Desember 2022

Takk❤️ Nei, de mener at det ikke finnes bedre forhold for embryoet enn i livmoren. Så da ble det innsett raskt. Det var et veldig «skoleeksempel» bra embryo, men må ærlig innrømme at jeg ikke har helt trua. Jeg har aldri blitt gravid på ferskt innsett. Fikk heldigvis tre på frys.
Å ja :) ja dem sier litt forskjellig der ❤️ jeg har hatt bare frys der, 2 forsøk, gravid første gang og negativt andre gang. Masse lykke til ❤️

Gratulerer ❤

Ja var bare dumt å teste sååå tidlig. Sist fikk jeg ikke positiv test før 5 dager etter innsett.

Ja.
Jeg klarte å holde meg til 9 dager etter innsett. Kunne sikkert sett negativt ut den 7 siden den strimmelen er ikke så sterk og det er sensitivitet på 10 og morgenurin. Så nå som jeg testet må jeg krysse fingrene fir stigning. Ingenting er jo sikkert. Man vet jo ikke før man begynner å blø liksom.

Men du har gode sjangser så hold ut❤️

Ja.
Jeg klarte å holde meg til 9 dager etter innsett. Kunne sikkert sett negativt ut den 7 siden den strimmelen er ikke så sterk og det er sensitivitet på 10 og morgenurin. Så nå som jeg testet må jeg krysse fingrene fir stigning. Ingenting er jo sikkert. Man vet jo ikke før man begynner å blø liksom.

Men du har gode sjangser så hold ut❤️
Klarte du å vente 9 dager etter innsett før du testet? Imponert! Syns streken din var kjempefin! ❤

Når jeg fikk positiv sist 10dpo (5 dager etter innsett) var det med sensitivitet på 25. Den jeg tok idag 7 dpo (2 dager etter insett) var med sensitivitet på 10. Får bare vente å se i løpet av neste uke om det kommer strek ❤

Jeg går på progesteron (og østrogen), så jeg begynner ikke nødvendigvis å blø hvis det går galt heller. :sour:
Ja sant. Jeg tenker som så: strek er strek og man blir jo fulgt opp. Eller veves egen UL kontroll. Jeg tenker iallefall ta 8 og 13 uker kontroller.

Jeg går på progynova. Skal man egentlig fortsette med det når man har blitt gravid. Tør ikke slutte heller.

Ja sant. Jeg tenker som så: strek er strek og man blir jo fulgt opp. Eller veves egen UL kontroll. Jeg tenker iallefall ta 8 og 13 uker kontroller.

Jeg går på progynova. Skal man egentlig fortsette med det når man har blitt gravid. Tør ikke slutte heller.
Jeg tar 5 Progynova 2mg (østrogen) pr dag til 8+0. Og 3 stk Utrogestan 200 mg (progesteron) 3 ganger pr dag, også til 8+0. Er det jeg har fått beskjed om fra klinikken, så er bare lydig. :)

Da jeg satte inn i juni begynte jeg å blø en uke før testdag men ikke gjort det tidligere ❤️
Åja! Jeg hadde en kjemisk forrige innsett. Hadde bittelitt hcg på første blodprøve, ingenting på andre, men begynte ikke å blø før jeg hadde sluttet på medisinene. Hadde testet hjemme, så visste jo hvor det bar da.

Jeg tar 5 Progynova 2mg (østrogen) pr dag til 8+0. Og 3 stk Utrogestan 200 mg (progesteron) 3 ganger pr dag, også til 8+0. Er det jeg har fått beskjed om fra klinikken, så er bare lydig. :)

Ja jeg har også fått beskjed om å fortsette etter innsett. Men usikker på hva de sier når man er gravid

Å ja :) ja dem sier litt forskjellig der ❤️ jeg har hatt bare frys der, 2 forsøk, gravid første gang og negativt andre gang. Masse lykke til ❤️
Ja, de sier vel gjerne forskjellig ut fra hvilket utgangspunkt man har❤️ Jeg har nå hatt to fersk og tre frys på spiren. Vet jo ikke med dette enda, men første fersk var neg, frys etter det pos og ga oss en nydelig gutt. To frys i vår, første neg og andre pos men endte i sa. Skulle aldri mer ha uttak jeg, men rart hvordan det snur når man fikk det lille håpet i vår før sa. Takk for lykkeønskning, føler jeg trenger det❤️

Negativ test idag 6dp5dt. Burde begynt å vises en strek nå:meh: Blir så frustrert over at jeg blir så lei meg, vil ikke bruke energi på det. Har jo en perfekt og fantastisk sønn som jeg er evig takknemlig for❤️
dette er jo et tegn på at det kanskje har funket. 11dpo er tidlig! Krysser fingre for at det går din vei!

Når skal det bli vår tur? Jeg fikk etterhvert en dårlig magefølelse på graviditeten. Jeg syntes aldri strekene ble noe noe tydeligere etter noen dager... Jeg klarte krangle meg til hcg blodprøve som viste 13, på 13 dpo, noe jeg synes var veldig lavt. Spesielt siden jeg hadde fått positiv på Clearblue ukeindikator, og den måler jo 25. Så enten så var ikke clearblue testen nøyaktig nok eller så hadde jeg mistet. Jeg følte mest at jeg hadde mistet, men turte ikke teste i helgen. Ville bare leve i håper i noen få dager til.... :( tok test nå. Helt blendahvit.. Må desverre ta konsekvensene av å teste for tidlig, men det gjør så forbanna vondt! :sad010Endelig hadde vi vårt julemirakel...så lenge det varte..

Da må vi atter en gang for, for fjerde år gå inn i nytt år uten noen barn eller positiv test.. Det er så slitsomt dette her.. Hadde vi bare hatt et barn, så hadde jeg vært så enormt fornøyd. Da hadde jeg følt jeg hadde hatt lønn for strevet, men når man sitter her enda uten noen gevinst så blir det ganske tøft etterhvert. Håper 2023 er vårt år.. Det har jeg nå sagt hvert siden 2019..

@Sandy01, du kan sette meg på ikke gravid :sad010

Håper alle dere andre her holder på spiren deres ❤️

Back
Topp