlegget 394529 Noen som ser strekene her? Veldig svake. 10 dpo idag.
Ja hurra. Så spennende. Ser strek på begge!Vis vedlegget 394529 Noen som ser strekene her? Veldig svake. 10 dpo idag.
❤ blir spennende å se i morgen. Den ene testen på bilde er fra i natt når jeg var oppe og den andre på morgenen nå idag så den ene er jo tørrJa hurra. Så spennende. Ser strek på begge!