Desember 2022

Hvordan går det? :Heartpink

Jeg sluttet å spotte. Rakk ikke å ta blodprøve igår fordi det var for mye å gjøre på jobb. Tok tidligtest fra babyplan som ga to streker. Får ikke lastet opp som er ergelig fordi skulle gjerne hatt litt drevne øyne på den.
Den er jo ganske synlig kanskje jeg bare har vanskelig for å tro at det skal gå veien så tidlig. Men er teknisk sett gravid vil jeg tro. Vurderer å dra på butikken for å kjøpe digital men det er 15 minus ute :)

Mandelen her!

Bestemte meg for å lage bruker her fordi jeg begynte å poste endel og fikk ikke til å legge til bilder som gjest. Viste seg at jeg hadde bruker her alikevel fra forrige runde. Så mandelen er nå Alaska :)

Her er testen jeg tok i dag 10 dager etter innsett. Er den for svak?

Vedlegg

• 1F89D4FD-2D71-4668-9211-1E8B51E561BE.png
    1F89D4FD-2D71-4668-9211-1E8B51E561BE.png
    3,9 MB · Visninger: 68
Mandelen her!

Bestemte meg for å lage bruker her fordi jeg begynte å poste endel og fikk ikke til å legge til bilder som gjest. Viste seg at jeg hadde bruker her alikevel fra forrige runde. Så mandelen er nå Alaska :)

Her er testen jeg tok i dag 10 dager etter innsett. Er den for svak?
Det er litt vanskelig å si fra en enkelt test. Når hadde du første positive test, og har de blitt sterkere?
Jeg synes den ser bra ut jeg. :)

Det er litt vanskelig å si fra en enkelt test. Når hadde du første positive test, og har de blitt sterkere?
Jeg synes den ser bra ut jeg. :)

Dette er min første hadde tenkt å vente til blodprøve. Skal ta ny i morgen. Og få tatt den blodprøven til mandag! Trodde mensen var på vei på fredag så prioriterte jobbmøter istedenfor blodprøve‍♀️

Men dette er babyplan tidligtest har fem til fra samme batch så må reteste i morgen.
Men har ikke brukt de testene før. Forrige gang jeg ble gravid tok jeg også bare en test samme dag som blodprøve og det var digital. Så har googlet en del på babyplan og ja usikker men syntes den er litt svak.

Det blir thriller. Håper den er sterkere i morgen!

Dette er min første hadde tenkt å vente til blodprøve. Skal ta ny i morgen. Og få tatt den blodprøven til mandag! Trodde mensen var på vei på fredag så prioriterte jobbmøter istedenfor blodprøve‍♀️

Men dette er babyplan tidligtest har fem til fra samme batch så må reteste i morgen.
Men har ikke brukt de testene før. Forrige gang jeg ble gravid tok jeg også bare en test samme dag som blodprøve og det var digital. Så har googlet en del på babyplan og ja usikker men syntes den er litt svak.

Det blir thriller. Håper den er sterkere i morgen!
Håper også det, krysser fingrene!
Jeg har beskjed selv om å ta blodprøver tirsdag og torsdag i uka som kommer.

Jeg har egguttak på mandag. Endelig ferdig med alle sprøytene, men gruer meg så veldig til egguttaket etter at det var så vondt sist…!
Håper det går bra!
I mange land bruker de lett narkose eller hva jeg skal kalle det, lurer på hvorfor ikke i Norge. :confused013

Håper det går bra!
I mange land bruker de lett narkose eller hva jeg skal kalle det, lurer på hvorfor ikke i Norge. :confused013
Det lurer jeg også på. Jeg spurte om det, men fikk ikke noe godt svar. De sa bare at ‘pillene pleier å holde for de fleste’. Jeg får en litt annen cocktail med piller nå enn sist, så kanskje det blir bedre. Men blir det like vondt denne gangen skal jeg forlange narkose neste gang uansett.

PiluttaPilutta - 36 - b3 - Spiren - Forsøk nr 1 (denne runden) - gonal-f, fyrmadel, Cyclogest, Estradot - Uttak 5/12 og innsett 7/12

Lykke til med ruginga ❤️ ønsket de ikke sette inn blasto til deg? Jeg skal ha uttak hos spiren i morgen
Takk❤️ Nei, de mener at det ikke finnes bedre forhold for embryoet enn i livmoren. Så da ble det innsett raskt. Det var et veldig «skoleeksempel» bra embryo, men må ærlig innrømme at jeg ikke har helt trua. Jeg har aldri blitt gravid på ferskt innsett. Fikk heldigvis tre på frys.

Back
Topp