Når skal det bli vår tur? Jeg fikk etterhvert en dårlig magefølelse på graviditeten. Jeg syntes aldri strekene ble noe noe tydeligere etter noen dager... Jeg klarte krangle meg til hcg blodprøve som viste 13, på 13 dpo, noe jeg synes var veldig lavt. Spesielt siden jeg hadde fått positiv på Clearblue ukeindikator, og den måler jo 25. Så enten så var ikke clearblue testen nøyaktig nok eller så hadde jeg mistet. Jeg følte mest at jeg hadde mistet, men turte ikke teste i helgen. Ville bare leve i håper i noen få dager til....
tok test nå. Helt blendahvit.. Må desverre ta konsekvensene av å teste for tidlig, men det gjør så forbanna vondt!
Endelig hadde vi vårt julemirakel...så lenge det varte..
Da må vi atter en gang for, for fjerde år gå inn i nytt år uten noen barn eller positiv test.. Det er så slitsomt dette her.. Hadde vi bare hatt et barn, så hadde jeg vært så enormt fornøyd. Da hadde jeg følt jeg hadde hatt lønn for strevet, men når man sitter her enda uten noen gevinst så blir det ganske tøft etterhvert. Håper 2023 er vårt år.. Det har jeg nå sagt hvert siden 2019..
Så
@Sandy01, du kan sette meg på ikke gravid
Håper alle dere andre her holder på spiren deres