Desember 2022

Er det fremdeles lov å henge seg på her?

Jeg vet ikke hva brukernavnet mitt er (så ny er jeg), 30 år, B1, Riksen, første forsøk, Synarela, time for sprøytestart 19. desember, forhåpentligvis uttak tidlig i januar

Begynte med Synarela på mandag og føler meg litt uggen foreløpig. Dette er helt nytt for meg, føler nesten det er et helt nytt språk man skal lære!

Jeg fikk positiv test på Clear blue ukesindikator i dag ❤️ 7dp5dt (12 dpo).

Men det er enda tidlig! Så jeg tør ikke settes over på «gravid» enda. Hvor lenge venter man før man kan se på det som noenlunde trygt? Jeg er livredd kjenner jeg.. Første gang jeg er gravid på 3,5 år, og da mistet jeg jo. Livredd for å miste igjen..

Jeg håper det er mange positive tester å skimte her fremover i desember ❤️

Vedlegg

• IMG-20221207-WA0001.jpeg
    IMG-20221207-WA0001.jpeg
    629,8 KB · Visninger: 67
  • 20221207_161755.jpg
    20221207_161755.jpg
    835,5 KB · Visninger: 75

Men det er enda tidlig! Så jeg tør ikke settes over på «gravid» enda. Hvor lenge venter man før man kan se på det som noenlunde trygt? Jeg er livredd kjenner jeg.. Første gang jeg er gravid på 3,5 år, og da mistet jeg jo. Livredd for å miste igjen..

For en fantastisk nyhet :Heartbigred selv om jeg forstår så inderlig godt at føler deg utrygg. La oss virkelig håpe at det holder hele veien denne gangen! Det er ihvertfall en klar og tydelig test:Heartbigred

Er det fremdeles lov å henge seg på her?

Jeg vet ikke hva brukernavnet mitt er (så ny er jeg), 30 år, B1, Riksen, første forsøk, Synarela, time for sprøytestart 19. desember, forhåpentligvis uttak tidlig i januar

Begynte med Synarela på mandag og føler meg litt uggen foreløpig. Dette er helt nytt for meg, føler nesten det er et helt nytt språk man skal lære!
Hei! Selvfølgelig kan du bli med!
Skjønner godt at det overveldende, men mange her forklarer gjerne «språket» jeg er ikke så god på allt forkortelser selv :cat: det kommer jo veldig Ann på hvilken behandling man selv har også.

Det står at brukernavnet ditt er :

A-40448440 noe du helt sikkert kan endre et sted om du Vil.​

Jeg skriver deg opp med det foreløpig.
Håper reisen din blir god og at du reagerer bra på nesesprayen. Jeg tålte den veldig greit men det er litt ulikt. :)

For en fantastisk nyhet :Heartbigred selv om jeg forstår så inderlig godt at føler deg utrygg. La oss virkelig håpe at det holder hele veien denne gangen! Det er ihvertfall en klar og tydelig test:Heartbigred
Tusen takk ❤️ Da jeg var gravid sist så var jeg så forbanna naiv. Jeg visste ikke om alle bekymringene og alt som kunne skje, så når jeg fikk positivt test så så jeg for meg en fremtid med barnet og alt var fryd og gammen. Så da jeg mistet kom det som et skikkelig sjokk.. Ingen hadde advart meg mot at sånt KUNNE skje.. Så naiv var jeg. Nå derimot, så holder jeg veldig igjen, for jeg vet at det kan gå begge veier. Men jeg skal satse på at det går riktig vei ❤️

Så fine tester! Man må glede seg når man kan! Du er gravid nå. :Heartpink Skjønner frykten din, og jeg setter deg ikke på gravid før du vil selv.
Heier på spiren din! :Heartpink

Tusen takk ❤️ Da jeg var gravid sist så var jeg så forbanna naiv. Jeg visste ikke om alle bekymringene og alt som kunne skje, så når jeg fikk positivt test så så jeg for meg en fremtid med barnet og alt var fryd og gammen. Så da jeg mistet kom det som et skikkelig sjokk.. Ingen hadde advart meg mot at sånt KUNNE skje.. Så naiv var jeg. Nå derimot, så holder jeg veldig igjen, for jeg vet at det kan gå begge veier. Men jeg skal satse på at det går riktig vei ❤️
Nei, selvfølgelig :Heartbigred Jeg tror det er veldig vanlig å ikke ta innover seg disse tingene før man står midt oppi det. Tror ikke man forstår hverken at det kan skje eller hvor vondt det kan føles. Heller ikke frykten som følger med videre. Jeg har vært like «naiv» som deg:Heartbigred Men som andre påpeker her, akkurat nå er du gravid!!!

Så fine tester! Man må glede seg når man kan! Du er gravid nå. :Heartpink Skjønner frykten din, og jeg setter deg ikke på gravid før du vil selv.
Heier på spiren din! :Heartpink
Takk, det er faktisk veldig sant ❤️ Kanskje jeg bare skal nyte det så lenge det varer og håpe at det går hele løpet ut ❤️ Bare sett meg på gravid da :woot: Jeg skal nyte det i stedet for å være redd, men ha en klype reality med i bagasjen ❤️

Nei, selvfølgelig :Heartbigred Jeg tror det er veldig vanlig å ikke ta innover seg disse tingene før man står midt oppi det. Tror ikke man forstår hverken at det kan skje eller hvor vondt det kan føles. Heller ikke frykten som følger med videre. Jeg har vært like «naiv» som deg:Heartbigred Men som andre påpeker her, akkurat nå er du gravid!!!
Ikke sant.. Man tenker ikke over at det kan skje en gang.. Og så følte jeg at det var så tabu. Det var ingen som pratet høyt om å miste. Men det trenger jeg ikke tenke på lenger, for denne gangen skal det gå bra ❤️ Jeg er gravid som du og Sandy01 sier, og det skal jeg prøve å nyte. Endelig liksom! ❤️

Åh så spennende at så mange foreløpig er gravide ❤️❤️ krysser alt for dere ❤️❤️ jeg selv snakket med klinikken i dag og hvis eggstokkene er over 7 cm på siste ultralyd fredag så blir det ikke innsett før jul. Trodde ikke gynokologen min her jeg bor kunne måle dem men kanskje høre. Blir det frys så blir det innsett i slutten av januar, begynnelsen av februar, akkurat samme tiden som jeg ble gravid og mistet i januar /feb for snart 1 år siden ❤️

Back
Topp