Desember 2022

Har første fryseforsøk/innsett denne uken, og er helt frynsete! Vet ikke hva jeg kan forvente, selvfølgelig. Men skulle ønske jeg visste noe om våre odds, og har behov for å lufte tankene rundt prosessen til noen i en lignende situasjon. :sour:
Hadde kort protokoll, 20 egg ut og 7 blastocyster (dag 5) på frys, lett OHSS. Alle ved klinikken sier at dette er veldig bra, men jeg har virkelig slitt psykisk gjennom behandlingen. Kan føle på håpløshet og sorg, synes IVF er altoppslukende. Er sykmeldt inntil etter innsett.
Hadde en SA i tidligere forhold for noen år tilbake. Forsøkte ikke å bli gravid den gangen, og gikk inn i «prosjekt baby» med skyhøye forventninger forrige høst. Tenkte at dette ikke skulle være en utfordring i det hele tatt, så skuffelsen har vært stor når det ikke har gått. Hos oss er det mulig mannlig faktor, men vi har diagnosen uforklarlig da dette kun er basert på én sædprøve i etterkant av infeksjon.

Dag tre på estradot i dag. Tenker jeg er en idiot som foreslo det selv. Disse bivirkningene er heftige altså, blir det verre så vet jeg ikke om jeg greier det. 9 dager til ultralyd så får bare prøve å stå i det til da. Går den bra så blir det jo innsett 6 dager etter og da blir det en ny milepæl å holde ut til... alt vi må gjennom, altså. Folk aner ikke :p

Dag tre på estradot i dag. Tenker jeg er en idiot som foreslo det selv. Disse bivirkningene er heftige altså, blir det verre så vet jeg ikke om jeg greier det. 9 dager til ultralyd så får bare prøve å stå i det til da. Går den bra så blir det jo innsett 6 dager etter og da blir det en ny milepæl å holde ut til... alt vi må gjennom, altså. Folk aner ikke :p
Skjønner jeg har vært heldig som ikke har bivirkninger av Estradot. Merker så lite at jeg er redd de ikke fungerer laughing6 Hva slags bivirkninger sliter du med?
Huff, alt vi må igjennom i dette gamet altså

Hvilke bivirkninger har du? For meg har det gått greit på østrogen, men blir så jævlig sur når jeg starter på progesteron. :bag:

I dag lurer jeg på om jeg skimter noe som kan bli til en skygge i morgen. :hilarious:

Vedlegg

• IMG_20221206_110128.jpg
    IMG_20221206_110128.jpg
    3,3 MB · Visninger: 67
  • IMG_20221206_111003.jpg
    IMG_20221206_111003.jpg
    3,7 MB · Visninger: 66
Skjønner jeg har vært heldig som ikke har bivirkninger av Estradot. Merker så lite at jeg er redd de ikke fungerer laughing6 Hva slags bivirkninger sliter du med?
Huff, alt vi må igjennom i dette gamet altså
Jeg kan ikke huske de var så gale sist gang :-) nå måtte jeg faktisk hjem fra jobb med skikkelig kvalme og dårlig mage, så kanskje det ikke er estradot men magevirus jeg har :depressed: det er mest skikkelig pressende hodepine og generell litt sånn uvelhet i meg selv. Ble skikkelig deprimert på progynova, så kan være det er placebo av frykt laughing6

Jeg takler progesteron bra, men har så sykt hodepine og har blitt litt moody :knegg:
Alle hormonene jeg har tatt i år ifbm IVF har fått meg til å tenke på hvordan den ekte overgangsalderen blir etterhvert. :bag: Godt det er hjelp å få hvis man blir helt ute på tur. :joyful:

Back
Topp