Desember 2022

Når skal det bli vår tur? Jeg fikk etterhvert en dårlig magefølelse på graviditeten. Jeg syntes aldri strekene ble noe noe tydeligere etter noen dager... Jeg klarte krangle meg til hcg blodprøve som viste 13, på 13 dpo, noe jeg synes var veldig lavt. Spesielt siden jeg hadde fått positiv på Clearblue ukeindikator, og den måler jo 25. Så enten så var ikke clearblue testen nøyaktig nok eller så hadde jeg mistet. Jeg følte mest at jeg hadde mistet, men turte ikke teste i helgen. Ville bare leve i håper i noen få dager til.... :( tok test nå. Helt blendahvit.. Må desverre ta konsekvensene av å teste for tidlig, men det gjør så forbanna vondt! :sad010Endelig hadde vi vårt julemirakel...så lenge det varte..

Da må vi atter en gang for, for fjerde år gå inn i nytt år uten noen barn eller positiv test.. Det er så slitsomt dette her.. Hadde vi bare hatt et barn, så hadde jeg vært så enormt fornøyd. Da hadde jeg følt jeg hadde hatt lønn for strevet, men når man sitter her enda uten noen gevinst så blir det ganske tøft etterhvert. Håper 2023 er vårt år.. Det har jeg nå sagt hvert siden 2019..

@Sandy01, du kan sette meg på ikke gravid :sad010

Håper alle dere andre her holder på spiren deres ❤️
God klem. ❤️

Negativ idag 8 dpo også. Men testet ikke positivt før 10dpo sist. Men denne gangen er testene 10 i følsomhet kontra 25 forrige runde når den ble positiv 10 dpo.
Snakket med klinikken i dag , fikk beskjed om at alle blastocystene både satt inn og på frys har score AA. Så håper at spiren min klorer seg fast ❤ Forrige innsett av fryst ble datteren vår født sept 20 ❤

Lykke til til oss alle sammen som venter ❤❤

Hei!

Håperallegodetinger3 - 28 - barn nr 1 - St.Olav - forsøk 3 - Progynova/cyclogest -
Innsett 25.11

Har vært stille her inne, men fulgt med og lest det meste. Jeg har hatt to fryseforsøk tidligere i år som begge endte i kjemisk.
Hadde mitt tredje fryseforsøk nå i november, innsett 25.11. Testet før helgen og testene var kjempe positive (altså veldig sterke streker). Tok blodprøve på fredag (var da 4+5), og målte hcg på 4500. Tatt ny blodprøve i dag, og venter spent på svaret som jeg skal få i morgen.
Men i dag begynte jeg å spotte bittelitt lysebrunt i restene fra Cyclogest. Og er kjempe nervøs for at det er kjemisk igjen.
Kan mildt sagt bli gal av det her.
Må det være negativt å spotte lysebrunt? Er 5+1 i dag.

Når skal det bli vår tur? Jeg fikk etterhvert en dårlig magefølelse på graviditeten. Jeg syntes aldri strekene ble noe noe tydeligere etter noen dager... Jeg klarte krangle meg til hcg blodprøve som viste 13, på 13 dpo, noe jeg synes var veldig lavt. Spesielt siden jeg hadde fått positiv på Clearblue ukeindikator, og den måler jo 25. Så enten så var ikke clearblue testen nøyaktig nok eller så hadde jeg mistet. Jeg følte mest at jeg hadde mistet, men turte ikke teste i helgen. Ville bare leve i håper i noen få dager til.... :( tok test nå. Helt blendahvit.. Må desverre ta konsekvensene av å teste for tidlig, men det gjør så forbanna vondt! :sad010Endelig hadde vi vårt julemirakel...så lenge det varte..

Da må vi atter en gang for, for fjerde år gå inn i nytt år uten noen barn eller positiv test.. Det er så slitsomt dette her.. Hadde vi bare hatt et barn, så hadde jeg vært så enormt fornøyd. Da hadde jeg følt jeg hadde hatt lønn for strevet, men når man sitter her enda uten noen gevinst så blir det ganske tøft etterhvert. Håper 2023 er vårt år.. Det har jeg nå sagt hvert siden 2019..

Veldig leit å høre :Heartpink

Huff, det skjønner jeg at må føles tøft! For noe dritt med disse forsøkene som ikke lykkes. Men 2023 kan bli annerledes. Det er bare en måte å finne der ut på i hvert fall.

Ja, de sier vel gjerne forskjellig ut fra hvilket utgangspunkt man har❤️ Jeg har nå hatt to fersk og tre frys på spiren. Vet jo ikke med dette enda, men første fersk var neg, frys etter det pos og ga oss en nydelig gutt. To frys i vår, første neg og andre pos men endte i sa. Skulle aldri mer ha uttak jeg, men rart hvordan det snur når man fikk det lille håpet i vår før sa. Takk for lykkeønskning, føler jeg trenger det❤️
Fikk du forresten mange ut nå sist? :) husker du hvor du fikk beskjed om hvor mange som var befrukta dagen etter? :)

Nå er jeg litt redd for at jeg har satt meg opp i feil gruppe siden uttak ikke er før i januar?
Men dere virker så rutta alle sammen her sp jeg prøver meg på et bittelite spørsmål allikevel og håper det er greit.

Jeg har gått på Synarela i 7 dager nå (7 dager igjen før time på riksen) og fikk i helga litt problemer med sprayen. Av og til kom det ikke spray (mist) ut, men rett og slett vann som bare rant rett ut av nesa. Når dette skjedde sprayet jeg igjen og da gikk det liksom greit. Jeg tok det på egen kappe og tenkte at her er det noen som er dårlig på å bruke nesespray ( som jeg ikke engang trodde var mulig før), men så syns jeg også at bivirkningene har blitt mildere de siste dagene og da slo paranoiaen inn for fullt.

Nå har jeg nettopp vært på apoteket og fått ny spray. De mente det hørtes ut som det var noe feil med den forrige og skal reklamere på den. Min frykt nå er at jeg ikke kommer til å få full effekt av sprayen før timen neste mandag. Er det noen som har vært borti noe lignende som har noen tips?

Cyclogest tuller sånn med kroppen min. Fra første kapsel har jeg hatt intens hodepine.. og idag en helt sinnsykt kvalme. Kan kjenne igjen denne kvalmen som i forrige graviditet. Men vet jo det er cyclogesten nå :dead:

Fikk litt mer info nå, 8 var moden så var 2 som ikke hadde blitt befrukta, kanskje ikke så verst resultat? Bare redd det ikke blir innsett i morgen, litt blødninger fortsatt i dag men det er vel normalt etter uttak? ❤️

Back
Topp