Desember 2022

Føler meg litt overdramatisk når jeg leser forrige innlegg på nytt :p men jeg er bare så utrolig sliten av å ikke engang få prøvd å bli gravid... jeg er så lei av å være infertil og ufrivillig barnløs ar jeg vil bare spy.
Jeg hadde styrt syklus i aug/sept og der funket ikke den daglige 3xprogynova som planlagt. Hadde allikevel folikkelvekst, men fikk innsett. Satt ovitrelle og ble gravid (gravid pga innsatt blasto, ikke pga egenprøving). Dette var ved Medicus Oslo.

Jeg hadde styrt syklus i aug/sept og der funket ikke den daglige 3xprogynova som planlagt. Hadde allikevel folikkelvekst, men fikk innsett. Satt ovitrelle og ble gravid (gravid pga innsatt blasto, ikke pga egenprøving). Dette var ved Medicus Oslo.
Ok takk for tilbakemelding! Gratulerer :-) Visste ikke at det gikk an. Fortsatte du da med progynova?

Føler meg litt overdramatisk når jeg leser forrige innlegg på nytt :p men jeg er bare så utrolig sliten av å ikke engang få prøvd å bli gravid... jeg er så lei av å være infertil og ufrivillig barnløs ar jeg vil bare spy.
Krysser fingrene for at alt ser bra ut på UL :Heartred det er lov å være dramatisk i dette gamet her, vi er jo vant ned nederlag på nederlag, så at man må ventilert og klaget litt er absolutt nødvendig:Heartred

20221215_075455.jpg
11 dpo ❤

Jeg hadde innsett av 5-dagers blastocyst for fem dager siden, og gruer meg veldig til å teste… Noen som har råd? Bruker Lutinus og har masse kramper og murring i livmoren, som jeg hater, siden jeg kan tenke at nå skjer det noe der. Det er så stressende :sour:

Jeg hadde innsett av 5-dagers blastocyst for fem dager siden, og gruer meg veldig til å teste… Noen som har råd? Bruker Lutinus og har masse kramper og murring i livmoren, som jeg hater, siden jeg kan tenke at nå skjer det noe der. Det er så stressende :sour:
Følte som deg, jeg testet 6 dager etter og da fikk jeg svak positiv :love017

Jeg skal vente til 3 januar med å teste, egentlig testdag 27 des, men vil ikke ødelegge jula ❤️ vurderer å bare vente til mensen kommer. Sist fikk jeg den en uke før testdag. Tok ovitrelle lørdag så skal ha mensen ca julaften. Forresten noen som har hatt treg utvikling av de andre befrukta eggene men alikevel fikk på frys?

Det forstår jeg godt! Lov å bli frustrert :dead: håper det ordner seg!

Jeg skal vente til 3 januar med å teste, egentlig testdag 27 des, men vil ikke ødelegge jula ❤️ vurderer å bare vente til mensen kommer. Sist fikk jeg den en uke før testdag. Tok ovitrelle lørdag så skal ha mensen ca julaften. Forresten noen som har hatt treg utvikling av de andre befrukta eggene men alikevel fikk på frys?
Lurt, imponert hvis du klarer å vente så lenge! Min ene trege falt ifra:shifty:

Jeg fikk svak strek 5 dager etter innsett ❤

Jeg har begynt å spotte. Og fortsatt ikke fått svar på blodprøven. Føles dritt! Bare litt spotting men det var lyst rødt blod. Tok clearblue idag fordi jeg er tom for babyplan . Syntes den ikke er så sterk heller. Har en dårlig følelse hvor dette bører hen,er 14 dager etter innsett

Vedlegg

• 73E1BEAB-A0AD-4319-80F7-4B5EED641DA5.jpeg
    73E1BEAB-A0AD-4319-80F7-4B5EED641DA5.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 93
Last edited:
Jeg har begynt å spotte. Og fortsatt ikke fått svar på blodprøven fra mandag. Føles dritt! Bare litt spotting men det var lyst rødt blod. Tok clearblue idag fordi jeg er tom for babyplan . Syntes den ikke er så sterk heller. Har en dårlig følelse hvor dette bører hen,er 14 dager etter innsett
Jeg synes det er veldig vanskelig å evaluere de clearblue med blå strek. Håper det bare er helt uskyldig, som det fort kan være ❤️

Jeg har begynt å spotte. Og fortsatt ikke fått svar på blodprøven fra mandag. Føles dritt! Bare litt spotting men det var lyst rødt blod. Tok clearblue idag fordi jeg er tom for babyplan . Syntes den ikke er så sterk heller. Har en dårlig følelse hvor dette bører hen,er 14 dager etter innsett
Det var da voldsomt lenge du må vente på blodprøven? Så frustrerende :banghead: håper det ikke betyr noe med spottingen, jeg hører det er veldig vanlig uten at det trenger å gå galt! Sender gode tanker ❤️

Jeg syns det var en fin strek? Ikke brukt slike tester selv.. sender deg en stor klem ❤

Back
Topp