Gjør du? Så bra! Ja, det er nesten ikke til å tro, så tar det litt med ei klype saltOj! To dager etter innsett? Jeg ser strek ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør du? Så bra! Ja, det er nesten ikke til å tro, så tar det litt med ei klype saltOj! To dager etter innsett? Jeg ser strek ❤
Jeg ser strekNå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Er det to streker eller er det bare innbilning??
Syns det der ser ut som babystrekSer dere den? Jeg ser den ganske ok jeg altså! Dog skygge. Det er ikke tidligtest!
Tror dere det kanskje er ovitrelle? Det er 12 dager siden ovitrelle i dag… 10 dpo
Vis vedlegget 393976
Synes du? Jeg tok en test på innsett-dagen for å se hvor mye ovitrelle slo ut da (6 dager etter jeg satt den), da var streken ganske lik som i dag, hvertfall ikke sterkere. Så da kan det vel ikke fortsatt være ovitrelle?Syns det der ser ut som babystrek
Ser den absolutt! Har hørt at ovitrelle skal være ute etter 10 dager. Blir spennende å se de neste dagene!Ser dere den? Jeg ser den ganske ok jeg altså! Dog skygge. Det er ikke tidligtest!
Tror dere det kanskje er ovitrelle? Det er 12 dager siden ovitrelle i dag… 10 dpo
Vis vedlegget 393976
Ja, jeg leser også 10 dager! Når Felleskatalogen sier inntil 10 dager, så har de vel sikret seg ganske greit? Og når testen var helt lik (om ikke litt svakere) fredag forrige uke… Merker at håpet slår inn litt her nå. Jeg har aldri sett så mye som en svak skygge engang på noen test de siste 3 årene! Skikkelig rar følelseSer den absolutt! Har hørt at ovitrelle skal være ute etter 10 dager. Blir spennende å se de neste dagene!
Ser tydelig strek. Er ikke i ovitrelle ute etter 10 dager?Ser dere den? Jeg ser den ganske ok jeg altså! Dog skygge. Det er ikke tidligtest!
Vis vedlegget 393976
Jo, det står jo det på informasjonen om medikamentet. Samtidig sier klinikken at man ikke kan teste før blodprøven, fordi testen blir påvirket at ovitrelle, så da blir jeg litt usikker på om det er verdt å håpe…Ser tydelig strek. Er ikke i ovitrelle ute etter 10 dager?
Det er noen nervepirrende dager det der altså!! Godt antall, Krysser fingrene med deg11 egg ut, men han trodde ikke alle var modne. Var forespeilet at det kom til å være 7 egg så jeg er veldig fornøyd! Nå er det bare å krysse fingrene for at noen henger med til dag 5
Gratulerer Hvilken dag er du på nå igjen?Kjennes skummelt ut, men sett meg på gravid.
Takk! 12 dpo, 7 dager siden innsett!Gratulerer Hvilken dag er du på nå igjen?
Så fin stigning!Takk! 12 dpo, 7 dager siden innsett!
Så spennende! Da gjør jeg det!Kjennes skummelt ut, men sett meg på gravid.