PippiLangstrømpe
Glad i forumet
Tusen takkGratulerer ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer ❤
Hvordan går det?Jeg spottet brunt idag. Ikke noe mer antydning til blødning. Men har mensen smerter så kommer nok til å teste før blodprøve i morgen så man er forberedt.
Så koselig! Heier på deg! Masse gode tanker og ønsker@Sandy01 jeg kan settes på gravid fikk enda tydeligere strek i dag, på vanlig 25 (ikke tidlig) og tok CB ukesindikator også, som viste 1-2 uker!! 3 år og endelig, selv om jeg er veldig klar over at dette kan snu Jeg er på 12 dpo i dagVis vedlegget 394198Vis vedlegget 394199
Gratulerer så mye@Sandy01 jeg kan settes på gravid fikk enda tydeligere strek i dag, på vanlig 25 (ikke tidlig) og tok CB ukesindikator også, som viste 1-2 uker!! 3 år og endelig, selv om jeg er veldig klar over at dette kan snu Jeg er på 12 dpo i dagVis vedlegget 394198Vis vedlegget 394199
Hvordan går det?
Det er litt vanskelig å si fra en enkelt test. Når hadde du første positive test, og har de blitt sterkere?Mandelen her!
Bestemte meg for å lage bruker her fordi jeg begynte å poste endel og fikk ikke til å legge til bilder som gjest. Viste seg at jeg hadde bruker her alikevel fra forrige runde. Så mandelen er nå Alaska
Her er testen jeg tok i dag 10 dager etter innsett. Er den for svak?
Det er litt vanskelig å si fra en enkelt test. Når hadde du første positive test, og har de blitt sterkere?
Jeg synes den ser bra ut jeg.
Håper også det, krysser fingrene!Dette er min første hadde tenkt å vente til blodprøve. Skal ta ny i morgen. Og få tatt den blodprøven til mandag! Trodde mensen var på vei på fredag så prioriterte jobbmøter istedenfor blodprøve
Men dette er babyplan tidligtest har fem til fra samme batch så må reteste i morgen.
Men har ikke brukt de testene før. Forrige gang jeg ble gravid tok jeg også bare en test samme dag som blodprøve og det var digital. Så har googlet en del på babyplan og ja usikker men syntes den er litt svak.
Det blir thriller. Håper den er sterkere i morgen!
Håper også det, krysser fingrene!
Jeg har beskjed selv om å ta blodprøver tirsdag og torsdag i uka som kommer.
Nei, tirsdag blir den første. Jeg regner med det er to for å sjekke at stigningen er normal.Har du tatt noe blodprøve enda? Hvorfor må du ta to?
Håper det går bra!Jeg har egguttak på mandag. Endelig ferdig med alle sprøytene, men gruer meg så veldig til egguttaket etter at det var så vondt sist…!
Det lurer jeg også på. Jeg spurte om det, men fikk ikke noe godt svar. De sa bare at ‘pillene pleier å holde for de fleste’. Jeg får en litt annen cocktail med piller nå enn sist, så kanskje det blir bedre. Men blir det like vondt denne gangen skal jeg forlange narkose neste gang uansett.Håper det går bra!
I mange land bruker de lett narkose eller hva jeg skal kalle det, lurer på hvorfor ikke i Norge.
Lykke til med ruginga ønsket de ikke sette inn blasto til deg? Jeg skal ha uttak hos spiren i morgenPiluttaPilutta - 36 - b3 - Spiren - Forsøk nr 1 (denne runden) - gonal-f, fyrmadel, Cyclogest, Estradot - Uttak 5/12 og innsett 7/12
Takk Nei, de mener at det ikke finnes bedre forhold for embryoet enn i livmoren. Så da ble det innsett raskt. Det var et veldig «skoleeksempel» bra embryo, men må ærlig innrømme at jeg ikke har helt trua. Jeg har aldri blitt gravid på ferskt innsett. Fikk heldigvis tre på frys.Lykke til med ruginga ønsket de ikke sette inn blasto til deg? Jeg skal ha uttak hos spiren i morgen
Hold ut krysser fingreDer var jeg så dum at jeg tok en test 2 dager etter innsett. Selvsagt blenda hvit