Desember 2022

Ser dere den? Jeg ser den ganske ok jeg altså! Dog skygge. Det er ikke tidligtest!
Tror dere det kanskje er ovitrelle? Det er 12 dager siden ovitrelle i dag… 10 dpo
2B0EF4C6-E9FE-4FCB-8602-7A6CD9C34DEC.jpeg

Ser dere den? Jeg ser den ganske ok jeg altså! Dog skygge. Det er ikke tidligtest!
Tror dere det kanskje er ovitrelle? Det er 12 dager siden ovitrelle i dag… 10 dpo
Vis vedlegget 393976
Ser den absolutt! Har hørt at ovitrelle skal være ute etter 10 dager. :) Blir spennende å se de neste dagene!

Ser den absolutt! Har hørt at ovitrelle skal være ute etter 10 dager. :) Blir spennende å se de neste dagene!
Ja, jeg leser også 10 dager! Når Felleskatalogen sier inntil 10 dager, så har de vel sikret seg ganske greit? Og når testen var helt lik (om ikke litt svakere) fredag forrige uke… Merker at håpet slår inn litt her nå. Jeg har aldri sett så mye som en svak skygge engang på noen test de siste 3 årene! Skikkelig rar følelse :Heartbigred

@alle Gjerne tag meg folkens, når dere vil at jeg skal endre, for det er så mye meldinger og jeg får tydeligvis ikke varsler om det. :happy:

Back
Topp