M
Mandelen
Guest
Jeg spottet brunt idag. Ikke noe mer antydning til blødning. Men har mensen smerter så kommer nok til å teste før blodprøve i morgen så man er forberedt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du har blanke tester nå, så vet du hvertfall at ovitrelle er ute håper for deg! Mye kan skje de neste dageneVar nok skygge i går, kun blanke tester idag. 3dp5dt, så fremdeles håp og mye kan skje
Dette var innsett av frossent embryo, så brukte ikke Ovitrelle denne gangen. Takk, håper jeg ogsåHvis du har blanke tester nå, så vet du hvertfall at ovitrelle er ute håper for deg! Mye kan skje de neste dagene
Åååå! Selvsagt! Krysser fingrene for en ordentlig strek en av dagene snartDette var innsett av frossent embryo, så brukte ikke Ovitrelle denne gangen. Takk, håper jeg også
Ikke vær urolig jeg såg fra arket ditt at eggstokkene ikke var forstørret og dette kommer til å gå veldig fint! Lykke til!Da blir det uttak på meg mandag ikke totalfrys men tydeligvis fersk og nå er jeg mer nervøs enn noengang pleier få ut en del egg men rundt 5 - 7 blir befrukta og da kanskje de ikke tør vente i 5 dager med å sette inn
Tusen takk Bare usikker på om den kommer til å være bestemt på fersk 2 dagers osv om du skjønnerIkke vær urolig jeg såg fra arket ditt at eggstokkene ikke var forstørret og dette kommer til å gå veldig fint! Lykke til!
Men har det noe å si? Et egg som settes inn på dag 2 ville blitt en blasto uansett, dersom du blir gravid. Og med uttak mandag ønsker de nok å sette inn dag to for å unngå innsett lørdag.Tusen takk Bare usikker på om den kommer til å være bestemt på fersk 2 dagers osv om du skjønner
Skjønner hva du mener men har litt dårlig erfaring med 2 og 3 dagers fra da jeg var offentlig, det som henger litt igjenMen har det noe å si? Et egg som settes inn på dag 2 ville blitt en blasto uansett, dersom du blir gravid. Og med uttak mandag ønsker de nok å sette inn dag to for å unngå innsett lørdag.
Hvordan klinikk er du på? Jeg var i dag å satt inn et 5 dagers (fryseforsøk). Snakket med de og de var litt usikker på dette med å sette inn 2 dagers ferskt kontra å dyrke til dag 5 når jeg spurte. (Hadde to ferske forsøk med innsett dag 2 med storesøster og et frys dag 5. Ble gravid på fryseforsøket.) Hun mente at enten likte kroppen min seg bedre med fryseforsøk uten masse medisiner, eller så var det mulig at de på 2 dager aldri ble videre utviklet og også ville stoppet opp før dag 5 om de hadde dyrket dem videre. Om du skjønner hva jeg mener ❤Skjønner hva du mener men har litt dårlig erfaring med 2 og 3 dagers fra da jeg var offentlig, det som henger litt igjen
Skjønner hva du mener holder til ved spiren i Trondheim. Hadde 4 uttak først i Porsgrunn, bare 2 innsett. Ett 2 dagers og 2,3-dagers.begge negative. Satte inn fryseforsøk ved spiren i januar, blasto. Ble gravid men mistet. Hadde så fryseforsøk igjen i juni, dette ble negativtHvordan klinikk er du på? Jeg var i dag å satt inn et 5 dagers (fryseforsøk). Snakket med de og de var litt usikker på dette med å sette inn 2 dagers ferskt kontra å dyrke til dag 5 når jeg spurte. (Hadde to ferske forsøk med innsett dag 2 med storesøster og et frys dag 5. Ble gravid på fryseforsøket.) Hun mente at enten likte kroppen min seg bedre med fryseforsøk uten masse medisiner, eller så var det mulig at de på 2 dager aldri ble videre utviklet og også ville stoppet opp før dag 5 om de hadde dyrket dem videre. Om du skjønner hva jeg mener ❤
Er der jeg også er. Krysser fingrene for deg ❤ virker som de setter inn 2 dagers ferskt, men du kan jo spørre ❤Skjønner hva du mener holder til ved spiren i Trondheim. Hadde 4 uttak først i Porsgrunn, bare 2 innsett. Ett 2 dagers og 2,3-dagers.begge negative. Satte inn fryseforsøk ved spiren i januar, blasto. Ble gravid men mistet. Hadde så fryseforsøk igjen i juni, dette ble negativt
Dem setter inn fersk blasto og vet jeg så håper det blir detEr der jeg også er. Krysser fingrene for deg ❤ virker som de setter inn 2 dagers ferskt, men du kan jo spørre ❤
Gratulerer!@Sandy01 jeg kan settes på gravid fikk enda tydeligere strek i dag, på vanlig 25 (ikke tidlig) og tok CB ukesindikator også, som viste 1-2 uker!! 3 år og endelig, selv om jeg er veldig klar over at dette kan snu Jeg er på 12 dpo i dagVis vedlegget 394198Vis vedlegget 394199
Tusen takkGratulerer!
Gratulerer ❤@Sandy01 jeg kan settes på gravid fikk enda tydeligere strek i dag, på vanlig 25 (ikke tidlig) og tok CB ukesindikator også, som viste 1-2 uker!! 3 år og endelig, selv om jeg er veldig klar over at dette kan snu Jeg er på 12 dpo i dagVis vedlegget 394198Vis vedlegget 394199